فیلم کامل ازدواج دو خواهر دوقلو با یک پسر جوان را ببینید

فیلم کامل ازدواج دو خواهر دوقلو با یک پسر جوان را ببینید

فیلم ازدواج دو خواهر دوقلو با یک پسر جوان را ببینید ازدواجی که در نوع خود میتواند جالب باشد پسر که همزمان با دو خواهر ازدواج کرد.

فیلم ازدواج دو خواهر دوقلو با یک پسر جوان

در هندوستان اتفاق عجیبی رخ داد که عجیب بود مرد هندی با دو خواهر دوقلو ازدواج کرد که به نوعی خلاف قانون هندوستان بوده است و دادگاه هند آنها را محاکمه کرد.

فیلم کامل ازدواج دو خواهر دوقلو با یک پسر جوان را ببینید

این مرد هندی بعد از اینکه موفق شد رضایت خانواده این دختر را اخذ کند به صورت همزمان با آنها ازدواج کرد و مراسم عروسی خود را برگزار کرد تصاویری از مراسم عروسی در فضای مجازی هندوستان منتشر شد که جنجال زیادی را به راه انداخت و رسانه‌های داخلی هندوستان می گویند نام های این دو خواهر پینکی و رینکی بوده که هر دو مهندس فناوری اطلاعات می باشند و در یک شرکت کار می کنند.

دو خواهری که نمیتوانستند از هم جدا باشند

این دو خواهر به مرد هندی علاقه مند شده و به درخواست ازدواج او پاسخ مثبت دادند این دو خواهر میگویند که ما نمی توانستیم از یکدیگر جدا باشیم و به همین دلیل تصمیم گرفتیم که با این مرد ازدواج کنیم و همیشه کنار هم باشیم.

فیلم کامل ازدواج دو خواهر دوقلو با یک پسر جوان را ببینید

ماجرای آشنایی

ماجرای آشنایی آنها به این گونه است که این دو خواهر برای دیدن مادر بیمارشان به شهر دیگر سفر میکنند و در راه با شخصی به نام آتل آشنا می شوند که مسافرکش است ابتدا یکی از خواهران با آتل دوست می شود و وقتی که اتل می فهمد این دو خواهر وابستگی زیادی با هم دارند تصمیم می گیرد به هر دوی آنها پیشنهاد ازدواج بدهد و در نهایت آنها نیز قبول می کنند بعد از رسانه شدن ازدواج آنها پلیس به موضوع ورود کرده و آنها را دستگیر کرد گفته می شود که این مرد به هفت سال زندان محکوم شده است.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *