فیلم لحظه دستگیری توماج صالحی خواننده رپ

فیلم / دستگیری و بازداشت توماج صالحی خواننده رپ در حین خروج از کشور این خواننده در روز های گذشته ویدیوهایی را از خود برای شبکه های ضدانقلاب فرستاده بود که در حال اعتراض در خیابان و نصب پلاکاردهایی با شعار ضدانقلابی در پل های هوایی شهر بود. فیلم اعتراف توماج صالحی حسابی سر و صدای زیادی به پا کرد و بسیاری از رسانه های داخلی و خارجی واکنش هایی را به این اتفاق نشان دادند

برخیها مدعی بودند نباید از او چنین ویدیویی منتشر میکردند اما برخی دیگر که از مخالفان توماج بودند به تمسخر او پرداختند.

دستگیری و بازداشت توماج صالحی

دستگیری و بازداشت توماج صالحی

او همچنین در روزهای اخیر موزیک ویدیویی با محتوای توهین به نظام را ساخته و منتشر کرده بود در نهایت روز گذشته تصمیم داشت از مرزهای غربی کشورمان خارج شود که توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

توماج صالحی یکی خواننده های مبتدی بوده که آهنگ هایش مورد توجه رسانه های ضدانقلابی بود او متولد شهر اصفهان می باشد او  از حدود یک سال پیش شروع به ساخت آهنگ های اعتراضی کرد و کم کم بر سر زبان ها افتاد. وی همان طور که اشاره شد در شهر اصفهان متولد شده است و فعالیت خود را هم در شهر اصفهان انجام می داد. این رپر به گفته خود در کارگاه فلزکاری کار می کند و در کنار آن به عنوان یک خواننده زیر زمینی هم فعالیت دارد.

دستگیری و بازداشت توماج صالحی

پس از دستگیری این رپر برخی از کانال های ماهواره ای و ضد ایرانی و عده از از طرفداران او حمایت خود را از این رپر اعلام کردند

او تمامی کلیپ ها و موزیک ویدیو های خود را هم در مکان های مختلف اصفهان تولید کرده است.

در قسمت های قبل گفته شد که پس از دستگیری این رپر واکنش های زیادی پیرامون او شکل گرفت و علاوه بر شبکه های ماهواره ای ضد ایرانی برخی از کاربران خارج نشین هم نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند.

اما سایت همشهری آنلاین با سر تیتر جنجالی تصویر لحظه بازداشت خواننده رپ توماج صالحی را ببینید و سوال اساسی توماج صالحی کجا دستگیر شد؟ به این اتفاق پرداخته است. به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری دانشجو، توماج صالحی از خواننده های رپ ایران که طی هفته های اخیر به تحریک مردم و نشر اخبار غیرواقعی مشغول بود، حین خروج غیرقانونی از مرزهای غرب کشور دستگیر شد.

ادستان اصفهان با بیان این که کیفرخواست توماج صالحی پس از تکمیل پرونده به دادگاه فرستاده خواهد شد، ادعا کرد: «متهم در ایجاد اغتشاشات و دعوت و تشویق به اغتشاش و آشوب‌های اخیر در استان اصفهان و در شهرستان شاهین شهر نقش کلیدی داشته است.»

بامداد اسماعیلی، خبرنگار ساکن آلمان، روز یک‌شنبه در پی بازداشت توماج صالحی، پیامی را از سوی اقبال اقبالی، دایی توماج منتشر کرد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

7 نظر

  1. ملت قهرمان ایران

    نیروی انتظامی، تشکر، تشکر……

    این عر عر کنندگان خائن رو از بطن جامعه اخراج و به زباله دان تاریخ بیندازید…… نان حرام خورده های هرزه پراکَنِ غرب و شرق…… که حتی به پای سگ هم در وفا نمی‌رسند، خاله زنکانِ مرد نما، بی غیرتانِ تشنه ی شهوت،
    ممنونیم از خادمین دلسوز ملت، إن شاءاللَّه زنان بیحیایِ فاسد رو که در جامعه با زیر پا گذاشتن حجاب و عفاف، سعی در تهییج و به انحراف کشاندن جوانان غیور وطن دارند هم جمع آوری و در گورستان متعفن هرزگی دفن خواهند شد.

    • سلام قهرمان ملت.از ملت گفتی…گفتی انشالله،گفتی حیا،گفتی عفاف،گفتی حجاب،گفتی وطن،گفتی غیور…
      آفرین بر تو مومن.
      بعد از اینکه همه رو دفن کردی،التماس دعا…

    • ساندیس با تیتاپ طلایی؟
      بچه کجایی؟ نیاوران یا دولاب؟
      چند سالته؟ دغدغه آینده رو داری؟
      “عر عر کن” برازنده خودتونه

      • ساندیس میخوای بگم بهت بدن وطن فروش هرزه ؟ شماها غیرتم ندارین اگه کشور به گند کشیده شه و امثال داعش بیان تخم کنین جلوشون وایسین . کشور پر مشکله ولی اونطوری نیست که با وجود این همه دشمن خارجی و داخلی تیکه تیکه نشه . المان و دیدین ۲۴ پرچم حاضر بود برا کشور یکپارچه . کشورو بدیم دست یه مشت خائن بزدل که دماغ خودشونم نمیتونن بالا بکشن . اینم لیدرتون . اتفاقا من تو تهران دستگیر شدم و وقتی فهمیدن اشتباه بوده آزاد شدم تو جمع دستگیر شده ها بودم همه یکی یه سیلی خوردن ولی طرف که ناغافل اومد تو بازداشت گاه به من نزد چون نترسیده بودم ولی بقیه رو قبل سیلی زدن که به گریه افتاده بودن یکی یه سیلی مهمون کرد ابن کمترین کاری بود که باید باهاشون میشد .حالا اگه گیرم بیوفتین و مثل مرد سر بالا بگیرین غصه م نمیشه ولی عین دختر بچه زار زار گریه میکنین

    • هرزه تویی…
      نگاه و افکارت کثیف و هرزه

  2. جدا خسته نشدید هنوز از بگیر و ببند و انگ ب این و اون زدن؟؟
    بابا ملت گرسنه هستن
    کالای کیف پایین و قیمت خون پدرشون باید بخرن
    جوونا آینده ندارن
    دزدی و اختلاس و رانت و کوفت و زهر مار کمر کشور و شکونده
    د جمع کنید خودتون و دیگه چ سودی میبرین از آزار دادن ملتی ک کشور و ب امانت سپردن دست شما، ب انواع شکل مختلفم دارن مالیات بهتون پرداخت میکنن..ک دقیقا همین روزگار نکبتی ک به روزگارشون آوردین رو نبینن.
    د اگه فکری میکردین بحال درد این ملت ک الان مردم شبکه های خارجی رو کسی آدم حساب نمیکرد.

    مردم درد دارن آقایون مسولین
    درد دارن این ملت
    بشنوید صدای مردم و ببینید دردشون چیه
    ن اینکه با چوب و ترکه بیوفتین ب جونشون بابا
    مگه حیوون وحشی میخواین رام و اهلی کنید ک این رفتارو میکنید؟؟!

  3. پس موهاش چرا یهو پرید کچل شد ؟ خالکوبی گردنش کجا رفت ؟ صداش چرا یهو نازک شد ؟ قضاوت با شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *