فیلم کامل سرقت طلافروشی قم از دوربین مدار بسته

فیلم کامل سرقت طلافروشی قم از دوربین مدار بسته

فیلم کامل سرقت طلافروشی قم از دوربین مداربسته و جزییات کامل لحظه سرقت و دزدی از طلافروشی خیابان شهید بهشتی قم که باعث شد بسیاری از کسبه های قم وحشت کنند را در این صفحه ببینید.

فیلم کامل سرقت طلافروشی قم

روز گذشته در خیابان شهید بهشتی قم اتفاق ناگواری رخ داد و دو سارق مسلح به یک طلافروشی دستبرد زدند و کمتر از ۳۰ دقیقه توانستند بسیاری از طلاهای این طلافروشی را به سرقت ببرند.

فیلم کامل سرقت طلافروشی قم از دوربین مدار بسته

در این باره حسین امیری مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری قم می‌گوید که سارقین دو نفر بودند با سلاح کمری وارد طلافروشی شدند و با تهدید فروشنده اقدام به سرقت تعداد زیادی طلا کردند.

سارقان بعد از شکستن ویترین مغازه و سرقت طلاها بلافاصله با خودرو پژو ۴۰۵ که این خودرو هم سرقتی بود از محل متواری شدند پلیس تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری آنها آغاز کرده است و به زودی دستگیر خواهند شد.

پیرو این خبر سرهنگ مختاری فرمانده انتظامی شهرستان قم با تایید این خبر اظهار داشت: بلافاصله عوامل انتظامی در محل حاضر و تحقیقات اولیه جهت شناسایی سارقان آغاز شده و در حال پیگیری است.

نتیجه اقدامات پلیس متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *