فیلم کامل زورگیری از یک پیرزن در قیامدشت + جزئیات

فیلم کامل زورگیری از یک پیرزن در قیامدشت حمله 4 زورگیر به پیرزن

فیلم کامل زورگیری از یک پیرزن در قیامدشت + جزئیات زورگیری از پیرزن تنها در یک کوچه خلوت را در این صفحه ببینید.

فیلم کامل زورگیری از یک پیرزن در قیامدشت + جزئیات

فیلم کامل زورگیری از یک پیرزن در قیامدشت

روز گذشته ویدیویی در فضای مجازی منتشر شد که یک پیرزن در محدوده قیامدشت در حال راه رفتن بود که ۴ زورگیر به او حمله کرده و طلاهای او را به سرقت می برند .

دو موتور سیکلت هرکدام دو راکب داشت بعد از دیدن پیرزن تنها در کوچه به او یورش برده و او را بر روی زمین انداختند و سپس طلاهای او را با قیچی بریدند و به سرقت بردند .

ایاتفاق روز گذشته رخ داده که بلافاصله کلیپ آن در فضای مجازی منتشر شد و بازتاب گسترده‌ای به همراه داشت متاسفانه در یک سال اخیر فیلم های متعددی از زورگیری در فضای مجازی منتشر می شود که نشان دهنده وضعیت موجود در بین برخی از اراذل و اوباش است.

بیش از 50 درصد دستگیرشدگان سرقت‌ها در سه ماه اخیر، «بار اولی» بودند»؛ این خبری است که در روزهای گذشته از سوی رئیس پلیس آگاهی ایران اعلام شد؛ خبری که به نظر می‌رسد به اپیدمی کرونا و بی‌رونق‌شدن کسب‌وکار مردم بی‌ارتباط نباشد. در ماه‌های گذشته کرکره مغازه‌های بی‌شماری برای همیشه پایین کشیده شد،‌ کارگران زیادی از کارشان تعدیل شدند، اضافه‌حقوقی در کار نبود و عوض آن نمودار تورم روز‌به‌روز سیر صعودی داشت. سفره‌ خانواده‌ها نه فقط کوچک که گاهی برچیده شد و سرپرستان خانوارها در تأمین نیازهای اولیه و مقدماتی خانواده ماندند. کسانی که فکر می‌کنند یک بار، فقط یک بار برای کمک به زدن نبض خانه‌شان، چیزی را از جایی بردارند، سرقت‌اولی شده و به آمار سارقان افزوده می‌شوند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *