ماجرای فیلم سر بریدن زن جوان به دست قاچاقچیان مکزیکی

ماجرای فیلم سر بریدن زن جوان به دست قاچاقچیان مکزیکی

فیلم سر بریدن زن جوان به دست قاچاقچیان مکزیکی که این روزها در شبکه های اجتماعی دست به دست میشود را در این صفحه به همراه جزئیات ببینید.

فیلمی در شبکه های اجتماعی دست به دست میشود که باز هم درباره آن اطلاعات نادرستی را مطرح کرده اند.

ماجرای فیلم سر بریدن زن جوان به دست قاچاقچیان مکزیکی

برخی از پیج های اینستاگرام و کانالهای تلگرامی با انتشار این کلیپ نوشته اند که چند سارق در … بعد از سرقت و تجاوز به زن توریست سر او را میبرند! که این خبر کاملا دروغ است و این کلیپ اصلا مربوط به ایران یا کشورهای همسایه نیست.

این کلیپ مربوط به کشور مکزیک است که اختلاف بین دو گروه قاچاقچی باعث شده یکی از اعضای گروه رقیب که یک زن بوده را در مقابل دوربین سر ببرند و کلیپ آن را برای گروه رقیب ارسال کنند.

البته اعضای این گروه ابتدا این زن را مورد تجاوز شدید قرار داده و سپس سر از بدنش جدا میکنند.

این کلیپ البته متعلق به چند سال پیش است که گویا این روزها به دلیل کمبود خبر داغ توسط برخی از کانالهای تلگرامی و پیج های اینستاگرامی بازنشر میشود.

ماجرای فیلم سر بریدن زن جوان به دست قاچاقچیان مکزیکی

هشدار: این تصاویر دلخراش میباشند

 

 

 

 

 

 

 

 

ماجرای فیلم سر بریدن زن جوان به دست قاچاقچیان مکزیکیماجرای فیلم سر بریدن زن جوان به دست قاچاقچیان مکزیکیماجرای فیلم سر بریدن زن جوان به دست قاچاقچیان مکزیکیماجرای فیلم سر بریدن زن جوان به دست قاچاقچیان مکزیکیماجرای فیلم سر بریدن زن جوان به دست قاچاقچیان مکزیکیماجرای فیلم سر بریدن زن جوان به دست قاچاقچیان مکزیکیماجرای فیلم سر بریدن زن جوان به دست قاچاقچیان مکزیکیماجرای فیلم سر بریدن زن جوان به دست قاچاقچیان مکزیکی

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *