فیلم رقص بهنوش بختیاری در پارتی مختلط
فیلم رقص بهنوش بختیاری در پارتی مختلط

فیلم رقص بهنوش بختیاری در پارتی مختلط

فیلم رقص بهنوش بختیاری در پارتی مختلط و ماجرای فیلم رقصیدن بهنوش بختیاری را در این بخش از اخبار سینما و هنرمندان سایت شبونه ببینید.

ماجرای فیلم رقص بهنوش بختیاری

در شبکه های اجتماعی به تازگی ویدئویی منتشر شده که رقص بهنوش بختیاری عنوان شده است! و به سرعت در فضای مجازی دست به دست میشود.

ماجرای این فیلم این است که خانم بختیاری در عید نوروز سال 95 به خانه سالمندان کهریزک میرود و سعی میکند که نوروز را به آنها خدمت رسانی کند و لحظاتی شاد را برای آنها ایجاد نماید.

فیلم رقص بهنوش بختیاریفیلم رقص بهنوش بختیاری در پارتی مختلط

گروه ارکستر شروع به نواختن آهنگ های شاد میکند و یکی از زنان سالمند دست خانم بختیاری را میگیرد و شروع به تکان دادن میکند که اصلا چیزی به نام رقص رخ نمیدهد.

اما کانال های تلگرامی برای جذب ممبر از این ویدئو حسابی سوء استفاده کرده و با عناوین جنجالی مردم را فیب میدهند.

فیلم رقص بهنوش بختیاری در پارتی مختلط

play-sharp-fill

دانلود فیلم رقص بختیاری

بهنوش بختیاری چهره ای شناخته شده

خانم بختیاری بازیگر مشهور سینما و تلویزیون کشورمان همه پر حاشیه بوده است او از آن دسته از افرادی بوده که علاوه بر بازیگری همیشه در کارهای خیر حضوری فعال داشته است.

رفتارها و فعالیت های انسان دوستانه او را نمیتوان نادیده گرفت کسی که از زندگی و تفریح خود میزند و به کودکان بیمار و خانواده ای ضعیف سرکشی میکند.

این را تصاویری که تا به حال از او منتشر شده نشان میدهد که همیشه یار و یاور کودکان بیمار بوده است.

از دیگر فعالیت های او حمایت از افرد ترنس است کسانی که با دوگانه جنسیتی رو به رو هستند و در جامعه دارای مشکلات اجتماعی میباشند.

خلاصه ماجرا این است که بهنوش بختیاری یک چهره شناخته شده در زمینه های کم رسان و انسان دوستانه است که همیشه تلاش کرده که به مردم نیازمند کمک کند و تریبونی باشد برای انها که صدا و تصویرشان را همه مردم ایران و حتی جهان ببینند.

فیلم رقص بهنوش بختیاری در پارتی مختلط

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *