فیلم صحبت عجیب اکبر عبدی با خدا درباره حوادث اخیر شاهچراغ و اعتراضات

فیلم صحبت عجیب اکبر عبدی با خدا درباره حوادث اخیر شاهچراغ و اعتراضات

فیلم صحبت عجیب اکبر عبدی با خدا درباره حوادث اخیر شاهچراغ و اعتراضات

فیلم واکنش اکبر عبدی به حوادث اخیر صحبت های اکبر عبدی درباره حوادث اخیر شاهچراغ و اعتراضات و متروپل و درد و دل او با خدا که در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.

اکبر عبدی بازیگر سرشناس کشورمان به حوادث اخیر واکنش نشان داد و در اینستاگرامش ویدیویی از خود به اشتراک گذاشت که به نوعی درد و دل با خدا بود.

اکبر عبدی خیلی کم پیش می اید که درباره مسائل سیاسی اظهار نظر کند و یا جبهه گیری او علیه دولت باشد.

صحبت عجیب اکبر عبدی با خدا

اکبر عبدی از بازیگران شناخته شده کشورمان میباشد که در بین اصولگرایان و اصلاح طلبان و مردم از احترام ویژه ای برخوردار است و همیشه نشان داده که به مردم و ایران تعصب بسیار زیادی دارد.

او با فیلم اخراجی ها نشان داد که در سن بالا هم میتوان نقش یک جوان را بازی کند.

اکبر عبدی همیشه در حوادث و اتفاقات ناگوار در کشورممان واکنش نشان میدهد و بی تفاوت نیست.

اکبر عبدی بازیگر پرکار و قدیمی سینما و تلویزیون در ۴ شهریور ماه ۱۳۳۹ از پدر و مادری اردبیلی در تهران متولد شد.وی از سال ۵۸ فعالیت هنری خود را آغاز کرد. در ادامه بیشتر با بیوگرافی وی آشنا میشویم. با ما همراه باشید.

اکبر عبدی از پدر و مادری اردبیلی متولد شد و از سال ۱۳۵۸ با دریافت مدرک دیپلم با نمایش‌های آماتوری فعالیت هنری‌اش را آغاز کرد و سپس در سال ۱۳۶۲ به تلویزیون رفت و تاکنون به نقش‌آفرینی در موضوعات مختلفی می‌پردازد. عبدی را بیشتر به خاطر بازی‌های کمدی و طنز می‌شناسند.

اکبر عبدی و همسرش و دخترش

اولین بار در سال 1368 وقتی 29 ساله بود توانست سیمرغ بلورین نقش دوم مرد را از هشتمین جشنوراه فیلم فجر برای بازی در فیلم مادر ساخته علی حاتمی بگیرد.

ایشان دومین بار هم سال 1390 در 51 سالگی موفق به دریافت سیمرغ بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از جشنواره بین المللی فجر برای فیلم خوابم می آد به کارگردانی رضا عطاران شد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *