فیلم پسر لاریجانی در حال خواندن سلام فرمانده روی کشتی واقعیت دارد؟

فیلم پسر لاریجانی در حال خواندن سلام فرمانده روی کشتی واقعیت دارد؟

فیلم پسر لاریجانی در حال خواندن سلام فرمانده روی کشتی واقعیت دارد؟

آیا فیلم پسر لاریجانی روی کشتی قایق تفریحی در کانادا و خواندن سلام فرمانده واقعیت دارد؟ فیلمی که باز هم توسط برخی از رسانه های معاند در شبکه های اجتماعی منتشر شده است!!

این ویدیو هیچ ارتباطی با فرزندان علی لاریجانی ندارد و شایعه است

این اولین بار نیست که چنین ویدیوهایی با نام فرزندان برخی از مسئولین کشورمان در شبکه های اجتماعی منتشر میشود و بارها ویدیوها و تصاویری از زنان و مردان بی حجاب در فضای مجازی منتسب به خانواده مسئولان عالی رتبه کشور منتشر شده است.

جالب است بدانید مدتی عکس های دنیا جهانبخت به عنوان دختر آیت الله رفسنجانی در فضای مجازی منتشر شده بود!

اخباری که صرفا برای بدنام کردن مسئولان در شبکه های اجتماعی منتشر میشود .

با توجه به محبوبیت سرود سلام فرمانده در بین مردم حالا رسانه های معاند سعی دارند که با استفاده از این سرود با شایعه سازی، مردم را به مسئلان نظام بدبین کنند.

در زیر عکس دو پسر علی لاریجانی را مشاهده میکنید.

فیلم پسر لاریجانی در حال خواندن سلام فرمانده روی کشتی واقعیت دارد؟
علی لاریجانی از سیاستمداران نظام جمهوری اسلامی بود که سال ها به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان صدا و سیما و دبیر شورای عالی امنیت ملی و وزیر کار و امور اجتماعی وزیر پست و ملیت داشته است .

وی متولد ۱۳ خرداد ۱۳۳۶ در نجف عراق می باشد پدرش آیت الله میرزا هاشمی آملی است ست و همسرش فرزند شهید مطهری می باشد لاریجانی در ابتدای انقلاب به عنوان یکی از اعضای صدا و سیما به فعالیت پرداخت سپس در سال ۱۳۶۱ به مدت یک سال وزیر کار شد یک سال بعد به عنوان وزیر پوست به فعالیت پرداخت و از سال ۱۳۶۸ تا ۷۱ جانشین رئیس ستاد مشترک سپاه پاسداران بود.

فیلم پسر لاریجانی در حال خواندن سلام فرمانده روی کشتی واقعیت دارد؟

علی لاریجانی در انتخابات نهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران که در سال ۱۳۸۴ برگزار گردید، بعنوان نامزد ریاست جمهوری شرکت کرد. او در این انتخابات شکست خورد و در بین ۷ کاندیدا، در رتبه ششم قرار گرفت.

لاریجانی در انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی، به‌عنوان نامزد مستقل، اما با حمایت اصول‌گرایان میانه‌رو و گروهی از اصلاح‌طلبان، از حوزه انتخابیه قم شرکت کرد و با ریزش آراء نسبت به دوره نهم، پس از احمد امیرآبادی فراهانی، به عنوان نفر دوم از قم، به مجلس راه یافت. برخی معتقدند حمایت‌های ویژه او از دولت تدبیر و امید به‌ویژه در تصویب برجام و قرار گرفتن نام او در صدر لیست امید سبب اصلی کاهش آرای او در این دوره از انتخابات مجلس بوده‌است

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. واقعا شرم به شماها که اسمتون رسانه است شرم وگرنه بی مشت دروغگو دور هم جمع شدیم ومملکتا به تاراج می‌بریم و مردم احمق راهم بتی مشت اراجیف و خزعبلات بی اساس پر کردین وخرکردین واقعا شرم به شماها شرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *