فیلم کامل فالش خوانی احسان خواجه امیری در کنسرت رسوا شد +واکنش ها

فیلم کامل فالش خوانی احسان خواجه امیری در کنسرت رسوا شد +واکنش ها

فیلم کامل فالش خوانی احسان خواجه امیری در کنسرت رسوا شد +واکنش ها

احسان خواجه امیری خواننده مطرح و پرطرفدار کشورمان روز گذشته در کنسرتی که برگزار کرده بود به صورت فالش اجرا کرد که با واکنش‌های زیادی همراه شده است.

بدون شک احسان خواجه امیری از خواننده های حرفه ای و کاربلد کشورمان می باشد اما در ویدیویی که از او منتشر شده به صورت فالش می خواند که برای یک خواننده درجه یک همچون احسان خواجه امیری بسیار غیر قابل باور بود.

 فالش خوانی احسان خواجه امیری در کنسرت

نکته جالب دیگر اینکه پدر احسان خواجه امیری از خواننده های قدیمی و صاحب‌نام کشورمان می باشد اینکه احسان خواجه امیری چرا در این کنسرت به این گونه خارج از نت آواز خواند از نکات عجیب بود که باید این خواننده به آن واکنش نشان بدهد

بسیاری از خواننده های کشورمان در کنسرت های خود از ترس فالش خوانی به صورت پلی بک لب خوانی میکنند اما احسان خواجه امیری از معدود خواننده هایی بوده که در کنسرت های خود به صورت زنده می کند و از فلش بک و وسایر حقه های دیگر خودداری می کند.

جالب است بدانید احسان خواجه امیری برندهٔ تندیس بهترین اجرای زندهٔ موسیقی پاپ، بخش کارشناسی (مشترکا «احسان خواجه امیری» و «محسن یگانه»)، از اولین جشنوارهٔ سالانهٔ موسیقی‌ما در سال ۱۳۹۱ میباشد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *