فیلم کامل لحظه اعدام ضارب حرم امام رضا (اعدام عبدالطیف مرادی)

فیلم کامل لحظه اعدام ضارب حرم امام رضا (اعدام عبدالطیف مرادی)

فیلم کامل لحظه اعدام ضارب حرم امام رضا (اعدام عبدالطیف مرادی)

فیلم کامل اعدام ضارب حرم امام رضا (اعدام عبدالطیف مرادی) و لحظه اعدام ضارب روحیانیون حرم امام رضا را در این صفحه ببینید.

اعدام ضارب حرم امام رضا

اواسط فروردین ماه ۱۴۰۱ در ایام ماه مبارک رمضان سه نفر از روحانیون جهادی در حرم امام رضا مورد حمله یک تروریست به نام عبداللطیف مرادی قرار گرفت که متاسفانه دو نفر از آنها به شهادت و یکی دیگر جانباز شد .

بعد از دادگاهی این شخص روز گذشته ضارب به دار مجازات آویخته شد بعد از بررسی دقیق پرونده این حادثه در یکی از شعب بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب مشهد دستور کیفرخواست صادر شده و به دادگاه انقلاب مشهد ارسال شد .

با توجه به اهمیت و مهم بودن این پرونده جلسه علنی رسیدگی به اتهامات متهم برگزار شد و بعد از تفهیم اتهام ایشان به جرم محاربه از طریق کشیدن سلاح سرد بر روی مردم و همچنین قتل سه روحانی به اعدام محکوم شد

حکم صادره برای فرجام خواهی به دیوان عالی کشور ارسال شد و در نهایت حکم اعدام و تایید و روز گذشته اجرا شد.

رئیس شورای قضایی خراسان رضوی گفت: بر این اساس و با هدف اجرای سریع و دقیق این رای، جلسات هماهنگی و شورای تامین برگزار و حکم اعدام عبداللطیف مرادی به اتهام محاربه، صبح روز گذشته در حضور جمعی از شهروندان و مسولان از طریق چوبه دار در محل زندان وکیل آباد مشهد به مرحله اجرا در آمد.

وی خاطرنشان کرد: در این پرونده تمامی جهات شرعی و قانونی مورد توجه بود و کلیه فرایندهای قانونی و مراحل دادرسی به طور کامل و با رعایت ۳ اصل صحت، دقت و سرعت و در مدت زمانی برابر با ۷۷ روز (از زمان حادثه، تشکیل پرونده، انجام تحقیقات در شعبه ویژه بازپرسی، رسیدگی و برگزاری جلسه علنی در دادگاه انقلاب اسلامی مشهد، فرجام خواهی در دیوانعالی کشور، بررسی درخواست عفو نامبرده در کمیسیون مربوطه، آماده سازی شرایط اجرای حکم و اجرای حکم) صورت پذیرفت.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *