ساعت مچی رولکس سردار آزمون با الماس تزئین شده یک میلیاردی

ساعت مچی رولکس سردار آزمون با الماس تزئین شده یک میلیاردی

ساعت مچی لوکس سردار آزمون با الماس تزئین شده و قیمت واقعی سردار آزمون یک میلیارد تومانی را در این صفحه مشاهده نمایید.

ساعت مچی رولکس سردار آزمون با الماس تزئین شده یک میلیاردی

ساعت مچی رولکس سردار آزمون

شب گذشته سردار آزمون در مصاحبه با خبرنگاران ساعت مچی اش  مورد توجه قرار گرفت ساعتی که با الماس تزیین شده و قیمت آن در آمازون یک میلیارد تومان است.

سردار آزمون علاقه بسیار زیادی به ساعت مچی دارد با خرید این ساعت ۳۲ هزار دلاری توجه عکاسان و خبرنگاران را به خود جلب کرده است

در حالی که گفته می شود مهران مدیری دارای گران قیمت ترین ساعت مچی در بین ایرانیان و سلبریتی ها است اما شب گذشته ساعت سردار آزمون مورد توجه قرار گرفت و نشان داد که ساعت مچی این فوتبالیست نسبت به ساعت مهران مدیری نیز گران قیمت تر میباشد .

جالب است بدانید که برند رولکس یکی از بزرگترین و معتبرترین برندهای ساعت بوده که قیمت بسیار زیادی در فروشگاه های معتبر جهان دارد.

اویستر پرپچوال (Oyster Perpetual)، اصطلاحی است که همیشه همراه با برند رولکس است.

رولکس به عنوان یکی از لوکس ترین و معتبرترین مارک های ساعت مچی در جهان شناخته شده است ، مهم نیست که از کسی بپرسید ساعتهای رولکس را خوب می شناسد یا نه، بیشتر مردم درباره رولکس می دانند.

رولکس برندی است که به چیزی جز کمال راضی نیست و همچنان به پیشرفت و نوآوری محصولات خود ادامه می دهد تا به اطمینان ، کیفیت بالاتر و دقیق تر تبدیل شود.

یکی از نوآوری هایی که رولکس با اختراع آن تحولی در صنعت ساعت سازی ایجاد کرد “oyster” است.

شما می توانید کلمات کوچک “oyster perpetual” را بر روی صفحه ساعت های رولکس پیدا کنید. دو کلمه کوچک اما کلماتی که در واقع اهمیت زیادی برای ساعتهای رولکس دارند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *