فیلم لحظه مرگ سوباسا توسط کاکرو را ببینید که هیچگاه پخش نشد

فیلم لحظه مرگ سوباسا توسط کاکرو را ببینید که هیچگاه پخش نشد

فیلم لحظه مرگ سوباسا توسط کاکرو را ببینید که هیچگاه پخش نشد سوباسا و کاکرو از شخصیت های دوست داشتنی کارتون فوتبالیست ها میباشد.

فیلم لحظه مرگ سوباسا توسط کاکرو

انیمیشن فوتبالیست ها یکی از انیمیشن های پربیننده در دوره های مختلف بوده است که همیشه هواداران بسیار زیادی داشته است در دهه ۶۰ انیمیشن فوتبالیست ها موفق شد بیننده های زیادی را در کل جهان به دست آورد این کارتون توسط ژاپنی ها تولید شده بود و شخصیت های آن توجه مردم را به خود جلب کرد.

فوتبالیست ها تنها برای گروه کودک و نوجوان و بزرگسالان نیز جذابیت های خاص خود را داشت دو شخصیت سوباسا و کاکرو به عنوان کاراکتر های اصلی توانسته بود محبوبیت زیادی در بین نوجوانان و کودکان به دست آورد.

فیلم لحظه مرگ سوباسا توسط کاکرو را ببینید که هیچگاه پخش نشد

این انیمیشن مورد توجه مردم دنیا قرار گرفت که سازنده های انیمیشن تصمیم گرفتند فصل های بعدی آن را هم تولید کنند در کارتون فوتبالیست ها تیم ملی ژاپن با حضور کاکرو و سوباسا موفق شده بود که تیم های بزرگ اروپایی را شکست بدهد و این رویا پردازی آنها در نهایت بعد از گذشت سال ها به حقیقت انجامید و موفق شدند تیم های بزرگی همچون اسپانیا و آلمان را  د جام جهانی 2022 قطر شکست بدهند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *