فیلم دار زدن سگ روی درخت

فیلم دار زدن سگ روی درخت (18+)

فیلم دار زدن سگ روی درخت (18+) به همراه جزئیات را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

فیلمی دلخراش در شبکه های اجتماعی دست به دست میشود که باعث آزرده خاطر شدن کاربران گردیده است

دو نفر در یکی از شهرها یا روستاهای کشورمان در اقدامی بی رحمانه اقدام به دار زدن یک سگ کردند و از این کار خود فیلم گرفتند و در فضای مجازی به اشتراک گذاشته اند.

فیلم دار زدن سگ روی درخت

کاربران شبکه های اجتماعی از یکدیگر میخواهند که این فیلم را دست به دست کرده تا به دست پلیس فتا برسد و مسببان این جنایت را دستگیر کنند.

متاسفانه برخی افراد بی رحم که مشخص نیست چه چیزی به جای قلب و احساس در سینه آنها قرار گرفته است با بیرحمی کامل و با خشونت تمام دست به چنین جنایتی میزنند و یک سگ بی دفاع را اینگونه به دار میکشند

فیلم دار زدن سگ روی درخت

امیدواریم که این افراد پیدا شوند و به سزای اعمال خود برسند.

مجازات حیوان آزاری در قانون چیست؟

ماده ۶۷۹ قانون مجازات اسلامی درباره مجازات حیوان آزاری است. بر این اساس، «هر کس به عمد و بدون ضرورت حیوان حلال گوشت متعلق به دیگری یا حیوانی که شکار آن‌ها توسط دولت ممنوع اعلام شده است را بکشد یا مسموم یا تلف یا ناقص کند، به حبس از نود و یک روز تا شش ماه یا جزای نقدی از یک میلیون و پانصد هزار ریال تا سه میلیون ریال محکوم خواهد شد.»

همچنین طبق ماده ۶۸۰ قانون مجازات اسلامی هر کس برخلاف مقررات و بدون مجوز قانونی اقدام به شکار یا صید حیوانات و جانوران وحشی حفاظت شده کند، به حبس از دو تا ده سال محکوم خواهد شد.

همچنین فصل بیست‌وششم بخش تعزیرات قانون مجازات اسلامی تحت عنوان «احراق و تخریب و اتلاف اموال و حیوانات» به تعیین مجازات حیوان‌آزاری پرداخته است.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

2 نظر

  1. خواهشا این پست فطرت ها را ب سزای عملشان برسانید با اشد مجازات تا کسی دیگه جرات این کار را نکنه.

    نیش عقرب نه ره کین است اقتضای طبیعتش این است ب فرض اینکه کاری از نظر ما بدی هم انجام داده باشه.

  2. اینا عقده ای ومریض هستن این آشغالهای کثافت رو باید مجازات کرد بیشرف های حیوان آزار بی‌رحم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *