فیلم / خداحافظی باربد بابایی مجری زوجی نو از تلویزیون و صداوسیما

فیلم / خداحافظی باربد بابایی مجری زوجی نو از تلویزیون و صداوسیما

خداحافظی و کناره گیری باربد بابایی از صداوسیما

باربد بابایی مجری زوجی نو از تلویزیون خداحافظی کرد باربد بابایی مجری سرشناس تلویزیون در اینستاگرام خود اعلام کرد که برای همیشه از تلویزیون کناره گیری خواهد کرد.

فیلم / خداحافظی باربد بابایی مجری زوجی نو از تلویزیون و صداوسیما

این مجری پرطرفدار در واکنش به حوادث اخیر اعلام کرد که دیگر فعالیتی در صداوسیما نخواهد داشت و می خواهد برای همیشه از صدا و سیما برود.

او در اینستاگرامش نوشت بعد از ۲۴ سال تصمیم گرفتم که هیچ برنامه ای در صدا و سیما نداشته باشم باربد بابایی در اینستاگرامش نوشت من بعد از ۲۴ سال کار رسانه اعلام می‌کنم در برنامه زوجی نو و هیچ برنامه ای اجرا خواهد داشت تا زمانی که مردم سرزمینم حال دلشون خوش باشد و خوشحال باشند بلاشک مخاطبان من و امثال من مردم سرزمینم هستند و اگر سرزمینم حال خوبی نداشته باشد من هم دلی ندارم برای اجرا.

پیش از این مهران مدیری دیگر مجری سرشناس کشورمان در ویدیویی اعلام کرد که صدا و سیما حق ندارد که هیچ گونه تصویری از او را پخش کند باید ببینیم که در ادامه صدا و سیما چه تصمیمی برای برنامه های خود خواهد گرفت.

باربد بابایی‌ هنرمند موفق ایرانی متولد ۱۳۵۷ می باشد. وی مجری و بازیگر و خواننده می باشد. وی دارای مدرک لیسانس‌ مترجمی‌ زبان‌ انگلیسی‌ است. اما هنوز بعد از ۱۸ سال هنوز برای دریافت مدرک لیسانس خود به دانشگاه مراجعه نکرده است. وی در این باره می گوید: در دوران دانشگاه بسیار بازیگوش بودم و اساتید خود را اذیت می کردم و از آنجایی که اساتید آن زمان در حال حاضر همگی جزو مدیران دانشگاه می باشند احتمالا مدرک دانشگاهی من را نمی دهند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. باربد بابایی از موقعی که فهمیدی حال دل مردم کشورت خوب نیست و تا زمانی که حالشون خوب نشه برنامه ای اجرا نخواهی داشت من به نمایندگی از همون مردمی که به تو گفتن حال دلشان خوب نیست اعلام میکنم حال دل ما خوب شده بیا و برنامه اجرا کن !!!!نه عزیز برادر در این ۲۴سال تو اینقدر برنامه اجرا کردی که یکی از اونا گرفت و باعث شد کمی دیده بشی اونم در برنامه شب کوک آنهم بخاطر خواننده های نیمه مطرح بود که اجازه داده بودند تو با اونا شوخی کنی اگه نگه بغیراز شب کوک و زوجی نو که در آخرین سالهای حضورت بود یه برنامه دیکه بگو که تونستی تماشاچی رو پای تلویزیون بنشینی ؟ اگه برنامه شب کوک 15سال پیش با تو ساخته میشد تو همان 15سال پیش رفته بودی تو منتظر یه فرصت خوب بودی که کمی شناخته شوی بعد بزاری بری، آره برادر تو کفتر لب بوم بودی پس چه بهانه یی بهتر. از اغتشاشات، و حمایت های به حساب خودتان سلبریتی هایی که یک شب شناخته شده بودن، تو ظرفیت مطرح شدن را نداشتی یک سال مطرح شدی اونم با خواننده هایی که مردم میشناختنشون ، فیلت یاد هندوستان کرد البته سلبریتی های یک شبه فیلی ندارن اما خودش فاز برداشتن که دارند آری برادر مردم میفهمن روغن ریخته شده رو نذر امامزاده کردن مصداق عمل شماست اما مردم فهیم ما از ده کارشناس مسایل سیاسی بیشتر درم و فهم دارند آری برادر مردم ما میفهمن خوبم میفهمن چون خیلی خوبن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *