فیلم کامل رقص سام درخشانی برای سال نو میلادی 2022

فیلم کامل رقص جلف سام درخشانی برای سال نو میلادی 2022

فیلم کامل رقص سام درخشانی برای سال نو میلادی 2022 را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

سام درخشانی را یک بازیگر جدی و با وقار میشناختیم اما مدتی با حضور در فیلم های کمدی کم کم برایمان به عنوان بازیگر بامزه و بانمک جا افتاده است و او هم نشان داده که استعدادی زیادی در زمینه طنز و کمدی دارد او به مناسبت کریمیس 2022 ویدیویی از خود در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت که در حال رقصیدن با شلوارک کوتاه و جنجالی بود که بازتاب زیادی در شبکه های اجتماعی به همراه داشت

سام درخشانی این روز ها سوژه کاربران شبکه های اجتماعی شده است او در اینستاگرامش ویدیویی را به مناسبت فرا رسیددن سال 2022 میلاد به اشتراک گذاشت که بازتاب گسترده ای داشت هرچند که او این ویدیو را صرفا برای طنز گذاشت و به کمک اپلیکیشن های موبایلی چهره خود را بر روی شخص رقصنده گذاشته است اما بسیاری از کابران گمان میکنند که این شخص خود سام درخشانی است در حالی که اینطور نیست. برخی از رسانه ها نیز این کار سام درخشانی را سخیف و جلف میدانند.

فیلم کامل رقص سام درخشانی برای سال نو میلادی 2022

سام درخشانی بازیگر مطرح و سرشناس کشورمان به مناسبت فرارسیدن سال نو میلادی ۲۰۲۲ ویدیویی از خود در صفحه اینستاگرامش به اشتراک  که مورد توجه مردم قرار گرفته است.

ویدیو رقصیدن سام درخشانی با استایل عجیب و غریب و اضافه وزنی که دارد موجب شده که مورد انتقاد بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار بگیرد و این کار او را در شان یک بازیگر سینما با شخصیتی که از آن می شناسند ندانند.

البته باید بدانید که این ویدیو جعلی می‌باشد و از طریق اسنپ چت ساخته شده است همان طور که می دانید اسنپ‌چت تصویر شما را دریافت می کند و آن را با افکت های مختلف ارائه می کند اما گویا ویدیو سام درخشانی خیلی طبیعی تر از آب درآمده است و موجب تعجب هواداران و کاربران شبکه های اجتماعی شده است یکی از مهمترین نکاتی که توجه مخاطبان را به خود جلب کرده است شکم برآمده و اضافه وزن سام درخشانی در این ویدیو می باشد.

در بیوگرافی سام درخشانی می خوانید که وی یک برادر و یک خواهر دارد و متاهل می باشد. همسر سام درخشانی عسل امیر پور نام دارد وی متولد ۱۳۶۲ و مربی بدنسازی است. هم اکنون این زوج دارای دو فرزند دختر و پسر می باشند.

فیلم کامل رقص جلف سام درخشانی برای سال نو میلادی 2022

سام درخشانی و عسل امیرپور در ابتدا و در آذر ۹۶ صاحب یک فرزند دختر به نام برکه شدند؛ سام درخشانی علاقه زیادی به دخترش دارد و حتی قبل از ازدواجش همیشه آرزو داشت، دختری چشم رنگی با موهای فرفری داشته باشد. همچنین آنها در مهر ۹۹ صاحب فرزندی پسر شدند که نامش را برسام نامیدند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

2 نظر

  1. دقیقا خودشه دیگه دیدن آبروشون رفته میگن با اسنپ چت ساخته شده. یه مدت سام درخشانی همینطور چاق شده بود از طرفی چون بوره پاهاشو دقت کنین به صورتش دقیقا میخوره. این فیلم واقعی واقعیه

  2. یدونه باشی آقای سام درخشانی انشاالله همیشه لبات خندون و دلت شاد باش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *