فیلم کامل حمله به گوهر خیراندیش و پرویز پرستویی در آمریکا

فیلم کامل حمله به گوهر خیراندیش و پرویز پرستویی در آمریکا

فیلم کامل حمله و توهین به گوهر خیراندیش و پرویز پرستویی و هتاکی به سردار سلیمانی و سپاه در آمریکا و اکران یک فیلم سینمایی و توهین و هتاکی به گوهر خیراندیش در کالیفرنیا امریکا را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

فیلم کامل حمله به گوهر خیراندیش و پرویز پرستویی در آمریکا

حمله به گوهر خیراندیش و پرویز پرستویی در آمریکا

روز گذشته پرویز پرستویی به همراه گوهر خیراندیش برای اکران یک فیلم سینمایی راهی کالیفرنیا آمریکا شدند که با حواشی روبه رو شد.

چند نفر سلطنت طلب طرفدار رژیم پهلوی به آنها حمله کرده به سردار سلیمانی و این دو بازیگر به هتاکی پرداختند.

گوهر خیراندیش که سعی می کرد آنها را آرام کند و بگوید که من سیاسی نیستم و فقط یک هنرمند هستم اما این افراد قصد هتاکی به سردار سلیمانی و گوهر خیراندیش و پرویز پرستویی را داشتند .

پلیس کالیفرنیا هیچ عکس العملی به این ماجرا نشان نمی‌داد و با اینکه امنیت جانی گوهرخیراندیش به شدت در خطر بود اما پلیس خیلی خونسردانه اتفاقات را تماشا می کرد.

گوهر خیراندیش به افرادی که به او هتاکی می‌کردند گفت که من سیاسی نیستم و یک بازیگرم و برای اکران یک فیلم سینمایی به اینجا آمده‌ام و کاری به مسائل سیاسی ندارم اما افرادی که در آنجا حضور داشتند صرفاً با هدف توهین به سردار سلیمانی و پرویز پرستویی و خیراندیش آمده بودند و قصد جوسازی و حاشیه‌سازی را داشتند.

لازم به ذکر است گوهر خیراندیش سالهاست در سینما و تلویزیون کشورمان بازی می‌کند متولد ۱۳۳۳ در شیراز بوده و سال ۱۳۴۹ و قبل از انقلاب در عرصه بازیگری فعال است او به همراه پرویز پرستویی برای یکسان یک فیلم سینمایی چند روزی است در آمریکا می باشند

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *