فیلم بهرام افشاری در برنامه دورهمی + زمان پخش

فیلم بهرام افشاری در برنامه دورهمی (شنبه 2 فروردین 99)

فیلم بهرام افشاری در برنامه دورهمی (شنبه 2 فروردین 99) را به همراه جزئیات در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

فیلم بهرام افشاری در برنامه دورهمی

برنامه دورهمی در سال 1399 با مهمانان محبوبی بر روی آنتن شبکه نسیم میرود که یکی از این مهمانان آقای بهرام افشاری بوده که با درخشش در سریال پایتخت به محبوبیت زیادی دست یافته است.

این برنامه در شنبه شب 2 فروردین 1399 بر روی انتن شبکه نسیم خواهد رفت. فیلم این قسمت بعد از پخش در این صفحه قرار خواهد گرفت

این هنرمند که قبلا مهمان برنامه خندوانه شده بود نشان داد که بسیار هنرمند خوش صحبتی است و حسابی رامبد جوان از صحبت کردن با او لذت میبرد و آن قسمت برنامه خندوانه مورد استقبال مردم قرار گرفت که همشه در گوگل سرچ میشود که این نشان دهنده محبوبیت این بازیگر میباشد.

فیلم بهرام افشاری در برنامه دورهمی + زمان پخش

بازیگر سریال پایتخت درباره دعوایی بودنش گفت :من وقتی سنم کمتر بود خیلی اهل دعوا بودم اما به پدرم قول دادم که دیگر دعوا نکنم . پدرم وقتی 20 سالم بود از دنیا رفت و من تا پیش از آن تا جایی که میتوانستم از او پرستاری میکردم . یکبار به اصرار پدرم را برای تماشای تئاتر بردم و وقتی خیلی شیک به دیدن تئاترم آمد و مردم و بازیگران را دید نظرش عوض شد اما من را خیلی ضایع کرد ، در آن تئاتر ما میتوانستیم با تماشاگر ارتباط برقرار کنیم و وقتی من با پدرم صحبت کردم با اخم گفت برو بازی ات را بکن و حسابی من را ضایع کرد.

در ادامه این صحبت ها بهرام افشاری برای اولین بار یک راز از زندگی خانوادگی اش را فاش کرد و گفت :من برای اولین بار است که در این برنامه میگویم من بچه طلاقم ، مادرم زمانی که من دو سالم بود از پدرم جدا شد و من از تنهایی در زندگی خیلی اذیت شدم اما همیشه از مادرم تشکر میکنم و قدردان او هستم برای اینکه من را به دنیا آورد و زحمت های زیادی برای من کشید و دعای خیر او همیشه پشت سر من است.مادرم در همدان است و ما از طریق تلفن با هم در ارتباط هستیم.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *