فیلم / توهین به سردار سلیمانی توسط آشوبگران عراقی در اعتراضات بغداد

فیلم / توهین به سردار سلیمانی با پاره کردن عکس او توسط آشوبگران عراقی

فیلم / توهین به سردار سلیمانی توسط آشوبگران عراقی در اعتراضات بغداد

فیلم توهین آشوبگران عراقی به تابلوی تصویر و عکس سردار سلیمانی توسط عراقی ها در اعتراضات بغداد که در شبکه های اجتماعی واکنش هایی را به وجود اورده است.

در آشوب اخیر بغداد در راستای استعفایی مقتدی صدر تعدادی از آشوبگران عراقی به تصویر شهید قاسم سلیمانی اهانت کرده و تابلویی که تصویر این شهید بر روی آن نصب بود را پاره کردند.

توهین به سردار سلیمانی توسط عراقی ها

ماه‌ها تنش‌های سیاسی برای تشکیل دولت در عراق به خشونت کشیده شده است و در درگیری‌ها در منطقه سبز بغداد و منع آمد و شد در سراسر کشور حداقل 15 نفر کشته و صدها نفر زخمی شدند.

این تیراندازی به دنبال اعلام مقتدی الصدر، روحانی قدرتمند شیعه مبنی بر کناره گیری وی از سیاست و تصمیم قبلی مربی معنوی خود مبنی بر بازنشستگی و تلاش برای متقاعد کردن صدر بود.

حامیان صدر که هفته ها در پارلمان در منطقه سبز تحصن کرده بودند، به ورودی کاخ ریاست جمهوری که معمولا جلسات کابینه در آنجا برگزار می شود، نفوذ کردند.

همچنین ببینید

فیلم گریه رهبر انقلاب حین اقامه نماز بر پیکر سردار سلیمانی
نحوه شهادت و ترور سردار حاج قاسم سلیمانی از زبان وزیر دفاع آمریکا
عکس پیکر سردار قاسم سلیمانی بعد از شهادت

تا شب، نیروهای وفادار به صدر در سراسر بغداد مستقر شده بودند .

به گفته یک منبع امنیتی حداقل هفت گلوله دوشنبه شب در منطقه سبز شلیک شده و هنوز مشخص نیست که چه کسی پشت تیربار بوده است و به دنبال آن تیراندازی خودکار در منطقه به شدت مستحکم انجام شد.

شبح قدرتمندترین شبه‌نظامیان در کشور که به رویارویی گسترده‌تری کشیده می‌شوند، احتمالاً با نزدیک شدن به شب، با درگیری‌های پراکنده در نزدیکی پارلمان عراق پلیس عراق و نیروهای وفادار به صدر به اوج میرسد هرچند گفته شده که در ال حاضر همه جا امن و امان است.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

یک نظر

  1. اسلام شادمانی

    لعنت خدا بر دشمنان شهید حاج قاسم سلیمانی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *