فیلم کامل رقص سردار آزمون کنار لیلا بلوکات در مهمانی

فیلم کامل رقص سردار آزمون کنار لیلا بلوکات در مهمانی

رقص سردار آزمون در کنار لیلا بلوکات در یک مهمانی از کلیپ های جالبی بوده که هواداران این فوتبالیست را مجذوب کرده است سردار آزمون از فوتبالیست های پر شیطنت بوده که همیشه حواشی خاص خود را داشته است کارهای او مورد توجه علاقمندان به فوتبال قرار میگرد او که به تازگی از لیگ روسیه به بوندسلیگا پیوسته است در تیم بایرن لورکون توپ میزند هرچند که درخشش او در این تیم مثل لیگ روسیه نیست چرا که سطح لیگ آلمان بسیار بالاتر است.

فیلم کامل رقص سردار آزمون کنار لیلا بلوکات در مهمانی

رقص سردار آزمون کنار لیلا بلوکات در مهمانی که بامزه و جالب است.

ویدیوی از سردار آزمون در کنار لیلا بلوکات در فضای مجازی منتشر شده که سردار آزمون در حال رقصیدن است.

رقص بامزه سردار آزمون

سردار آزمون از فوتبالیست های جنجالی کشورمان بوده که در چند سال اخیر حسابی به دلیل رابطه های مختلفش مورد توجه قرار گرفته است.

رابطه او با یک دختر روسی که کارش به دادگاه کشید و این دختر مدعی بود در رابطه با سردار آزمون صاحب یک فرزند شده ولی این فوتبالیست بچه را بر عهده نمی گیرد و او را رها کرده است.

در نهایت دادگاه به نفع این دختر رای داد و بعد از آزمایش های dna همه مطالبات این دختر توسط سردار آزمون پرداخت شد

سردار آزمون که با آناهیتا کریمی ازدواج کرده است حالا ویدیویی از رقص او با لیلا بلوکات در فضای مجازی منتشر شده که مورد توجه قرار گرفته است.

همچنین ببینید ساعت مچی رولکس سردار آزمون با الماس تزئین شده

سردار آزمون بازیکن تیم ملی کشورمان متولد ۱۱ دی ۱۳۷۳ در گنبدکاووس بوده و در لیگ آلمان بازی می کند و در حال حاضر عضو تیم بایرلورکوزن آلمان است.

آغاز فوتبال وی در سن ۹ سالگی طی سفری خانوادگی در ترکمنستان صورت گرفت. اولین باشگاه فوتبال آزمون تیم عقاب گنبد بود. همچنین او در نوجوانی بازیکن والیبال بود و به تیم والیبال زیر ۱۵ سال ایران نیز دعوت شده بود. پس از چند سال بازی برای عقاب، او به تیم شموشک گرگان پیوست و پس از آن به تیم اتکا گرگان در لیگ فوتبال دسته یک ایران پیوست.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *