فاضل فرهی گوینده شبکه دنا درگذشت + علت درگذشت و بیوگرافی

فاضل فرهی گوینده شبکه دنا درگذشت + علت درگذشت و بیوگرافی

فاضل فرهی گوینده شبکه دنا درگذشت + بیوگرافی فاضل فرهی گوینده شبکه دنا و ماجرای فوت ایشان را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

فاضل فرهی گوینده شبکه دنا درگذشت

ایشان یکی از گوینده ها و صدابرداران حرفه ای  با سابقه صدا و سیما کهگیلویه و بویراحمد بوده که متاسفانه امروز 15 شهریور 99 به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج به دیار باقی شتافت.

فاضل فرهی گوینده شبکه دنا درگذشت + علت درگذشت و بیوگرافی

وی سالها در رادیو و تلویزیون فعالیت داشته و به صورت مستمر برنامه های مختلف صدا و سیمای یاسوج حضور داشت.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت درگذشت فاضل فرهی گوینده توانا و صدای ماندگار رادیو دنا پیامی منتشر کرد.

در پیام مدیرکل شبکه استانی دنا آمده است:

انّا للّه وَ اِنّا اِلَیْهِ راجِعوُن با نهایت تأسف و تأثر عمیق خبر درگذشت همکار پرتلاش و عزیزمان آقای فاضل فرهی گوینده توانا و صدای ماندگار رادیو دنا را دریافت نمودم فقدان این عزیز تازه از دست رفته ضایعه بسیار غمباری برای اهالی رسانه و همکاران عزیزم در صدا وسیمای مرکز کهگیلویه وبویراحمد محسوب می شود.

خداوند رحمان این انسان ساعی را که در اوج تواضع و در عین تخصص متعهد به انجام وظیفه انسانی بود رحمت و به بازماندگان صبر عنایت کند. خدایش بیامرزد وبا اهل بیت عصمت وطهارت محشور فرماید.

امیر رئوف مدیرکل مرکز کهگیلویه وبویر احمد.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *