بیوگرافی سردار آزمون و همسرش آناهیتا کریمی و دخترش +عکس و حواشی

بیوگرافی سردار آزمون و همسرش آناهیتا کریمی و دخترش +عکس و حواشی

سردار آزمون کیست و اهل کجاست

سردار آزمون فوتبالیست تیم ملی ایران و باشگاه رم ایتالیا متولد ۱۱ دی ۱۳۷۳ در گنبد کاووس بوده و سومین گلزن برتر فوتبال ایران بعد از علی دایی و علی کریمی میباشد او در سال 2019 آقای گل لیگ روسیه و در سال 2020 بهترین بازیکن فصل روسیه شد سردار آزمون در سال 1401 با آناهیتا کریمی ازدواج کرد و صاحب یک فرزند دختر به نام نورا شد.

  • نام اصلی : سردار آزمون
  • حرفه : فوتبالیست و بازیکن فوتبال
  • سن و تاریخ متولد : 11 دی ماه 1373
  • محل تولد : گنبدکاووس
  • قد : 185 سانتیمتر
  • پُست : مهاجم
  • شروع فوتبال : 9 سالگی
  • مدرک تحصیلی : مدیریت ورزشی
  • موفقیت : سومین گلزن برتر تاریخ تیم ملی فوتبال ایران
  • والدین : خلیل آزمون
  • پدر : خلیل آزمون (والیبالیست سابق)
  • خواهر : سولماز آزمون
  • همسر : آناهیتا کریمی
  • فرزند : نورا
  • شغل دوم سردار آزمون : صرافی و پرورش اسب

بیوگرافی سردار آزمون فوتبالیست

فوتبالیست ایرانی در ۱۱ دی ۱۳۷۳ در گنبد کاووس به دنیا آمده و بازیکن تیم ملی ایران و روبین کازان روسیه می باشد و در پست مهاجم توپ می زند.
یک خواهر دارد که ازدواج کرده و فرزند دارد.

پدرش خلیل آزمون از بازیکنان سابق والیبال بوده و اصالتا ترکمن بوده و اهل سنت می باشد

اومیگوید اسمم را پدربزرگم انتخاب کرد ولی خانواده ام می خواستند اسمم را پژمان بگذارند. سردار به معنای مشتاق به ارتفاع و در برخی از کشورهای آسیای مرکزی نیز به معنای رهبر و حاکم است.

پدرم خلیل آزمون هشت سال عضو تیم ملی والیبال ایران بود ودو باره به عنوان بهترین بازیکن آسیا انتخاب شد و سال هاست که مربیگری می کند. البته مادرم و خواهرم هم والیبال بازی می کردند.

خواستم والیبال را به صورت حرفه ای و تا تیم ملی دنبال کنم ولی یکی از مربیان فوتبال من را به تیم جدیدی که در شهر خودمان بود، دعوت کرد و پدر و مادرم هم از بازگشتم به فوتبال حمایت کردند.

پدرم آن زمان گفت که من خیری از والیبال ندیدم و به حقم نرسیدم اما تو فوتبال را ادامه بده، شاید بتوانی به جاهای بزرگ دست پیدا کنی. البته من خودم هنوز به والیبال علاقه دارم و وقتی در گنبد کاووس هستم، تفریحی والیبال بازی می کنم. به اسب سواری هم علاقه زیادی دارم و هر وقت فرصت کنم سوارکاری هم خواهم کرد.

بازیکن فیکس تیم ملی ایران

سردار آزمون از فوتبالیست های ایرانی و بازیکن ثابت تیم ملی ایران میباشد که حضور در تیمی قدرتمند خاصی به خط حمله آن میدهد او از نسل جدید فوتبال ایران است که موفق شده با سن کم بسیاری رکوردهای فوتبال ایران را جا به جا کند هوش بسیار بالای او در خلق موقعیت و دقت بالا در ضربات آخر، سردار آزمون را نسبت به سایر مهاجمان تیم ملی ایران متمایز میکند او در کنار مهدی طارمی موفق شده زوج خط حمله قدرتمندی را تشکیل بدهند.

سوابق ورزشی و باشگاهی

فوتبال را زمانی که کودک بود و 9 سال سن داشت شروع کرد

در کوچه پس کوچه های گنبد کاووس با هم کلاسی های خود فوتبال بازی می‌کرد

بیوگرافی سردار آزمون فوتبالیست و همسرش آناهیتا کریمی +عکس

علاقه بسیار زیادی به این ورزش داشته

به گونه ای که کوچکترین فرصتی پیدا می‌کرده با توپ روپایی میزده

بعد از اینکه پدرش به علاقه و استعداد او در فوتبال پی برد او را به مدرسه فوتبال فرستاد

و در تیم پایه عقاب گنبد فعالیت فوتبالی را استارت زد

عکس جنجالی سردار آزمون و خانم دندانپزشک

استعداد بالایش در گل زدن یکی از دلایل پیشرفت او در فوتبال بود

از نه سالگی فوتبال را در باشگاه عقاب شروع کرده و اولین تیمی که بطور جدی در آن بازی کرده تیم عقاب گنبد و سپس به اتکای گلستان پیوسته است و از پانزده سالگی در لیگ برتر قدتبال حضور دارد و از ۱۲ سالگی نیز در رده های سنی تیم ملی توپ زده است.

سردار آزمون ملی پوش فوتبال ایران

بیوگرافی سردار آزمون ، اکنون در باشگاه های عقاب گنبد و شموشک گرگان، اتکا گرگان، سپاهان اصفهان و روبین کازان ، روستوف و تیم ملی فوتبال در رده های نوجوانان و جوانان و امید ایران توپ زده است و گل های زیادی را به ثمر رسانده است.

وی یکی از لژیونرهای فوتبال ایران است که از سال ۹۱ از تیم سپاهان اصفهان به روبین کازان روسیه رفت و درخشش خوبی نیز داشته است.

در بیوگرافی سردار آزمون می خوانیم که مسابقات بازیکن کلیدی محسوب می شود و گل های زیادی را نیز با سرعت و تکنیک های خاص خود را ثمر رسانده است.

بیوگرافی سردار آزمون فوتبالیست و همسرش +عکسهای جنجالی

سپاهان اصفهان یکی از تیم های پرقدرت و سازماندهی شده لیگ برتر ایران درر رده های سنی پایین‌تر و پایه برنامه‌ریزی زیادی کرده است

بازی سردار آزمون و زیر نظر گرفته و او را از تیم اتکای گرگان خریداری کرد

و در تیم جوانان سپاهان در سال ۲۰۱۰ قرار گرفت.

به مدت سه سال در تیم جوانان سپاهان بازی کرد و در این سه سال ۴۴ گل به ثمر رساند

آمار خیره کننده ای که در تیم های پایه سپاهان توسط این بازیکن گنبدکاووسی به دست آمد

و باعث شد که سرمربی تیم بزرگسالان سپاهان او را به خدمت بگیرد.

بیوگرافی سردار آزمون و خواهرش سولماز آزمون

حضور در لیگ روسیه

بیوگرافی سردار آزمون در سال ۱۳۹۰ از زمانی که ۱۸ سال سن داشت به صورت رسمی به تیم بزرگسالان سپاهان اصفهان پیوست و فوتبال حرفه‌ای را آغاز کرد

دو گل او در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ و ۷ گل در جام دوستی روسیه در سال ۲۰۱۲ و گل دیدنی سردار به ازبکستان در ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ ما را به عنوان سومین تیم جهان به جام جهانی ۲۰۱۸ رساند.
به عنوان لژیونر نیز گل های زیادی را زده که از جمله گل دیدنی او در برابر دو تیم بایرن مونیخ و اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان اروپا خاطره انگیز شد‌

خاله های سردار آزمون

پرورش اسب سریک و اسب سواری

عاشق سوارکاری و اسب است و این علاقه مربوط به آن منطقه و مردم ترکمن می باشد که یکی از علاقه مندی ها و مشغله های اهالی این منطقه اسب و پرورش اسب با نژاد ترکمن می باشد.
وی سه اسب به نام های سریک و ژیوانا و راتیکا دارد.

بیوگرافی سردار آزمون فوتبالیست + عکس شخصی و اینستاگرام سردار آزمون

بهاره افشاری فیلمی با نام سریک ساخت که در اکران آن با هم حضور داشتند.

علاقه و عشق خاصی به آداب و سنن و فرهنگ ترکمنی دارد و عاشق غذاها و رسم و رسوم و هر چیزی که مربوط به ترکمن ها بشود می باشد.

عکس جنجالی سردار آزمون و بهاره افشاری

از مهمترین جنجال هایی که پیرامون او به وجود آمد لایو چت بهاره افشاری بازیگر سینما بود

که با جمله داداشی فدات بشه جنجال زیادی را در رسانه های ورزشی به وجود آورد

بعد از آن عکس های منشوری با برخی از دختران روسی از جمله ملکه زیبایی دختر شایسته روسیه بود

و یکی دیگر از جنجال ها یش درگیری لفظی مجازی با امیر تتلو بود

خانواده سردار آزمون

همسر و فرزند

آناهیتا کریمی متولد اواخر دهه هفتاد بوده است .

چندی پیش در آزمون در برنامه دورهمی مهران مدیری حضور داشت که در پاسخ سوال مهران مدیری مجری این برنامه که تصمیم به ازدواج دارید یا خیر گفت بله بنده در شروع ازدواج هستم و بعد از چند روز از برنامه دورهمی با انتشار تصویری در اینستاگرام از همسر خود به نام آناهیتا کریمی رونمایی کرد.

سردار آزمون در سال ۱۳۹۸ با «آناهیتا کریمی» نامزد کرده و در بهمن 1401 ازدواج کردند و صاحب یک فرزند دختربه نام نورا شدند.

عکس آناهیتا کریمی همسر سردار آزمون کیست اینستاگرام و ماجرای آشنایی

آناهیتا کریمی همسر سردار آزمون کیست

همسر سردار آزمون ، آناهیتا کریمی است. او متولد 21 آذر 1371 است. همسر سردار آزمون دو سال از سردار بزرگ تر است. مادرش دارای یک سالن زیبایی بزرگ و معروف در تهران است و از نظر مالی از ثروتمندان ایران محسوب میشود.

بیوگرافی سردار آزمون فوتبالیست + عکس شخصی و اینستاگرام سردار آزمون

انتقادات به عدم گل زنی

وی مدتی از شور بازی خوب و گلزنی افتاده و در جام جهانی روسیه ۲۰۱۸ ناموفق بود که با واکنش های منفی مواجه شده و سوژه شبکه های اجتماعی شده بود.
تاجایی که تاکنون چند باز از تیم ملی خداحافظی کرده و اما دوباره برگشته است.
یک بار با کلمتتی اعلام کرد که به دلیل بیماری قلبی مادرم از تیم ملی خداحافظی می کنم، اما این خداحافظی چند ماه بیشتر طول نکشید و دوباره بازگشت
اکنون نیز در جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ حضور دارد و درخشش خوبی نیز در این سری مسابقات داشته است ، اما با کمال تاسف تیم ایران در بازی با ژاپن باخت و از دور مسابقات حذف شد.

بوسه سردار آزمون بر مادرش

سختی زندگی در روسیه

اوایل برایم خیلی سخت بود به خصوص که زبان هم نمی دانستم و همیشه مترجم همراهم بود. از طرفی آن جا هوای خیلی سردی دارد و دوری از خانواده هم برایم سخت است، البته خانواده ام هر از چندگاهی به من سر می زنند ولی با این حال همه ی سختی ها را برای پیشرفت تحمل می کنم.

پیشنهاد از تیم های مهم اروپا

از بارسلونا پیشنهاد نداشتم اما بحث پیشنهاد آرسنال قبل از جام جهانی و جام ملت ها پیش آمد. برای من خیلی خوب است که پیشنهاداتی از این تیم ها دارم. من بازارگرمی نمی کنم. بازارگرمی را کسی می کند که تیم ندارد. آن ها مدت ها دنبال من بودند.

برای من افتخار بزرگی است اما تشخیص دادم که برای من زود است. از نظر قدرت بدنی، لیگ انگلیس قدرت بالایی می خواهد. من دوست دارم جایی باشم که بیشتر بازی کنم و با تجربه بیشتر به تیم های بزرگ بپیوندم به همین خاطر به تیم روستوف روسیه پیوستم.

بیوگرافی سردار آزمون فوتبالیست و مادرش

خیلی احساساتیم

احساساتی ام اما سعی می کنم دیگر زیاد نشان ندهم. بعد از بازی خیلی چیزها در ذهنم مرور شد و به خاطر همین بغضم گرفت و نتوانستم خودم را کنترل کنم، آن هم وقتی کی روش و بزرگ ترهای تیم را می دیدم که ناراحت هستند. من به خانواده ام و مردم ایران قول داده بودم که در این جام، مقام بیاوریم ولی با دیدن باخت مان، آن هم ناعادلانه گریه ام گرفت.

ماجرای بچه دار شدن دوست دختر روسی اش

یکی از خبرگزاری های روسیه از حاشیه اخلاقی مهاجم ملی پوش باشگاه لورکوزن، سردار آزمون، ادعاهایی مطرح کرد که بر اساس آن این فوتبالیست مشهور را پدر یک فرزند ناخواسته عنوان کرده بود.

بالاخره پس از کشمکش های حقوقی این دختر روس که ادعا می کرد سردار آزمون پدر دخترش است، رای دادگاه صادر شد و سردار آزمون پدر این دختر اعلام شد؛ دختری که گویا مبتلا به نوعی بیماری مغز و اعصاب است.

بیوگرافی سردار آزمون فوتبالیست و همسرش آناهیتا کریمی +عکس عروسی

حالا وقت آن رسیده که سردار نفقه الیا (دختر روسی که سردار با او در رابطه بوده است) و فرزند خود را بدون کم و کاست پرداخت کند!

آندری دمیتریف، وکیل آلیا، در گفت‌وگو با سایت اسپورت اکسپرس گفت:

«همه چیز به نفع ما و به‌خوبی پیش رفت. دادگاه روز جمعه در این مورد قانع شد و در خصوص احراز پدر این فرزند و لزوم پرداخت نفقه تصمیم‌گیری کرد. تمامی جلسات استماع در پرونده مذکور پایان یافته است و حالا قاضی تصمیم می‌گیرد. اگر طرف دوم پرونده آزمون در ۳۰ روز آینده هیچ درخواست تجدید نظر نکند، رأی لازم‌الاجرا خواهد بود. اگر درخواست استیناف مطرح شود، پرونده در دادگاه شهر سن‌پترزبورگ بررسی می‌شود و موارد فوق تأیید خواهد شد.»

«طرف دوم پرونده هیچ دلیل قابل قبولی نداشت و در جلسات حاضر نشد. دادگاه بر همین مبنا کاملاً به نفع ما رأی داد.»

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *