فیلم / رابطه امباپه و اینس رائو لو رفت + عکس و اینس رائو کیست

فیلم / رابطه امباپه و اینس رائو پلی بوی لو رفت + عکس و اینس رائو کیست

فیلم / رابطه امباپه و اینس رائو لو رفت + عکس و اینس رائو کیست

ماجرای رابطه امباپه و اینس رائو با فیلم و عکس و اینس رائو کیست بیوگرافی و معرفی او را در این صفحه بخوانید.

امباپه در جشنواره فيلم كن به همراه رائو ديده شده است و بعد از مدتی تصاویری از در آغوش گرفتن رائو در کنار ساحل از وی شکار عکاسان شد.

ماجرای رابطه امباپه و اینس رائو

رائو اولین یک مدل معروف فرانسوی بوده که در زمینه تبلیغ لوازم آرایش فعالیت دارد و چند سالیست موفق شده با تعداد زیادی از شرکت های تولیدی لباس و لوازم آرایش قرارداد ببندد و تصاویر شهرت زیادی پیدا کند.

در آن زمان، واکنش های شدیدی نسبت به عکس رائو روی جلد لوازم آرایشی به وجود امد. کوپر هفنر، پسر هیو هفنر، بنیانگذار پلی‌بوی در این باره گفت ما باید برای جهانی آزاد بجنگیم، نه جهانی که نفرت را ترویج می‌کند.

رائو در مصاحبه اش با پلی‌بوی گفت: افرادی که با حضور من در عرصه تبلیغاتی مخالفن حتما حسود هستند.

به هرحال رابطه امباپه با این مدل رسمیت پیدا کرده است و در امکان عمومی و حتی در رسانه ها این دو نفر با هم دیده شده اند و اینکه آیا ازدواج خواهند کرد یا خیر باید منتظر گذر زمان بود.

برخی از هواداران پی اس جی معتقد هستند که امباپه به دلیل رابطه های عاشقانه دیگر عملکرد مناسبی در تیم ندارد و باید تمرکزش را بر روی وتبالش بگذارد.

فیلم / رابطه امباپه و اینس رائو لو رفت + عکس و اینس رائو کیست

در اوایل ماه گذشته، امباپه در یک ضدحمله پس از اینکه هم تیمی ویتینیا نتوانست توپ را به او پاس بدهد، به نظر می رسید که از دویدن خسته شد که باعث خشم هواداران شد.

همچنین ببینید ماجرای لئوناردو دیکاپریو و دوست دختران زیر 25 ساله اش

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *