بازیگران فصل دوم سریال روزهای بی قراری 2 + خلاصه داستان

بیوگرافی بازیگران سریال روزهای بی قراری 2 فصل دوم +پشت صحنه

بازیگران فصل دوم سریال روزهای بی قراری 2 + خلاصه داستان و زمان پخش را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی بازیگران سریال روزهای بی قراری 2  فصل دوم +پشت صحنه

فصل دوم این مجموعه دیدنی به تهیه کنندگی امیر حسین شریفی و کارگردانی کاظم معصومی بعد از تعطیلی ایام نوروز با نام بر سر دو راهی از شبکه دوم سیما پخش خواهد شد.

همچنین ببینید:

خلاصه داستان و زمان پخش

فص اول این سریال در 23 قسمت ساخته شده بود که اشاره داشت به داستان زندگی سه دوست دانشگاهی که با بازی و هنرنمایی پژمان بازغی و الهام حمیدی، سارا صوفیان و کامران تفتی همراه بود که هم اکنون از شبکه آی فیلم در حال پخش دوباره است.

بیوگرافی بازیگران سریال روزهای بی قراری 2  فصل دوم +پشت صحنه

داستان فصل دوم سریال روزهای بی قراری 2

ماجرا این داستان به تصادف الهام حمیدی و پژمان بازغی برمیگردد که در این مدت الهام حمیدی که باردار بود به کما رفته و دکترا ازش قطع امید میکنید و بچه او را دوست صمیمی اش سارا صوفیانی بزرگ میکند و بازغی ازدواج میکند که ناگهان حمیدی از کما بیرون میاد و متوجه موضوع میشود و ادامه ماجرا…..

طبق جدیدترین اخبار فصل دوم این سریال بعد از تعطیلات نوروزی به روی آنتن میرود.

بیوگرافی بازیگران سریال روزهای بی قراری 2  فصل دوم +پشت صحنه

بازیگران فصل دوم سریال روزهای بی قراری 2

با هنرنمایی بازیگرانی چون سارا صوفیانی ، مجید واشقانی، سعید نیک پور، کاظم هژیر آزاد، صفا آقاجانی ، امیربرحق و نقش آفرینی افسانه بایگان همراه است.

بیوگرافی بازیگران سریال روزهای بی قراری 2  فصل دوم +پشت صحنه

ماجرا فصل دوم در شهرهای مشهد و تبریز ضبط شده است و خلاصه ای از سریال به این شرح است که سارا که از همسر سابقش جدا شده بود متوجخ میشود که در کودکی در موقعیت بحرانی از خانواده واقعی خودش جدا شده است و برای پیدا کردن هویت خود و یافتن خانواده راهی تبریز میشود و فرش نفیسی که قدمت صد ساله دارد و یادگار مادرو مادر برزگ اوست تنها نشانه هویت او و گذشته اش می باشد.

بیوگرافی بازیگران سریال روزهای بی قراری 2  فصل دوم +پشت صحنه

عوامل این سریال

تهیه کننده امیرحسین شریفی، کارگردان کاظم معصومی، نویسنده شعله شریعتی ، مدیر فیلم برداری ، میلاد پرتویی، مدیرتولید جعفر صمدی، صدابردار بهمن حیدری، طراح و چهره پرداز محمد قمی، طراح و صحنه لباس سعید هنرمند، تدوین پرهام وفایی، مدیر برنامه حمید شوریده ، مدیر تدارکات علیرضا قدرتی، تبلیغات گروه مدیا ژورنال می باشد.

بیوگرافی بازیگران سریال روزهای بی قراری 2  فصل دوم +پشت صحنه

سارا کـه از همسر سابقش جدا شده، متوجه می شود کـه در کودکی در موقعیتی بحرانی از خانواده واقعی خود جدا شده اسـت. سارا در پی یافتن خانواده و هویت واقعیش عازم تبریز می شود. فرشی نفیس کـه قدمتی صد ساله دارد و یادگار مادر و مادر بزرگ اوست، تنها نشانه سارا در راه یافتن گذشته و هویتش اسـت…

سریال فوق که در قسمتهای مختلف بسیار مشخص بود یک سریال سفارشی از طرف اسپانسرهاست غیر از ضعفهای آشکار در ساخت که تنها با وجود چهره‌های مشهور پوشانده شده بود، مفاهیم منفی زیادی را به جامعه القا کرد.

در این سریال می‌بینیم که همسر یک مهندس جوان (پژمان بازغی) در یک تصاف به مدت یکسال به کما می‌رود و در طول سریال هم به زندگی نباتی این فرد و امکان اینکه هیچ وقت بیدار نشود بارها و به اشکال مختلف اشاره می‌شود. مرد جوان که صاحب یک فرزند کوچک است و برای هر روز بستری شدن همسرش (الهام حمیدی) در بیمارستان میلیونها تومان هزینه کرده و هزینه‌های درمان یا بهتر بگوییم زنده ماندن همسرش (به گفته شخصیتهای سریال) سر به میلیارد می‌زند به اصرار مادر خود بعد از یک سال تصمیم به ازدواج مجدد می‌گیرد که با رفتارها و سخنان عجیب مادر همسرش روبه رو می‌شود؛ این درحالی است که از سوی خانواده مادر زن هیچ نوع همکاری ای هم در کمک به مرد جوان برای رسیدگی به کودک یا همان نوه خودشان دیده نمی‌شود…

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *