فیلم کامل مرگ و فوت آیلار حقی در تبریز +خاکسپاری و تشییع جنازه

فیلم کامل مرگ و فوت آیلار حقی در تبریز +خاکسپاری و تشییع جنازه

فیلم ماجرای مرگ و فوت آیلار حقی در تبریز آیا در اغتشاشات بوده؟ همچنین جزئیات مراسم خاکسپاری و تشییع جنازه را در ادامه ببینید.

فیلم کامل مرگ و فوت آیلار حقی در تبریز +خاکسپاری و تشییع جنازه

ماجرای مرگ و فوت آیلار حقی در تبریز

آیلار حقی دختر ۲۳ ساله اهل ملکان بوده که در آبان ۱۴۰۱ بر اثر سقوط از ارتفاع و فرو رفتن میلگرد در بدنش جان خود را از دست داد.

درباره مرگ او گفته می شد که در اغتشاشات پلیس به دنبال وی افتاده و به یک ساختمان رفته است و از بالای ساختمان به پایین تر شده و میلگرد بدنش رو رفته است و در دم جان خود را از دست داده است.

جزئیات مرگ آیلارحقی از زبان پلیس آگاهی تبریز

خبرگزاری مهر به این موضوع پرداخته و در مصاحبه با ابراهیم محمودی رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی درباره جزئیات مرگ این دختر اطلاعاتی را منتشر کرده است.

خبرگزاری مهر نوشته رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی گفته که مرگ این دختر وقتی به اغتشاشات نداشته و درون محل گودبرداری روبروی برج شهران تبریز سقوط کرده است و در این رابطه سه نفر نیز دستگیر شده است و در حال تحقیق درباره جزئیات این ماجرا می باشیم.

فیلم ماجرای مرگ آیلار حقی

رئیس پلیس آذربایجان شرقی گفته که مستندات نشان می‌دهد که این دختر از یک دستگاه خودرو سواری جلوی پارکینگ ساختمان پیاده شده و بعد از دقایقی به محل گودبرداری سقوط کرده است و رسانه‌های بیگانه سعی داشتند از مرگ این دختر شایعه سازی کرده و  موج سواری کنند و اقدام به تشویش و فریب افکار عمومی دهند.

همچنین ببینید

همچنین وحید شادی نیا سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفته است که ساعت ۲۲ روز چهارشنبه این اتفاق رخ داد و آیلار حقی در محل گودبرداری سقوط کرده است و بلافاصله آمبولانس به محل اعزام شده است.

کارشناسان اورژانس بعد از رسیدن به محل با پیکر بی جان این دختر رو به رو شدند و هر چه اقدامات احیا را انجام دادند اما فایده ای نداشته و این دختر فوت کرده است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

3 نظر

  1. واقعا این همه دروغ سازی خسته تون نکرد،مگه میشه سالم بره بالابعد خودبخود پرت بشه اونم پشت ساختمان که شاهد کمتری داشته باشه؟؟؟؟؟لعنت به شماودروغهایتان،روز داوری فرامیرسدیزودی

  2. من که دیدم نگهبانی برج شهران انگار از روی دیکته میگه نگاه کنین با مامور آتش نشانی

  3. ایرانی تبار

    چی وز وز میکنه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *