بیوگرافی آیدا راستگو خواننده و همسرش و پدر و مادرش از ایران تا آلمان +عکس

بیوگرافی آیدا راستگو خواننده و همسرش و پدر و مادرش از ایران تا آلمان +عکس

آیدا راستگو خواننده ایرانی الاصل متولد آلمان است که در 28 مهر 1384 در المان به دنیا امده است و در این کشور بزرگ شده است پدر او ایرانی و مادرش اهل آلمان میباشد و با حضورش در مسابقه خوانندگی مورد توجه قرار گرفته است این دختر جوان علاوه بر خوانندگی در زمینه نوازندگی و تنظیم آهنگ تخصص دارد و با برخی از خواننده های خارج از ایران همکاری داشته است قد او 175 و وزن او 63 کیلوگرم است.

آیدا راستگو کیست

آیدا راستگو خواننده و نوازنده ایرانی مقیم آلمان است که در ۲۸ مهر ۱۳۸۴ متولد شده است و ۱۷ سال سن دارد مادرش آلمانی و پدرش اهل ایران است او در آلمان به دنیا امده است ولی به زبان فارسی تسلط کاملی دارد رشته تحصیلی این موسیقی میباشد در ادامه به بیوگرافی ایدا راستگو و خانواده اش خواهیم پرداخت.

بیوگرافی آیدا راستگو خواننده و همسرش و پدر و مادرش از ایران تا آلمان +عکس

بیوگرافی آیدا راستگو

آیدا راستگو متولد در ۲۸ مهر ۱۳۸۴در آلمان است او در زمینه خوانندگی و نوازندگی فعالیت میکند اما به صورت حرفه ای ان را هنوز دنبال نکرده است.

بیوگرافی آیدا راستگو خواننده و همسرش و پدر و مادرش از ایران تا آلمان +عکس

پدر و مادر

پدر آیدا راستگو از تاجران ایرانی بوده که در آلمان فعالیت می کند مادرش نیز آلمانی بوده  خانه دار است.

زندگینامه

آیدا راستگو از دوران نوجوانی به دلیل علاقه زیادی که به موسیقی داشت وارد این حرفه شد و به نوازندگی پیانو و گیتار پرداخت کم کک موفق شد به سراغ سازهای دیگر برود و در زمینه آهنگسازی و نوازندگی به فعالیت بپردازد .

سبک راک و جاز از سبک های مورد علاقه آیدا راستگو بوده که در این زمینه ها فعالیت می کند.

بیوگرافی آیدا راستگو خواننده و همسرش و پدر و مادرش از ایران تا آلمان +عکس

شرکت در مسابقات خوانندگی

آیدا راستگو در همه مسابقات خوانندگی که در کشورهای مختلف جهان برگزار می شود شرکت میکند چندین بار در مسابقات خوانندگی کشور آلمان و آمریکا شرکت کرده است و به تازگی در یک مسابقه خوانندگی فارسی زبان که در شبکه ماهواره ای تولید شده است شرکت کرده که مورد توجه ایرانی ها قرار گرفته است.

حضور در مسابقه صدای برتر که در یکی از شبکه های ماهواره ای پخش میشود توجه ایرانیان را به خود جلب کرده است.

بیوگرافی آیدا راستگو خواننده و همسرش و پدر و مادرش از ایران تا آلمان +عکس

آهنگ سازی و نوازندگی

آیدا راستگو علاوه بر کار خوانندگی و نوازندگی در زمینه ترانه‌سرایی و آهنگسازی نیز فعالیت دارد هرچند که تا به حال کار خوانندگی را به صورت حرفه ای انجام نداده اما به شدت علاقه مند است که یک اسپانسر پیدا کند و در تولید آلبوم موسیقی به فعالیت بپردازد از خواننده های مورد علاقه او لیلا فروهر را نام می برد و می گوید همیشه آهنگ های او را سعی میکند با گیتار بنوازد.

همچنین ببینید:

بیوگرافی شروین حاجی پور خواننده

حالا پس از گذشت چند سال به عنوان یک خواننده حرفه ای مقابل لیلا فروهر در برنامه د ویس پرشیا اجرا می کند. او مرحله، آزمون، مرحله نبرد و مرحله ضربه فنی مسابقه The voice را با موفقیت پشت سر گذاشته است.

ستاره د وویس پرشیا

او برای نمایش استعداد خوانندگی خود در مسابقه The voice of Persia شرکت کرده است. اگرچه آیدا یک خواننده تقریباً حرفه ای به حساب می آید اما تاکنون هرگز در یک برنامه تلویزیونی با میلیون ها بیننده روی صحنه نرفته است. البته این اولین بار نیست که آیدا به یک برنامه پر بیننده تلویزیونی دعوت می شود. او پیشتر در برنامه چند شنبه با سینا و شوی شبکه منو و تو با اجرای ندا سلطان هم حضور داشته است. سبک او R&B است و با صدای Blues خود قادر است به خوبی از وسعت صدای خود در موسیقی پاپ، جاز و راک نیز بهره ببرد. بسیاری صدای او را شبیه به ریحانه و ادل می دانند. گفته می شود آیدا راستگو برنده نهایی مسابقه د ویس پرشیا است که مرحال ضبط آن مربوط به یک سال قبل است. به نظر می رسد موسیقی ایران پس از سالها شاهد ظهور یک استعداد خوانندگی در کلاس جهانی خواهد شد.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *