عکس دسته جمعی معارفه سرمربی جدید استقلال خنده دار و عجیب

عکس دسته جمعی معارفه ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال خنده دار و عجیب

عکس دسته جمعی معارفه ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال سوژه شد و هجوم برای عکس گرفتن در مراسم معارفه را در این صفحه ببینید.

عکس دسته جمعی معارفه ریکاردو ساپینتو

عکس دسته جمعی معارفه سرمربی جدید استقلال خنده دار و عجیب

امروز مراسم معارفه سرمربی جدید استقلال برگزار شد که سوژه هواداران پرسپولیس قرار گرفت در عکس دسته جمعی سرمربی جدید استقلال جایی در عکس نداشت و هجوم مسئولان باشگاه برای حضور داشتن در عکس باعث شده بود که آقای سرمربی در پشت همه قرار بگیرد و سوژه هواداران تیم های رقیب شود.

بعد از استعفای فرهاد مجیدی از سرمربی گری استقلال در نهایت مسئولان این تیم تصمیم به آوردن جایگزین گرفتن و در بین مربی های مختلفی که نامشان برده شد ریکاردو ساپینتو به عنوان گزینه نهایی انتخاب گردید و این مربی پرتغالی برای حضور در تیم استقلال به تهران آمد.

استقلال که در فصل گذشته با فرهاد مجیدی موفق شد رکورد عجیبی را بزند و بدون گل خورده قهرمان لیگ برتر شود باید ببینم در فصل جدید چه عملکردی خواهد داشت.

اگر این مربی پرتغالی نتواند انتظارات را براورده کند فشار بسیار شدید بر روی او و کادر مدیریت استقلال خواهد بود چرا که آجرلو یک تیم قهرمان را نتوانسته حفظ کند و برخی از بازیکنان این تیم نیز جدا شده اند. در حال حاضر هواداران استقلال نگران وضعیت تیم هستند.

ریکاردو مانوئل آندره سیلوا سا پینتو در دهم اکتبر ۱۹۷۲ در پورتوی پرتغال متولد شد. ریکاردو سا پینتو با قد ۱۷۸ سانتی است در پست مهاجم بازی می‌کرد.

ساپینتو اولین بازی رسمی خود را با پوشیدن لباس تیم سالگیروش، انجام داد و توانست خیلی زود به تیم ملی زیر ۲۱ سال پرتغال راه یابد و همراه این تیم، نایب قهرمان مسابقات جام ملت‌های اروپا در سال ۱۹۹۴ شود. نخستین بازی رسمی سا پینتو در لیگ برتر پرتغال، در تاریخ سی‌ام اوت ۱۹۹۲ به عنوان یار تعویضی در نیمه دوم مقابل فارنسی ثبت شد که نتیجه آن باخت دو بر صفر خارج از خانه بود.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *