فیلم تتو های جدید امیر تتلو با قیافه وحشتناک و پر از خالکوبی

فیلم تتو های جدید امیر تتلو با قیافه وحشتناک و پر از خالکوبی

امیر تتلو ویدیویی از خود به اشتراک گذاشت که به شدت ترسناک شده است و این ویدیو با واکنش هایی همراه شد و برخی از هوادارانش از چهره ترسناک این خواننده جنجالی انتقاد کردند

فیلم تتو های جدید امیر تتلو با قیافه وحشتناک و پر از خالکوبی

تتلو با تتو هایی که زده است چهره عجیب و غریبی به خود گرفته است و باعث شده نسبت به سایر خواننده های ایران متمایز شود.

فیلم تتو های جدید امیر تتلو با قیافه وحشتناک

امیر تتلو درباره این تاتو هایش میگوید که هزینه های زیادی کرده تا بتواند چنین چهره ای برای خود درست کند.

این خواننده را به عنوان یک چهره منفور نیز مشناسند که همیشه تلاش کرده برای دیده شدن دست به هر کاری بزند و به هر قیمتی که شده تصاویرش مورد توجه قرار بگیرد تتلو از خواننده های پرطرفدار و بسیار پرحاشیه است.

تتلو برایند جامعه‌اي اسـت کـه جایی برای دیده‌شدن نداشته اسـت. آدم‌ها باهم یکی نیستند. یکی برای دیده‌شدن تلاش می کند کـه یک متخصص حرفه‌اي شود، یکیدیگر رَپر! انچه درباره تتلو مشخص اسـت، فریاد مرا دیدن اسـت. بطور کلی مـن وی را شخصی می بینم کـه دارای اختلال بایپولار یا دوقطبی اسـت. یعنی آدم‌هایي کـه زیاد حرف میزنند، کارهای عجیب‌وغریب میکنند و در شیدایی بـه سر میبرند.

او حتی راجع بـه سیاست هم حرف میزند؛ از یک کاندیدا طرفداری میکند؛ ‌ میـــخواهد افشاگری سیاسی کند. خودش را درگیر مسئله حجاب میکند. یک روز مسلمان دوآتیشه میشود؛ یک روز فارغ میشود و … او هیچ خط فکری مشخصی ندارد. آدم‌هایي کـه تحت عنوان «تتلیتی‌ها» هوادار امیر تتلو هستند در واقع پشت او قایم شده‌اند تا خشم خودرا نسبت بـه جامعه خالی کنند.

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *