بیوگرافی نیما نکیسا دروازه بان و همسرش و فرزندان +جنجال ها و عکس

بیوگرافی نیما نکیسا دروازه بان و همسرش و فرزندان +جنجال ها و عکس

بیوگرافی نیما نکیسا و الان کجاست

نیما نکیسا دروازه بان سابق تیم ملی ایران متولد ۱۱ اردیبهشت ۱۳۵۴ در تهران است او مدتی کراش دخرتان در اکاباتان تهران بود این موضوع را لیلا اوتادی بازیگر سینما بیان کرده بود.

نیما نکیسا دارای فوق لیسانس آسیب شناسی ورزشی است به مدت 2 سال در تیم ملی ایران بازی کرد و 13 بازی ملی دارد نیما نکیسا در سال 1373 فوتبال را شروع کرد و در سال 1393 از فوتبال خداحافظی کرد.

نیما نکیسا  در حال حاضرر معاون بیمارستان است و در زمینه ساخت و ساز فعالیت میکند. او از ۷ سالگی تا ۹ سالگی 3 بار قهرمان ژيميناستيک ایران شده است.

نیما نکیسا کیست + زندگی شخصی

فوتبالیست و دروازه بان ایرانی در ۱۱ اردیبهشت ۱۳۵۴ در تهران به دنیا آمده و در پست دروازه بانی در رشته فوتبال فعالیت می کرد.

بیوگرافی نیما نکیسا دروازه بان و همسرش و فرزندان +جنجال ها و عکس

از فوتبالیست های تحصیل کرده و دارای مدرک دانشگاهی بوده و در رشته آسیب‌ شناسی ورزشی در دانشگاه تهران در مقطع دکتری تحصیل کرده است.

بیوگرافی نیما نکیسا ،پدرش اصالتا چهارمحال و بختیاری از ورزشکاران قدیمی بوکس و مادرش تهرانی می باشد.
خواهرش غزال نیز ورزشکار بوده و مربی غواصی است.
ایشان را باید فوتبالیست خواننده و بازیگری و مدیر و کاسب قلمداد داد و در همه زمینه های ورزشی و غیر ورزشی فعالیت دارد.

از ژیمناستیک و اسب سواری و شنا تا فوتبال

اولین رشته ای که در آن وارد شد رشته ژیمناستیک در کودکی و هفت سالگی بود و دد این رشته نیز مدال آور بوده و قهرمانی را سه دوره تجربه کرده است.
در رشته اسب سواری و شنا نیز فعالیت داشته که در رشته شنا چهار بار قهرمانی کشوری را تجربه کرده و در اسب سواری نیز قهرمان پرش با اسب در رده های مختلف بوده است.بیوگرافی نیما نکیسا

بیوگرافی نیما نکیسا دروازه بان + عکس شخصی از ژیمناستیک تا فوتبال

تیپ قدیمی نیما نکیسا دروازه بان

همچنین به علت اینکه پدرش در فدراسیون بوکس بوده در بوکس نیز مدتی کار کرده و به این رشته ورزشی نیز آشنایی دارد.

ورودش به فوتبال در سیزده سالگی با مدرسه فوتبال پاس بوده و بعد از آن به طور جدی فوتبال را دنبال کرده است.بیوگرافی نیما نکیسا

بیوگرافی نیما نکیسا دروازه بان + عکس شخصی از ژیمناستیک تا فوتبال

سوابق باشگاهی و لژیونری

بیوگرافی نیما نکیسا ،از جمله باشگاه هایی که در آن ها عضویت داشته پرسپولیس تهران بوده که با این تیم ستاره شده و به شهرت رسید.

دوران سربازی را در پیام مشهد گذراند و دوباره به پرسپولیس تهران بازگشت. او لژیونری نیز کرده و در دو تیم فلامورتاری ولوره و کاوالا کار کرده است.

بیوگرافی نیما نکیسا دروازه بان + عکس شخصی از ژیمناستیک تا فوتبال

عکس شخصی نیما نکیسا فوتبالیست دروازه بان

بیوگرافی نیما نکیسا ،سپس در باشگاه های برق شیراز و پاس تهران و استقلال جنوب دزفول و استقلال اهواز و سیاه‌ جامگان مشهد نیز حضور داشته است.

در تیم های ملی امید و تیم ملی کار کرده و در میادین بین المللی نیز درون دروازه ایستاده است.

از سال ۹۶ نیز بعد از چند سال دوری از فدتبال مربیگری را شروع کرده است.

بیوگرافی نیما نکیسا دروازه بان + عکس شخصی از ژیمناستیک تا فوتبال

اینستاگرام نیما نکیسا فوتبالیست

در بیوگرافی نیما نکیسا بخوانید که در سوم مهر ۱۳۹۷ به عنوان مسئول توسعه فوتبال پایه فدراسیون فوتبال فعالیت دارد و به عنوان معاون فرهنگی بیمارستان مسیح دانشوری نیز منصوب شده است.

به جز فعالیت ورزشی و مدیریت کسب و کار آزاد هم دارد و با چند تن از رفقایش در کار املاک و ساخت و ساز می باشد.

 

بیوگرافی نیما نکیسا دروازه بان + عکس شخصی از ژیمناستیک تا فوتبال

خداحافظی از فوتبال و علت کناره گیری

دروازه بان اسبق تیم ملی ایران به گفته خودش از فوتبال پول زیادی گیرش نیامد و بیشتر استفاده معنوی بود تا پولی و مادی وی در دوره های که بازیکن آزاد بود و در هیچ باشگاهی حضور نداشت، در تمرینات روزانه خود
دچار مصدومیت شد که مجبور شدند پلاتین به پایش کار بگذراند و به همین دلیل و شدت مصدومیت فوتبال را کنار گذاشته و از میادین فوتبال خداحافظی کرد و حتی نتوانست به مربیگری بپردازد.

بیوگرافی نیما نکیسا دروازه بان + عکس شخصی از ژیمناستیک تا فوتبال

خوانندگی و بازیگری

در بیوگرافی نیما نکیسا می خوانیم که علاوه بر فوتبال و فعالیت های ورزشی با داشتن صدای خوب و خاص و علاقه به خوانندگی از کودکی وارد این هنر شده با نواختن ارگ تمریناتش را در نوازندگی شروع کرده است.

وی بعد از گذراندن دوره های موسیقی و نت و سلفژ فعالیتش را در خوانندگی شروع کرده است و بعد از آشنایی با مرحوم ناصر عبداللهی خیلی جدیدی تر خوانندگی را دنبال کرده است.

وی با تمرین و با داشتن استعداد موسیقیایی تاکنون چند آهنگ نیز روانه بازار کرده که از جمله
دو قطعه آهنگ به نام های وای دلم و دلواپسی را با پیانو اجرا کرده است.
اولین آلبومش به نام خدا کنه بارون بیاد با استقبال بیشتری روبرو شد.

بیوگرافی نیما نکیسا دروازه بان + عکس شخصی از ژیمناستیک تا فوتبال

نیما نکیسا فوتبالیست در ادابازی خندوانه

با گذشت چند سال، حال این فوتبالیست و ملی پوش سابق کشور تبحر و مهارت زیادی در این زمینه کسب کرده و نوازندگی و آهنگ سازی و ملودی آهنگ هایش را نیز خودش می سازد.

ساز تخصصی او که به خوبی می نوازد پیانو و ارگ می باشد.

همچنین یک آهنگی را نیز برای تیم ملی به نام ستارگان پارسی به همراه مهرداد میناوند و پژمان جمشیدی در جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان خواند که به گفته خودش به علت ساختار غلطی در این عرصه وجود دارد به آن توجه نشد.

در بازیگری نیز ورود کرده و تاکنون چند فیلم و سریال بازی کرده که از جمله فیلم سینمایی راز موفقیت را می توان نام برد.

در برنامه خنداونه در بخش ادابازی یکی از شرکت کنندگان بوده است.

بیوگرافی نیما نکیسا دروازه بان + عکس شخصی از ژیمناستیک تا فوتبال

ازدواج و همسر

گفته می شود که هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

صحبت های جنجالی نیما نکیسا درباره اعتیاد و مصرف تریاک

در فوتبال امروز اما موارد مشابه زیادی داریم که متفاوت از قدیمی هاست. اگر قدیمی ها حاضر شدند بعد از مدتی نسبت به اتفاقات منفی زندگی خود اعتراف کنند اما مصرف مواد مخدر در بین فوتبالی های امروزی اصولا یا تکذیب می شود یا به صورت مخفف یا «کدوار» رسانه ای می شود تا خواننده خودش سرنخ قضیه را بگیرد. نیما نکیسا ، سنگربان اسبق تیم ملی ، حرف های جالبی درباره بازیکنان پایه زده است

«17 درصد بازیکنان ملی 15 سال گذشته ما که در رده های نوجوانان ، جوانان و امید به تیم ملی دعوت می شدند ، الان معتاد هستند! ضمن این که از این جمع 43 درصد فوتبال را رها کرده و به سمت کاسبی رفته اند و فقط 21 درصد آنها در باشگاه ها هستند و این آمار بیشتر به فاجعه شباهت دارد و من امیدوارم با کمک تمام کسانی که دغدغه برای فوتبال دارند ، این معضلات را تا آنجا که بتوانیم ، کاهش دهیم.»

بیوگرافی نیما نکیسا دروازه بان + عکس شخصی از ژیمناستیک تا فوتبال

اعتیاد ناصر عباسی

در یک برنامه تلویزیونی شبکه 5 یکی از بازیکنان موفق استقلال در دهه 60 پرده از رازی برداشت که شاید تا مدت ها نقل محافل ورزشی باشد؛ ناصر عباسی در این برنامه اعتراف کرد در دورانی که با پیراهن استقلال به میدان می رفته ، به «تریاک» اعتیاد داشته و با یکی از ستارگان و از بزرگان این تیم بساط می کرده است :

«وقتی به استقلال آمدم ، با بهترین بازیکن تیم که آرزو داشتم حتی کنار او بنشینم ، تا شش صبح تریاک کشیدیم و بعد سر بازی رفتیم!» اعتراف ناصر عباسی اما بخش مهم تری هم دارد که می گوید شب قبل از بازی مهم استقلال با بازیکن مشهور این تیم تریاک کشیده و با تصور این که بازی تیمش لغو خواهد شد و شرایط بد جوی ، تا شش صبح صحنه را ترک نکرده : «شب قبل از بازی و ساعت 12 شب برف زیادی می آمد و ما دو نفر در یکی از خیابان های جردن بودیم و به خیال این که بازی فردا انجام نخواهد شد به جایی که نباید ، رفته و تا 2، 3 صبح پای بساط نشستیم! پس از آن خواستیم به منزل برویم که مشاهده کردیم هنوز برف می بارد و به اتفاق آن شخص به نیاوران رفته و تا شش صبح تریاک کشیدیم! به یاد دارم که ساعت 12 ظهر از طرف باشگاه استقلال و آقای اولیایی برای ما پیغام فرستاده بودند که سریعا خود را به ورزشگاه برسانید و دلیل غیبت خود را پیش از بازی توضیح دهید که ما خشکمان زد. سریعا به سمت ورزشگاه حرکت کردیم که در آخر وقت به حوالی استادیوم رسیدیم و متوجه شدیم زمین خشک است و بازی برگزار می شود و آنجا برف نباریده است که مرا به دلیل دیر رسیدن به اردو نیم ساعت قبل از بازی کنار گذاشتند اما به آن شخص که به همراه من تا نیمه شب در حال مصرف تریاک بود ، مجوز بازی داده شد ، به زمین رفت ، دو گل هم زد و بهترین بازیکن زمین هم شد. من هم در نیمه دوم آن دیدار بازی خیلی خوبی را انجام دادم.»

بیوگرافی نیما نکیسا دروازه بان و همسرش و فرزندان +جنجال ها و عکس
واکنش نیما نکیسا به اعتراضات

روازه‌بان اسبق تیم ملی فوتبال گفت: رهبری روی همگانی کردن ورزش و اشاعه فرهنگ ورزشکاری در بین مردم خیلی تاکید داشتند. به گزارش فارس، دروازه‌بان اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: رهبر گرانقدر همچنین از افرادی تشکر کردند که به این مملکت و مردم پایبند بوده و تلاش می‌کنند برای این مملکت مدال‌آور باشند و این مدال را به جایی که به آن توکل و توسل کرده‌اند، تقدیم کنند. در کل دیدار بسیار دوست داشتنی، خودمانی و خوبی بود. نکیسا درباره اینکه برای چندمین بار به دیدار مقام معظم رهبری مشرف می‌شد، پاسخ داد: در کل زندگی‌ام سومین باری بود که ایشان را از نزدیک زیارت کردم و بسیار خوشحالم به اتفاق سایر قهرمانان و پهلوان‌های افتخارآفرین ورزش کشور که دارای سوابق ارزشمندی هستند، به کمک خدا این توفیق را به دست آوردم. از دوستانمان در سازمان بسیج ورزشکاران به ویژه سردار میرجلیلی و سایر بانیان برای این دیدار لذت‌بخش تشکر می‌کنم.

دروازه‌بان اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفته بود: از زمانی که ایران بود و تا هزاران سال دیگر که خواهد ماند، با تمام وجود ذره ذره خاک آن را عاشقانه می‌پرستم، اما شماهایی که خارج از ایران زندگی خود را تغییر دادید و زیر یک پرچم دیگری قسم خوردید و یک زمانی اگر جنگی با این کشور شود مجبور هستید که برای آنجا ادای دین کنید، بدانید اگر بحثی به وجود آمده داخل کشور خودمان بوده است. اصلا دلیلی ندارد که شما بخواهید ورود کنید. من به همه ایدئولوژی‌ها احترام می‌گذارم اما با نقد محترمانه.

نکیسا در مورد اینکه برخی بازیکنان خارجی لیگ برتر نیز مطالبی را در فضای مجازی بر ضد منافع ملی منتشر کردند، گفت: در کشورهای دیگر که دم از دموکراسی و آزادی بیان می‌زنند، این کار فقط شعار است. همین که برخی بازیکنان خارجی که از پول ایران استفاده می‌کنند و نظر خودشان را هرچند علیه ایران بیان می‌کنند، آیا این نشان از دموکراسی در ایران نیست؟ آیا اغتشاش و تخریب اموال عمومی و مردم که در نهایت باید از جیب خودمان دوباره تهیه شود، نامش دموکراسی و رعایت حقوق شهروندی است؟ من این چیزها را نمی‌پسندم.

حضور نیما نکیسا دروازه بان سابق تیم ملی در شبکه ورزش و صحبت های او درباره حوادث اخیر کشور بازتاب زیادی در فضای مجازی داشته است. او در واکنش به نا آرامی های اخیر کشور، معترضان پس از مرگ مهسا امینی را آشوبگران و تجزیه‌ طلب‌هایی خواند که سال‌هاست برای تجزیه ایران برنامه‌ریزی کرده‌اند.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

2 نظر

  1. درود به غیرت و شرفت . درد و بلات بخوره تو سر علی دایی و علی کریمی خائن وطن فروش .

  2. بازیکن اصیل و با غیرت و فهیم ایرانی ، رحمت خدا بر پدر و مادر و خودت که در ایام اغتشاش حاضر نشدی با خودنمایی مثل بعضی از ورزشکارها ی ناسپاس و سلبریدیهای احمق ، جوانهای ساده این کشور را بدی زیر تیغ اجنبی و نادانان .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *