فیلم اظهارات وحشتناک الهه و تجاوز سعید خوستی سخنگوی طالبان به او

فیلم کامل صحبت های الهه و تجاوز سعید خوستی سخنگوی طالبان به او

الهه دانشجوی طب کابل در ویدیویی مدعی شد یکی سعی خوستی سخنگوی پیشین سراج الدین حقانی به زور او را به نکاح در آورده است و به مدت 6 ماه او را شکنجه میکرده است!

صحبت های الهه دانشجوی طب کابل

الهه دختر یک فرماندهان سابق امنیت ملی افغانستان میباشد

این ویدیو بازتاب گسترده ای در رسانه های خارجی داشته است و به انتقاد از دولت طالبان پرداخته اند.

طالبان با روی کار امدن در افغانستان قوانین سختگیرانه ای برای زنان در نظر گرفته است.

حسینه یکی از اهالی شهر کابل میگوید نمی تواند دو دخترش را به مکتب بفرستد، زیرا آنها نوجوان هستند و در افغانستان  دبیرستان برای دختران ممنوع است.

همچنین ببینید:

فیلم کامل طالبان مجازات مدل موی غربی پسر جوان
بیوگرافی هیبت الله آخوندزاده (آخندزاده) رهبر طالبان
ژنرال ارتش افغانستان که در ایران کارگری میکند

اما او نمی تواند آنها را برای پایان تحصیلات خود به خارج از کشور ببرد زیرا او یک مادر مجرد مطلقه است و زنان از سفرهای طولانی بدون “سرپرست” مرد برای اسکورت آنها منع شده اند.

وژما زن کابلی میگوید  نگران است که اگر مادر بیمار و مسن او شبانه به کمک فوری پزشکی نیاز داشته باشد، چه خواهد کرد. پدرش مرده، او ازدواج نکرده و خواهر نوجوانش معلول است.

او از این که زنان تنها در شب بیرون می‌روند، حتی در راه رفتن به بیمارستان، می‌ترسند که توسط طالبان متوقف و مورد آزار و اذیت قرار گیرند.

سعید خوستی، سخنگوی پیشین وزارت داخله حکومت طالبان می‌گوید که با الهه دلاورزی ازدواج کرده و به دلیل ضعف ایمانی او را طلاق داده است.

الهه ۲۴ ساله و دختر یکی از جنرالان پیشین امنیت ملی و دانشجوی رشته طب دانشگاه طبی کابل است. او در ویدئوهایی که منتشر کرده می‌گوید سعید خوستی در زندان به او تجاوز کرده و پس از آن به اجبار با او نکاح کرده است.

او در یکی از نوارهای تصویری که در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود، می‌گوید که تمام بدنش از آثار شکنجه‌هایی پر است که این مقام طالبان شبانه به وارد کرده است.

طبق ویدئوهای منتشر شده، الهه بخاطری که در داخل گوشی‌اش عکس‌هایی از سربازان امنیت ملی را داشته است، بازداشت و سپس در زندان استخبارات طالبان بارها تحقیر می‌شود، بر او تجاوز می‌شود و سعید خوستی از او فیلم می‌گیرد.

پس از آن سعید خوستی به همراه یک تیم از طالبان مسلح به خانه او می‌روند و خانواده‌اش را تهدید می‌کنند که با ازدواج آنها مخالفت نکنند. پس از آن او را در گلبهار سنتر، از مربوطات مرکزی کابل حبس می‌کند. الهه چند دفعه قصد فرار می‌کند و در آخرین دفعه از مرز تورخم شناسایی و بازگردانده می‌شود.

به گفته‌ی او، دیگر هیچ چاره‌ی نداشته تا اینکه یک گوشی هوشمند به دستش می‌رسد و در اولین فرصت از خودش فیلم می‌گیرد. فیلم‌ها ابتدا در اختیار رسانه‌ها و سپس در شبکه‌های اجتماعی بصورت گسترده منتشر شد و خشم عمومی را نسبت به طالبان به همراه داشته است.

سعید خوستی صبح امروز چهارشنبه، نهم سنبله در حساب کاربری توییتر خود نوشته است که شش ماه پیش به درخواست الهه با او ازدواج کرده و پس از آن متوجه شده که او مشکل عقیده و باور دارد.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا