فیلم کامل آهنگ حمیرا ارکستر سمفونیک بزرگ تهران در برج مبلاد

فیلم کامل آهنگ حمیرا ارکستر سمفونیک بزرگ تهران در برج میلاد

فیلم کامل آهنگ حمیرا ارکستر سمفونیک بزرگ تهران در برج میلاد

فیلم کامل آهنگ حمیرا در برج میلاد توسط ارکستر سمفونیک بزرگ تهران با استقبال گسترده مردم در سالن مواجه شد.

روز گذشته ارکستر سمفونیک بزرگ تهران آهنگی از حمیرا یکی از خواننده های قبل انقلاب را اجرا کرد که با استقبال حاضران در سالن همراه بود و مردم با این آهنگ همخوانی کردند.

آهنگ حمیرا در برج میلاد توسط ارکستر سمفونیک بزرگ

استقبال جالب مردم در سالن برج میلاد از اجرای ارکستر سمفونیک در نوع خود خاص و متفاوت بود. این ارکستر بعد از 40 سال موفق شد آهنگی از حمیرا را در سالن طنین انداز کنند و مردم حاضر در سالن با این آهن همخوانی کردند. شروع به خواندن ترانه کردند و رهبر ارکستر و نوازندگان چنان به وجد آمدند که تا پایان برنامه مردم را همراهی می‌کردند.

ارکستر سمفونیک تهران بزرگترین و قدیمی‌ترین ارکستر سمفونیک ایران است. این ارکستر در سال ۱۳۱۲ به وسیله غلامحسین مین‌باشیان و با نام ارکستر بلدیه آغاز به فعالیت نمود. فعالیت ارکستر سمفونیک تهران طی سال‌های ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۳ با وقفه روبرو شد تا این‌که در اسفندماه ۱۳۹۳ مجدداً با رهبری علی رهبری آغاز به کار کرد. پس از استعفای علی رهبری در اردیبهشت سال ۱۳۹۵ و عدم دعوت دوباره ایشان، ارکستر سمفونیک تهران توسط شورای هنری با حضور شهرداد روحانی به عنوان رهبر، اداره می‌شد.

اولین بار در سال ۱۳۱۲ آقای غلامحسین مین باشیان ارکستر سمفونی بلندی که مربوط به شهرداری بود را استارت زد این ارکستر دارای ۴۰ نوازنده بود اولین کنسرت خود را در سال ۱۳۱۳ در سالن سینما هما برگزار نمود کنسرتی که به مناسبت جشن هزاره فردوسی بود بعد از مدتی ۱۰ نوازنده دیگر از کشور چکسلواکی به آنها اضافه شد بعد از انقلاب آقای سنجری هدایت ارکستر را عهده دار شد و بیش از ده سال در این کار فعالیت کرد البته ناگفته نماند که این ارکستر بعد از انقلاب به دلیل اتفاقات مختلف از جمله جنگ تحمیلی فعالیت کم رنگی داشت اما آقای سنجری توانست این گروه را حفظ کند و تا به امروز به صورت حرفه‌ای به کار خود پابرجا بماند.

در اسفند ۱۳۹۳ علی رهبری به‌عنوان رهبر ارکستر سمفونیک تهران و مدیر هنری آن منصوب شد و ارکستر سمفونیک تهران با رهبر جدید در روز ۲۴ اسفندماه در تالار وحدت، با سمفونی شماره ۹ بتهوون، آغاز به کار کرد. علی رهبری در اولین گام برنامه اجرای هفتگی ارکستر سمفونیک تهران را مطرح و عملی ساخت. درخرداد و تیر ۱۳۹۴ به ترتیب ماریان لاپشانسکی و دالیبور کاروای هر دو از کشور اسلواکی همراه با ارکستر سمفونیک تهران به اجرای برنامه پرداختند. در مرداد ۱۳۹۴ ارکستر سمفونیک تهران و ارکستر فیلارمونیک چین کنسرتی مشترک برگزار کردند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *