فیلم کامل / فشن شوی بازار تجریش تهران توسط دختر جوان

فیلم کامل / فشن شوی بازار تجریش تهران توسط دختر جوان

فیلم کامل / فشن شوی بازار تجریش تهران توسط دختر جوان

فیلم کامل / فشن شوی بازار تجریش توسط دختران جوان جنجال شد این ویدیو مربوط به ایران نیست و برای ترکیه است

ویدیو در فضای مجازی منتشر شده که گفته میشود یک دختر جوان در بازار تجریش تهران اقدام به قدم زدن می کند این ویدیو بازتاب گسترده در شبکه های اجتماعی داشته و مورد انتقاد بسیاری از کاربران قرار گرفته است.

فشن شوی بازار تجریش که جعلی است

کار عجیب و غریب این دختر جوان در بازار تجریش برای جلب توجه بوده که برخی از کسبه ها به او اعتراض کردند.

چندی پیش نیز در تخت جمشید تصاویر و ویدیو هایی از حضور دختران جوان برای تبلیغات لباس واکنش های زیادی را به همراه داشت.

گویا برخی از برند های تبلیغاتی لباس و پوشش های برای جلب توجه و تبلیغات محصولات خود دست به چنین اقدامات مخفیانه و غیر قانونی می کنند.

گفته میشود که برخی از کسبه ها به پلیس تماس گرفته اند و و خواستار برخورد با این ناهنجاری ها شده اند.

در هر حال چنین اقداماتی برای تبلیغات برنده های لباس است که خارج از شئونات اسلام میباشد.

فیلم کامل / فشن شوی بازار تجریش تهران توسط دختر جوان

ویدیو مربوط به بازار کاپالی چارشی ترکیه است

کاپالی چارشی بازاری سرپوشیده به وسعت ۶۱ خیابان از خیابان‌های استانبول که با هزاران فروشگاه همه آنچه نیاز دارید را در خود جای داده است. بله اینجا بازار بزرگ استانبول است، بازاری که البته به گرند بازار استانبول و بازار کاپالی چارشی نیز معروف است و فروشندگانش به تبحر در فروشندگی شهرت دارند.

بازار بزرگ استانبول جز بزرگ‌ترین مراکز تجاری استانبول به‌شمار می‌رود. این بازار وسعتی به اندازه ۵۰ هزار مترمربع دارد و همان‌طور که در مقدمه نیز اشاره شد، ۶۱ خیابان از خیابان‌های استانبول را احاطه کرده است. کاپالی چارشی بیش از ۳۰۰۰ مغازه در دل خود جای داده و مغازه‌های آن شامل فروشگاه‌های لباس، کیف و کفش، جواهرات، صنایع دستی، رستوران‌ها و کافه و… می‌شوند.

این بازار سهم عمده‌ای از خریداران و بازدیدکنندگان در بین مراکز تجاری استانبول را به خود اختصاص داده و سالانه بین ۹۰ تا ۱۰۰ میلیون بازدیدکننده دارد. به‌عبارت‌دقیق‌تر این بازار روزانه میزبان ۲۵۰ تا ۴۰۰ هزار بازدیدکننده اعم از توریست و ساکنین محلی است که برای خرید مایحتاج یا سوغاتی فرنگ به این بازار می‌آیند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *