فیلم کامل سرقت منزل فرهاد مجیدی در نیاوران را ببینید

فیلم کامل سرقت از منزل فرهاد مجیدی در نیاوران از دوربین مدار بسته

فیلم کامل سرقت منزل فرهاد مجیدی در نیاوران را ببینید جزئیات را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

پلیس تهران در به دنبال دستگیری 2 سارقی بوده که روز گذشته از منزل قرهاد مجیدی سرقت کردند و اموالی به ارزش ۶۰هزار درهم به سرقت بردند.

فرهاد مجیدی که یک شب قبلش به دیدار مادرش رفته بود موقع بازگشتن به منزل متوجه شرایط غیر عادی در خانه اش شد.

درب های خانه‌ اش تخریب گردیده بود و وسایل منزل به دشت به هم ریخته بود. در ادامه مشخص شدکه سارقان به دنبال محتویات گاوصندوق بوده اند و پول های نقدی به ارزش ۶۰هزار درهم از داخل آن سرقت شده است. با گزارش ماجرا به پلیس، مأموران کلانتری نیاوران در خانه مربی معروف حاضر شدند.

در گام نخست فیلم دوربین‌های مداربسته مورد بازبینی قرار گرفت و معلوم شد که سارقان ۲ نفر بودند.

آنها پس از تخریب در وارد خانه شده و پس از جست‌وجو گاوصندوق را پیدا و با مهارت تمام در آن را باز کرده و دست به سرقت زده بودند. آنطور که فیلم‌ها نشان می‌داد سارقان حدود ساعت یک بامداد وارد خانه شده و دقایقی بعد آنجا را ترک کرده بودند.

با این اطلاعات هم‌اکنون تیم ویژه‌ای تحقیقات را برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز کرده است.

فیلم کامل سرقت منزل فرهاد مجیدی در نیاوران را ببینید

فیلم کامل سرقت منزل فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی سرمربی تیم استقلال تهران که این روزها تیمش در شرایط بسیار خوبی به سر می برد و در صدر جدول لیگ برتر کشورمان قرار دارد روز گذشته حادثه‌ای برای منزلش به وجود آمده است .

به گزارش رسانه‌ها سارقان به خانه فرهاد مجیدی آمده و برخی از وسایل و اشیا قیمتی را از خانه او به سرقت برده اند .

فیلم کامل سرقت منزل فرهاد مجیدی در نیاوران را ببینید

در این باره خبرگزاری ایلنا نوشت که گاوصندوق فرهاد مجیدی در خانه کاملاً خالی شده است منزل فرهاد مجیدی در نیاوران بوده که دارای ویلای دو طبقه می باشد .

گفته می شود این شب گذشته برای ملاقات با مادرش به طبقه دوم رفته بود که سارقان به خانه او دستبرد زده اند سارقان باا باز کردن گاوصندوق مدارک مهم و بغداد و جنایت و اشیا قیمتی را به سرقت بردند در این باره نیروی انتظامی اعلام کرده که پرونده باید مراحل قانونی خود را طی کند.

فیلم کامل سرقت منزل فرهاد مجیدی در نیاوران را ببینید

فرهاد مجیدی بعد از این جریان با پلیس تماس گرفت و از آنها خواستار پیگیری سرقت از منزلش شد. اما در گاو صندوق مجیدی چه محتویاتی وجود داشت؟ وی به پلیس اعلام کرده چند ساعت گرانقیمت، پول نقد، دلار و چک‌هایی داشته که گم شدن آنها برای وی دردسر ایجاد خواهد کرد.قرار شد سرمربی استقلال برای اعلام سرقت چک ها به بانک مراجعه کرده و چک‌های خود را مسدود کند.

فیلم کامل سرقت منزل فرهاد مجیدی در نیاوران را ببینید فیلم کامل سرقت منزل فرهاد مجیدی در نیاوران را ببینید فیلم کامل سرقت منزل فرهاد مجیدی در نیاوران را ببینید

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

3 نظر

  1. داداش اسکل کردی مردمو…
    خواب ماب ندیدی

  2. خدا لعنتش کنه الهی خیر نبینی دزد بیشعور
    واقعا برات متاسفام ای کاش زودتر اقا فرهاد از این کابوس وحشتناک نجات پیدا کنه

  3. حتما ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت از فروشندگان بخواهید

    سارقین به جنس درب، حفاظ و گاوصندوق کاری ندارند وقتی میتونن به راحتی قفلها را با دیلم تخریب کنند، پس قفل ضد دیلم روی درب نصب کنید که ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت از طرف فروشنده معتبر داشته باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *