عکس و فیلم عروسی خواهر احسان علیخانی مراسم عروسی لاکچری

عکس و فیلم مراسم عروسی خواهر احسان علیخانی عروسی لاکچری

عکس و فیلم عروسی خواهر احسان علیخانی مراسم عروسی لاکچری خواهر احسان علیخانی را در این صفحه ببینید.

عکس و فیلم عروسی خواهر احسان علیخانی

تصاویری در برخی از سایتها منتشر شده مبنی بر عروسی احسان علیخانی که معلوم نیست این عکس واقعی است یا خیر.

عکس و فیلم عروسی خواهر احسان علیخانی مراسم عروسی لاکچری

با توجه به محبوبیت احسان علیخانی در بین مردم بسیاری از رسانه ها و پیج اینستاگرامی سعی می کنند با انتشار اخبار پیرامون این مجری محبوب بیننده هایی برای خود به دست آورند.

احسان علیخانی از مجریان و تعیین کننده های سرشناس کشورمان بوده که سوابق درخشانی در این عرصه دارد.

ایشان متولد ۱۵ آبان ۱۳۶۱ در تهران بوده بعد از رشته مدیریت بازرگانی تحصیل کرده است او را با برنامه ماه عسل و عصر جدید می‌شناسند سالها کار اجرای برنامه عصر جدید و ماه عسل را بر عهده داشت و به یک چهره شناخته شده و محبوب در بین مردم تبدیل شده است.

عکس و فیلم عروسی خواهر احسان علیخانی مراسم عروسی لاکچری

جالب است بدانید که احسان علیخانی در سریال پرونده های مجهول نیز سابقه بازی دارد سریالی که در سال ۱۳۸۰ توسط جمال شورجه کارگردانی شد او در این سریال نقش مواد فروش را بر عهده داشت که باید نقش های اول سریال را معتاد می کرد.

در تیر ماه سال ۱۳۹۴ شایعات و البته گمانه‌زنی‌هایی راجع به دستمزد پرداختی به احسان علیخانی مطرح شد که خبر می‌داد او مبلغ یک میلیارد و دویست میلیون تومان را برای مجری‌گری یک‌ماهه ویژه برنامه ماه عسل طلب کرده‌است. علاوه بر این، مبلغی بالغ بر دویست میلیون تومان را برای حق «تهیه کنندگی» دریافت کرده‌است. وی همچنین در یکی از قسمت‌های این برنامه واکنش تندی به انتقادات اخیر نشان داد و اظهار داشت درآمد فیلم‌برداری مجالس عروسی از یک تهیه‌کننده با سابقهٔ تلویزیون بیشتر است.

عکس و فیلم عروسی خواهر احسان علیخانی مراسم عروسی لاکچری

ماه عسل نام برنامه ای زنده است که در ماه رمضان هرروز از شبکه 3 سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می شده است. تا پیش از رمضان 1391 تهیه کنندگی و اجرای این برنامه را احسان علیخانی بر دوش داشت، حتی سال 87 هم فرزاد حسنی مجری این برنامه بود، اما در سال 91 تهیه کننده این برنامه مجید یوسفی و مجری این برنامه علی ضیا انتخاب شدند. موضوع این برنامه در قالب اجتماعی است. مهمانان این برنامه می تواند از هر قشری باشد از جمله:معلول، شاعر، نخبه و … مجدداً در سال 92 اجرای این برنامه به احسان علیخانی سپرده شد و این امر در سال 93 تکرار شد.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *