فیلم لحظه زلزله ترکیه و سوریه 7.8 ریشتر زمین لرزه امروز 17 بهمن 1401 +تلفات

فیلم لحظه زلزله ترکیه 7.8 ریشتری زمین لرزه ترکیه امروز 17 بهمن 1401 +تلفات

فیلم لحظه زلزله ترکیه و سوریه 7.8 ریشتر زمین لرزه امروز 17 بهمن 1401 +تلفات

فیلم لحظه زلزله 8 ریشتری امروز ترکیه و سوریه را ببینید زمین لرزه امروز دوشنبه 17 بهمن 1401 تلفات و خسارا بسیار زیادی را در پی داشت و بسیاری از مردم ترکیه آواره و بی خانمان شدند.

زمین لرزه بزرگ در جنوب شرقی ترکیه و شمال سوریه دست کم 568 کشته بر جای گذاشت.

فیلم لحظه زلزله 8 ریشتری امروز ترکیه و سوریه

زمین لرزه 7.8 ریشتری ساعت 4:17 صبح به وقت محلی و مرکز آن در نزدیکی شهر غازیانتپ ترکیه رخ داد و چندین ساختمان در آن فرو ریخته است.

رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه در پیامی توئیتری اعلام کرد که «تیم‌های جستجو و نجات فوراً به مناطق زلزله‌زده اعزام شدند».

در همین حال، وزیر کشور ترکیه از مردم خواسته است که به دلیل خطرات ریزش وارد ساختمان های آسیب دیده نشوند و راه ها را باز نگه دارند تا آمبولانس ها و خدمات اورژانس به مناطق آسیب دیده دسترسی داشته باشند.

فیلم لحظه زلزله ترکیه و سوریه 7.8 ریشتر زمین لرزه امروز 17 بهمن 1401 +تلفات

در سوریه، تلویزیون دولتی گزارش داده است که یک ساختمان در نزدیکی لاذقیه، در ساحل غربی این کشور، فروریخته است.

میتسوتاکیس در توئیتی «تسلیت صمیمانه» یونانی‌ها را برای خانواده‌های صدها نفری که تاکنون جان خود را از دست داده‌اند، ابراز کرد.

«[ما] عمیقاً از فاجعه ویرانگر زلزله متأسفیم … صمیمانه تسلیت ما به خانواده‌های قربانیان است و حواس ما با همه مردم آسیب دیده است. یونان در حال بسیج منابع خود است و فورا کمک خواهد کرد.

این زمین لرزه در زمانی رخ داد که روابط بین یونان و ترکیه تیره شده بود. در ماه دسامبر، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه تهدید کرد که آتن را با موشک بالستیک کوتاه برد مورد حمله قرار خواهد داد، مگر اینکه “آرام بماند”.

فیلم لحظه زلزله ترکیه و سوریه 7.8 ریشتر زمین لرزه امروز 17 بهمن 1401 +تلفات فیلم لحظه زلزله ترکیه و سوریه 7.8 ریشتر زمین لرزه امروز 17 بهمن 1401 +تلفات فیلم لحظه زلزله ترکیه و سوریه 7.8 ریشتر زمین لرزه امروز 17 بهمن 1401 +تلفات

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *