فیلم کامل بی حیایی ریحانه پارسا با معشوقه اش را ببینید

فیلم کامل بی حیایی ریحانه پارسا در تلویزیون

فیلم کامل بی حیایی ریحانه پارسا در تلویزیون بازیگری که برای همیشه از سینما و تلویزیون کنار گذاشته شد .

ریحانه پارسا بازیگر سابق سینما و تلویزیون بوده که بعد از مهاجرت به ترکیه برای همیشه این حرفه را کار گذاشت و از دنیای بازیگری فاصله گرفت. او با بی راهه رفتن اش به سوی سایت های قمار و شرطبندی مسیر اشتباه و خطرناکی را برای آینده خود را انتخاب کرد.

بی حیایی ریحانه پارسا

ریحانه پارسا بازیگر سابق سینما و تلویزیون کشورمان در این روزها در ترکیه به سر میبرد و برای همیشه از دنیای بازیگری کنار گذاشته شده است سریال پدر سریالی که مورد توجه بسیاری از آنها داستانی قرار گرفته بود و در سال ۱۳۹۷ در ماه مبارک رمضان از شبکه سه سیما پخش شد.

کارگردان سریال بهرنگ توفیقی بود ریحانه پارسا نقش لیلا بازیگر اصلی را برعهده داشت نقش دختر ثروتمند و غیر مذهبی را بازی می کرد که عاشق هم دانشگاهی خود یعنی حامد میشود .

فیلم کامل بی حیایی ریحانه پارسا با معشوقه اش را ببینید

حامد از خانواده مذهبی و سنتی به شمار می آمد رابطه آنها تضاد عاشقانه جالبی را به وجود آورده بود ازدواج آنها تغییرات بسیاری را در زندگی لیلا ایجاد میکند ریحانه پارسا بعد از این سریال به شهرت زیادی رسید در چند فیلم سینمایی از جمله رقصنده و گشت ارشاد۳ و کوسه و خوب بد جلف ۲ بازی کرد و در نهایت تصمیم گرفت که به خارج از کشور برود .

ریحانه پارسا در اسفند 1398 با مهدی کوشکی ( متولد 1359 بازیگر) ازدواج کرد.

از همان ابتدا ازدواج ریحانه پارسا و مهدی کوشکی به دلیل اختلاف سنی و سبک اعلام آن در شبکه های اجتماعی و حواشی مربوط به آن بسیار خبرساز شد.

چند ماه بعد از ازدواجشان همه عکس های دو نفره و عاشقانه شان از صفحه اینستاگرام هر دو بازیگر حذف شدند. و بعد از چند ساعت ریحانه پارسا ویدیویی در صفحه مجازی خود منتشر کرده و بدون این که واکنشی نسبت به این خبر داشته باشد با تشکر از مردم اعلام کرده که حالش خوب است. او همچنین در انتهای این ویدئو گفته: امیدوارم آقای کوشکی در هر کجا که هستند سلامت باشند. که خبر از طلاق و جدایی مهدی کوشکی و ریحانه پارسا دارد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *