(فیلم) فحاشی ترامپ به ایران

(فیلم) فحاشی ترامپ به ایران

(فیلم) فحاشی ترامپ به ایران به همراه علت و جزئیات را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

دونالد ترامپ که به بدهنی معروف است این بار به مردم ایران فحاشی کرد! او که سابقه فحاشی حتی به دخترش را دارد و چندی پیش گفته بود ملانیا (دخترش) با خود نسبتی نداشت حتما به او تجاوز میکردم!

همچنین به جو بایدن (رقیب انتخاباتی اش) نیز فحاشی کرده بود و چند ماه پیش هم به حاج قاسم سلیمانی فحش رکیک داده بود.

فحاشی ترامپ به ایران

اینبا هم در پاسخ به سوال خبرنگار اقدام به فحاشی به ایران کرد.

خبرنگار از او پرسید ایرانیها باعث شده اند که تو در نظرسنجی های ریاست جمهور رای پایینی نسبت به رقیبت داشته باشی و ترامچ عصبانی شد و به خبرنگار گفت که ایران ….. است.

روزنامه ایندپندنت، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا روز جمعه در مصاحبه با «راش لیمبو» – مجری محافظه کار یک برنامه رادیویی- با بکار بردن الفاظی رکیک و به دور از عرف دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران را بار دیگر تهدید کرد.

ترامپ در این مصاحبه با تکرار ادعاهای قلدرمآبانه خود گفت: «ایران این را می داند و به آن اخطار شده است. اگر شما [ایران] دور و بر ما بگردید، اگر کار بدی علیه ما انجام دهید، ما با شما کاری می کنیم که هرگز سابقه نداشته است».

این نخستین باری نیست که رئیس جمهور آمریکا آشکارا از الفاظ رکیک و توهین آمیز استفاده می کند. در مارس گذشته نیز ترامپ پیش از سخنرانی خود در خصوص بیماری کرونا از الفاظ رکیک استفاده کرد. همچنین در اکتبر ۲۰۱۹ وی در یک پیام توئیتری با حمله به دموکراتها آنها را متهم کرد که «وقت و انرژی همه را برای… [واژه ای رکیک] تلف می کنند».

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *