فیلم رقص بامزه میلاد محمدی بازیکن تیم ملی همراه با کلیپ میکس

فیلم رقص بامزه میلاد محمدی بازیکن تیم ملی همراه با کلیپ میکس

فیلم رقص بامزه میلاد محمدی بازیکن تیم ملی به همراه میکس رقص او که در قضای مجازی منتشر شده را در ادامه این صفحه مشاهده نمایید.

میلاد محمدی یکی از بازیکنان شوخ طبع تیم ملی کشورمان میباشد که همیشه با شیرین کاری های خود در اردوهای تیم ملی برای سایر بازیکنان لحظات خوشی را به وجود می اورد و به همین دلیل در بین بازیکنان تیم ملی از محبوبیت زیادی برخوردار است.

این بازیکن حالا به مناسبت ازدواج خود فیلمی از رقصش را به اشتراک گذاشته که مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفت است.

فیلم رقص بامزه میلاد محمدی بازیکن تیم ملی

دانلود فیلم

او از مدافعان حرفه ای ایران بوده که در حال حاضر در لیگ روسیه بازی میکند و چندی پیش ازدواج کرد و مراسم عروسی خود را برگزار نمود .

این بازیکن زمانی به شهرت جهانی دست یافت که در بازی ایران و اسپانیا که در جام جهانی برگزار شد هنگام پرتاب اوت پشتک زد و مورد توجه بسیاری از رسانه های جهان قرار گرفت

در زمانی از بازی که ایران به گل احتیاج داشت و در ثانیه های پایانی بازی به سر میبرد میلاد محمدی هنگام پرتاپ اوت پشتک زد و دقایقی از بازی را تلف کرد.

در همین رابطه کاربران شبکه های اجتماعی فیلم رقص او را به صورت میکس تبدیل کرده اند و شوخی بسیار جالبی را به این بازیکن محبوب تیم ملی انجام داده اند که دیدن این کلیپ هم خالی از لطف نیست.

کلیپ میکس باحال رقص میلاد محمدی

دانلود

میلاد محمدی (زادهٔ ۷ مهر ۱۳۷۲ – تهران) یک بازیکن فوتبال اهل ایران است که برای باشگاه فوتبال خنت در پست مدافع چپ بازی می‌کند. او قبل از عضویت در باشگاه گروزنی عضو تیم باشگاه فوتبال راه‌آهن تهران بود میلاد محمدی در بهمن ماه ۱۳۹۴، به تیم احمد گروزنی روسیه پیوست.

فیلم رقص بامزه میلاد محمدی بازیکن تیم ملی همراه با کلیپ میکس

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *