فیلم کامل توماج صالحی بعد از دستگیری آیا شکنجه شده است؟

ویدیو توماج صالحی با چشمان بسته

فیلم کامل دستگیری توماج صالحی و صحبت های او بعد از دستگیری: اشتباه کردم گفتم فرار کنید قصدم شما نبودید ویدیویی از دستگیری توماج صالحی خواننده معروف سرشناس که در شبکه های اجتماعی منتشر شده است ویدیویی که نشان میدهد توماج صالحی با چشمان بسته بازداشت شده است این کلیپ را باشگاه خبرنگاران جوان منتشر کرده است نشانگر دستگیر شدن توماج صاحی خواننده رپ زیر زمینی است او اصالا اهل چهارمحال بختیاری بوده اما در شاهین شهر اصفهان زندگی میکند.

بعد از انتشار این کلیپ توماج صالحی که در حال اعتراف و ابراز پشیمانی می کرد حواشی زیادی به وجود آمد برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی از این که یک خواننده معترضی را دستگیر کرده و از او ویدیو تهیه شده انتقاد کردند اما برخی دیگر مدعی بودند که این گونه رفتارها شایسته لیدرهای معترضان می‌باشد که باعث اغتشاش در جامعه می شود.

در نهایت برخی از رسانه‌های رسمی کشورمان تصمیم گرفتند که این ویدیو را منتشر نکنند توماج صالحی در سال های اخیر با انتشار ویدیو های جنجالی سر و صدای زیادی را به راه انداخته بود و رسانه های معاند از او حمایت کردند و این باعث شد که تحریک شود و آهنگ های بیشتری با توهین و تهدید مسئولین نظام منتشر کند حالا گفته می شود که این خواننده به عنوان محاربه و تبلیغ علیه نظام و همکاری با دولت متخاصم متهم شده است و باید ببینیم در آینده چه پیش می آید.

فیلم کامل توماج صالحی بعد از دستگیری اشتباه کردم گفتم فرار کنید

فیلم کامل توماج صالحی بعد از دستگیری

توماج صالحی خواننده رپ که آهنگ هایش سیاسی و علیه مسئولان نظام بود توسط وزارت اطلاعات دستگیر شد و حالا ویدیویی از او منتشر شده که در حال ابراز پشیمانی می باشد توماج صالحی در این ویدیو در حالی که چشمانش بسته است می گوید که اشتباه کردم و دوستانه گفتم که فرار کنید توماج صالحی یکی از چهره هایی بود که همیشه در اعتراضات مورد حمایت توجه رسانه های معاند و ضد انقلاب قرار می گرفت و این باعث می‌شد که این پسر جوان به فعالیت‌های ضد انقلابی خود ادامه بدهد افراد خارج نشین که با تحریک نوجوانان و جوانان آنها را به دردسر می اندازند.

این خواننده علاوه بر آهنگ های سیاسی علیه نظام در اغتشاشات نیز شرکت میکرد و ویدیوهایی را از حضورش در اغتشاشات برای رسانه های معاند ارسال میکرد.

حالا او به عنوان لیدر اغتشاشات شناخته میشود که مردم را تحریک به حضور در خیابان ها میکرد.

فیلم کامل توماج صالحی بعد از دستگیری اشتباه کردم گفتم فرار کنید

توماج صالحی انقدر ویدیوهایی مختلف از خود ضبط کرده است که هر کدام از آنها جرم بسیار سنگینی دارد و باید ببینیم در آینده مراجع قضایی چه حکمی را برای او صادر خواهند کرد.

دادستان اصفهان می‌گوید توماج صالحی -خواننده رپ- به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام، همکاری با دولت‌های متخاصم و تشکیل گروه‌ غیرقانونی به قصد برهم زدن امنیت کشور دستگیر شده است. به گزارش ایسنا به نقل از قوه قضاییه، سید محمد موسویان در خصوص جزئیات پرونده توماج صالحی بیان کرد: این فرد شب گذشته به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام، همکاری با دولت‌های متخاصم و تشکیل گروه‌ غیرقانونی به قصد برهم زدن امنیت کشور با نیابت قضایی در یکی از استان‌های کشور دستگیر شد. وی افزود: متهم در حال حاضر با صدور قرار تحت نظر شعبه بازپرسی قرار دارد. دادستان اصفهان تصریح کرد: متهم در ایجاد اغتشاشات و دعوت و تشویق به اغتشاش و آشوب‌های اخیر در استان اصفهان و در شهرستان شاهین شهر نقش کلیدی داشته است. موسوی گفت: کیفرخواست پرونده متهم توماج صالحی پس از بررسی کامل پرونده برای محاکمه به دادگاه ارجاع خواهد شد.

واکنشها به توهین

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

‫12 دیدگاه ها

  1. این اصلا توماج نیست تو ویدیو کیو گول میزنید. نه تتو رو گردن نه موها نه شکل استخانبندی سورت نه هیکل نه صدا، نه ریش هیچیش شبیه اون نیس! 😂دم توماج گرم انشاللا آزادی تو راهه! به نظم و امنیت و آینده ای سالم و پر از موفقیت. به شکوه و صود ملی برگردیم. بچه ها نمیرند. اخبار الکی و دروغ نباشد. پول مردم خورده و برده نشود.

    1. ساقیت فقط ساقیتو زنده میخام اسگل اینو نمیشناسی تو ویدیو هاش خودشو خوشگل میکنه با فیلتر وگرنه همین‌چاقاله پاتقشم فاحشه خونه های پردیس و گلدیسه دلالی میکنه

  2. انقلاب شاشوها و ترسو ها بابا حداقل یه دقیقه رو حرفت وایسا یه چک بخور اخه تو مال این حرفهایی بچه خوشگل تو توی پردیس تو فاحشه خونه دلالی میکردی حالا میخای انقلاب کنی ؟ نکشیمون انقلابی

    1. مهم نیست. هر کسی زیر شکنجه فکرش مشقوش میشه. مهم اینکه آخرش ما به هدف میرسیم. 😉

      1. شما با دلارهای اربابتون گاو های آل سعود وآموزش درکمپ پیروپاتالهای آلبانی نشین هرزه وتن فروش که تاب دیدن امنیت کشوررا نداشتید دست به خشونت واقتشاش زدید گروهک منحله تجزیه طلب کومله منفور هم به یاریتان آمد اما کوربودید وقدرت ملت بزرگ ایران ببینید حالا لح شدن تک تکتان را خواهیم دید
        توماج که عددی نیست اربابتون گاو شیرده هم به غلط کردن میافته آرزوی تجزیه ایران را به جهنم خواهید برد

    2. این توماج نیست .اگرم باشه بازم مهم نیست ، هر کدوم از ما یه توماج هستیم ✌️

  3. درود، این متن رو با دقت بخونید:
    تو این فیلمی که شما و خبرگزاری های داخلی منتشر کردید، زمانی که توماج میگه فرار کنید، دوستانه نمیگم، فرار کنید.. خالکوبی گردن توماج صالحی رو سمت چپ فیلم نشون میده اما 30 ثانیه آخر این فیلم (اصلی) در پیج توماج، خالکوبی گردن رو سمت راست فیلم نشون میده و این یعنی اینکه خبرگزاری های داخلی (خبرسازها البته) از افکت “آینه” برای فیلم استفاده کردند تا نبودن خالکوبی در سمت چپ فیلم اعتراف کننده (مثلا توماج صالحی) رو توجیه کنند. (این نکته رو درنظر بگیرید که زاویه بدن در تصویربرداری از خود با موقعی که دیگری از شما فیلم میگیره متفاوت هست و این تحریف دقیقا با درنظرگرفتن همین نکته شکل گرفته)
    این یک مورد ثابت میکنه که این فرد، اصلا توماج نیست و خبرگزاری ها فیلم اصلی توماج رو (موجود در پیج اصلی) تحریف کردند. خیلی جالبه! وقتی دوربین خبرگزاری، سمت راست فیلم (سمت چپ گردن مثلا توماج صالحی اعتراف کننده) میره، اون شخص سریع دستشو میذاره روی سمت چپ گردنش (راست تصویر در فیلم) چرا؟! چون اصلا اونجا تتویی نیست! درواقع اون شخص یکی از خودشون هست یا نهایتا کسی که مجبور به این کار شده.
    اما این خبرگزاری ها به دوتا چیز توجه نکردند: 1) طرفداران توماج میدونند که خالکوبی در سمت راست توماج هست نه چپ 2) فیلم واقعی توماج در پیجش موجوده و قابل انکار نیست.
    این فیلم تنها کسانی رو فریب میده که فقط اسم توماج رو شنیدند! فقط همین!
    {اگر هنوز متوجه توضیحات نشدید، فیلم ها رو اونجایی که میگه فرار کنید..دوستانه نمیگم… (فیلم اصلی در پیج و فیلم چسبیده به اعتراف) با هم مقایسه کنید تا متوجه بشید}

  4. این اصلا توماج نیست !!! چه زشت مردم رو گول میزنید ! اگه بود که‌چشماشو نمیبستن حین اعتراف !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا