فیلم عروس و داماد کهگیلویه و بویراحمد که لو رفته و بازداشت شدند (18+)

فیلم عروس و داماد کهگیلویه و بویراحمد که لو رفته و بازداشت شدند (18+)

فیلم عروس و داماد کهگیلویه و بویراحمد که لو رفته و بازداشت شدند (18+)

فیلم عروس و داماد کهگیلویه و بویراحمد همراه ماجرای دستگیری عروس و داماد را در این صفحه ببینید.

فیلم عروس و داماد کهگیلویه و بویراحمد

عروس و دامادی که قسمت هایی از فیلم عروسی خود را در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته بودند توسط پلیس فتای استان کهگیلویه و بویراحمد بازداشت شدند .

این عروس و داماد قسمت هایی از فیلم عروسی خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته بودند که موجب شد از طرف مراجع قضایی تحت تعقیب قرار بگیرند.

در این باره نادریان معاون فضایی مجازی استان کهکیلویه و بویر احمد گفت متاسفانه برخی از کلیپ ها و تصاویر خارج از عرف اسلامی و مغایر با فرهنگ کشورمان را داشته که در نهایت پلیس فتا وارد عمل شد آنها را دستگیر کرد.

بنا به گفته ایشان عروس و داماد با وضعیت ظاهری خاص و در دست داشتن اسلحه جنگی کلیپی برای مراسم عروسی خود ضبط کرده بودند که در فضای مجازی آن را به اشتراک گذاشتند و موجب تشویش اذهان عمومی شد.

معاون دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان همچنین سال کرد بعضی از شهروندان امنیت روانی جامعه را با رفتار غیر قانونی و ناهنجار خود تحت شعاع قرار داده و با توجه به اهمیت موضوع با صدور دستورات غذایی عروس و داماد و نیستی من بردار شناسایی شده و دستگیر شدند و تا تکمیل تحقیقات باید در بازداشت به سر ببرند.

گفتنیست سرهنگ حسین صادقی در تشریح این موضوع به خبرنگار ما گفت: تجاوز به حریم شخصی افراد، افشای اسرار آن‌ها در فضای مجازی و انتشار فیلم و عکس‌های خصوصی آن‌ها، استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی برای انتقام‌جویی و هتک حیثیت و در نهایت انتشار هرگونه تصاویرغیراخلاقی در فضای مجازی همانند فضای حقیقی جرم بوده و با آن برخورد می‌گردد.
سرهنگ صادقی در ادامه بیان داشت: یکی از عوامل بسیار مهم و تأثیرگذار منفی در فضای مجازی بر جوانان و نوجوانان، محتوای نامناسبی است که به راحتی در اختیار همه افراد در این فضا قرار گرفته و امنیت اخلاقی کاربران به خصوص خانواده‌ها را به خطر می‌اندازد. متأسفانه چند سالی است که برخی افراد سودجو و هنجارشکن با ورود به حریم شخصی افراد و لکه‌دار کردن عفت عمومی، اقدام به تهیه و انتشار فیلم‌های خانوادگی و خصوصی افراد در فضای مجازی نموده و با این عمل غیراخلاقی، امنیت اجتماعی خانواده‌ها خدشه‌دار گشته و گاهی مشکلات عدیده روحی-روانی برای آن‌ها ایجاد می‌نمایند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *