فیلم کامل / علت دقیق مرگ سارینا اسماعیل زاده مشخص شد

فیلم کامل / علت دقیق مرگ سارینا اسماعیل زاده مشخص شد

فیلم کامل / علت دقیق مرگ سارینا اسماعیل زاده مشخص شد

فیلم / علت دقیق مرگ و فوت سارینا اسماعیل زاده مشخص شد مادر او میگوید که که پشت بام همسایه به پایین سقوط کرده است

علت دقیق مرگ سارینا اسماعیل زاده مشخص شد

او درباره علت فوت دخترش بر اثر اصابت باتوم در اعتراضات میگوید که چنین چیزی واقعیت ندارد و دخترش اصلا اهل اینگونه موضوعات نبوده که بخواهد در اعتراضات شرکت کند.

مادر سارینا میگوید دخترش یک بار سابقه خودکشی داشته است و 10 عدد قرص را خورده بود.

مادر این دختر 16 ساله میگوید که دخترش اهل اعترضات و حجاب اجباری و اینگونه موضوعات نبوده است.

پیش از این برخی از رسانه های خارجی معتقد بودند که این دختر جوان که علاقه زیادی به یوتیوبر شدن داشته است توسط نیروی انتظامی با ضربه باتوم به سرش فوت کرده است که مادرش همه این حرف و حدیث ها را رد کرده است.

حسین فاضلی هریکندی درباره جزئیات فوت سارینا اسماعیل‌زاده» گفت: در نخستین دقایق روز دوم مهرماه در حدود ۲۰ دقیقه بامداد، طی تماس تلفنی کلانتری ۱۴ رسالت کرج، گزارش یک مورد سقوط از ارتفاع به قاضی کشیک دادسرای ناحیه یک کرج ارائه شد.

وی افزود: پس از دریافت این گزارش بازپرس کشیک دادسرای مذکور شخصا در محل حادثه حاضر شده و با بررسی‌های اولیه مشخص گردید جسد متعلق به دختر نوجوانی حدودا ۱۶ ساله است که در محل ورودی پارکینگ پشتی ساختمان همسایه منزل مادر بزرگ متوفی در عظیمیه کرج قرار داشت.

رئیس کل دادگستری استان البرز با اشاره به اینکه بلافاصله تحقیقات اولیه در این خصوص از سوی خود بازپرس از مامور کلانتری، مادر و مادربزرگ متوفی آغاز گردید، بیان داشت: با بررسی‌های اولیه مشخص شده است، متوفی که به همراه مادر خود در همان شب در منزل مادربزرگ خود بودند از راه‌پله منزل مادر بزرگ، خود را به پشت بام طبقه پنجم رسانده و از آنجا پس از ورود به پشت بام همسایه به پایین پریده و طبق بررسی‌های اولیه خودکشی کرده است.

همچنین ببینید فیلم / علت مرگ نیکا شاکرمی دختر خرم آبادی و ماجرای خاله اش

وی با بیان اینکه تحقیقات بازپرسی از مادر ایشان مشخص کرده است که متوفی سابقه خودکشی ناموفق با مصرف قرص داشته، متذکر شد: پلیس نیز با تماس تلفنی همسایه از موضوع سقوط از ارتفاع مطلع و به محل مراجعه کرده و با حضور اورژانس در محل مشخص گردیده که وی متاسفانه فوت نموده است.

فاضلی هریکندی در ادامه به گزارش پزشکی قانونی در این خصوص اشاره کرد و گفت: طبق این گزارش علت فوت، شوک ناشی از ضربه به دنبال صدمات و شکستگی‌های متعدد و خونریزی به واسطه سقوط از ارتفاع بوده است.

فیلم کامل / علت دقیق مرگ سارینا اسماعیل زاده مشخص شد

فاضلی هریکندی با اشاره به تحقیقات انجام‌شده توسط بازپرس کشیک دادسرای کرج که بلافاصله در محل حادثه حضور یافته بود، اظهار کرد: تحقیقات انجام‌شده در پرونده، خصوصاً اظهارات مکرر و متعدد مادر متوفی در همان ابتدای وقوع حادثه در محل و نیز در بازپرسی، حکایت از آن دارد که از ابتدای شب حادثه، متوفی به‌همراه مادرش در منزل مادربزرگ خود در عظیمیه کرج بودند، شام را به‌اتفاق یکدیگر در آنجا صرف کرده و تا حدود ساعت 23 شب نیز کنار یکدیگر بوده برای استراحت و خواب هم در منزل مادربزرگ ماندند و مادر ایشان بعد از نیمه‌شب متوجه حادثه می‌شود.

رئیس‌کل دادگستری استان البرز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هماهنگی و تعامل بسیار خوب بین دو مجموعه قضایی و انتظامی استان در سه سال اخیر بیان کرد: نتیجه این تعامل تأمین نظم، امنیت و انجام هرچه بهتر وظایف و مأموریت‌های دو دستگاه در استان البرز بوده است.

فیلم کامل / علت دقیق مرگ سارینا اسماعیل زاده مشخص شد

وی با برشمردن برخی از مصادیق این همکاری‌ها در حوزه‌های مقابله با جرایم مختلف، تشکیل چندین قرارگاه، کاهش انواع سرقت‌ها از جمله سرقت‌های خشن، تصریح کرد: در اغتشاشات اخیر نیز با وجود برنامه‌ریزی دشمنان که منجر به بروز مشکلاتی برای شهروندان شده است در نتیجه این همکاری‌ها، برآیند عملکرد دستگاه‌های انتظامی، امنیتی و قضایی استان در جهت تأمین امنیت و آسایش مردم استان خوب بوده است.

رئیس‌کل دادگستری استان البرز با بیان اینکه زمانی صحبت از دست‌های پشت‌پرده در حوادث مختلف علیه انقلاب و مردم بود، گفت: امروز دشمنان انقلاب اسلامی آشکارا از راه‌های متعدد از جمله با بودجه‌هایی که صرف رسانه‌های مختلف توسط انگلیس، آمریکا و سعودی می‌شود، به میدان آمده‌اند.

با بررسی‌های اولیه مشخص شده است، متوفی که به همراه مادر خود در همان شب در منزل مادربزرگ خود بودند از راه‌پله منزل مادر بزرگ، خود را به پشت بام طبقه پنجم رسانده و از آنجا پس از ورود به پشت بام همسایه به پایین پریده و طبق بررسی‌های اولیه خودکشی کرده است.»

برای روشن شدن ابعاد ماجرا تلاش کردم تا متن گزارش اولیه بازپرس کشیک را مطالعه کنم؛ وقتی گزارش را دیدم متوجه شدم سخنان حسین فاضلی بر اساس متنی است که در گزارش بازپرس کشیک آمده است.

البته این نکته نیز در گزارش بازپرس مشهود است که مادر و مادربزرگ سارینا در پس از وقوع حادثه در محل حاضر شده‌اند و هویت جسد را تأیید کرده‌اند. همسایه‌ها هم ماجرای سقوط از پشت‌بام همسایه مادربزرگ وی را تأیید کرده‌اند.

یکی از نکات دیگر نظریه پزشکی قانونی درباره علت فوت است که رئیس کل دادگستری استان در این خصوص گفته بود: علت فوت، شوک ناشی از ضربه به دنبال صدمات و شکستگی‌های متعدد و خونریزی به واسطه سقوط از ارتفاع بوده است.

برای روشن شدن این موضوع هم گواهی فوت سارینا را بررسی کردم؛ موارد اعلامی دقیق بود.

واکنش ها به مرگ سارینا اسماعیل زاده

* مغز شما رو اخبار شبکه های کثافت پر کرده …این شبکه ها خوب برای افکار عمومی پوچ امثال شما برنامه ریختن و میدونن که مردم ما درگیر جو هستن ک اصلا سواد رسانه ای ندارن ..‌یکم به مغزت فشاری بیاری میفهمی که کشتن یه بچه ۱۶ ساله به ضرر یک نظام تموم میشه و هیچ نظامی با کمترین هوش سیاسی دست به چنین کاری نمیزنه کی میخاین بفهمین که همین شبکه هایی که منبع موثق اطلاعاتی شما بچه های مردم رو تشویق به آشوب کردن و به سمت مرگ هدایت کردن

* بلاخره یکدوم از خبرگزاری هارو قبول داشته باشی یا خودت قدرت تحقیق داشته باشی که نداری شما در حدی نیستی که بخوای درستی یا غلط بودن یک خبر رو از خبر گزاری معتبر سنجش کنی میتونی خودت مقایسه کنی ولی نمیتونی نقد وارد کنی تا وقتی مدرک درست و حسابی داشته باشی و بخوای جو رو متشنج کنی با حق

* اول یه دارودسته کومله ومجاهدین دلغک بدونن با نظرات و بیانیه های دروغ و شارلاتان بازیاشون که الان چش واسشون نمونده از بس پشت سیستم چوب زدن به چشم بدونن مگه ما مرده باشیم شما تروریست های دس به گردن صدام گذشته و امریکای حال بتونین ما رو گول بزنین با چرندیاتتون .این خانم ۲۹ شهریور شبش طبق اون فیلم و اقرار خاله جون دنبال فالورش ، رفته تو اون خونه فرداش یعنی ۳۰ شهریور جنازش و کولا و گوشیش که عکسشون تو گوشی مدیر ساختمون بود و حضور ۱۱۰ و دایره جنایی معلوم شد این ۷ ۸ روز طول کشیده هویتش معلوم شه ، حالا BBC بنظرم بیاد من کمکش کنم و یه سناریو براش تعریف کنم اونم اینکه بگه مامورین امنیت این خانم رو با هلکوپتر موتور خاموش از هوا اوردن انداختن تو حیاط اون خونه این محشره حداقل از اون اضهار نظرات قبلی بهتره . درود بر قوم همیشه سربلند لر قوم وطن پرس زنده باد ایران سربلند مرگ بر مجهول والحویه های وطن فروش

* چقدر هم روشنگرند این گزارشها! چقدر هم مردم به این ناقلین اخبار و دستگاه های بد عمل بدگفتار اطمینان دارند! باشد شما راست میگویید و مردم ایران یا فریب خورده هستند و یا طرفدار حکومت و هیچ مخالفی در جمعیت ۸۰ و چند میلیونی نیست! همه چیز هم اروم است و ما چقدر خوشحالیم!

*

به تناقض گزارش دادستانی و تسنیم دقت کنید
بررسی فیلم دوربین‌های محل مشخص شد نیکا شاکرمی با کوله پشتی همراه وارد ساختمان می‌شود و زنگی زده نمی‌شود، زیرا ساختمان نیمه کاره بوده و درب با هل دادن باز شده است.
گزارش تسنیم : “‌نیکا شاکرمی” ساعت ۲۲ شب حادثه (۲۹ شهریور ماه) رو‌به‌روی خانه موردنظر قرار گرفته و پس از زدن زنگ یکی از واحد‌ها لحظه‌ای بعد درب باز شده است و او وارد ساختمان مذکور شده است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

15 نظر

  1. خودتون از این دروغایی که می نویسید چندس تون نمیشه

  2. اما روایت درست را مادرش گفت. این موضوع خودکشی، سقوط از ارتفاع، بیماری قبلی و… دیگه نخ نما شده. ما چهل سال است شاهد این جریانات هستیم. حیف شد. با چه همتی ما مردم سال پنجاه و هفت انقلاب کردیم اما چیزی نگذشت که شهوت قدرت باعث این روز و حالمون شد. میتونستیم خوشبخت ترین ملت دنیا بشیم اگر قدرت دست نااهل ها نمافتاد.

  3. اگر این فساد مسئولین و اختلاسها در زمان شاه بود همین مجتهدین اعلام جنگ میکردن اما الان که خودشون زمام رو در دست دارن همه چی حلال و مصلحت است مردم معترض هم عوامل دشمنن .
    انشالله ریشه شماها خشک بشه جوانها ازاد بشن

    • اگه امریکایی ها رو قبول داری خودشون دارن میگن شاه بزرگترین اختلاسگر تاریخ هست. اینو اما. جهانی میگه. خود امریکایی ها! و صدام و… شاه هم همچین عددی نبود. نوکر بی اختیار امریکا و انگلیس.دجال همون ماهواره دروغینی هست که یک چشم دارد و چشمش ( اشاره به انتن). گول دجال رو خوردید ماهواره اگه راست میگه بره بگه مسیح علینژاد چ مامورلکیه و پلیس امریکا چندنفرو با لگد میزنه نمونه ش سیاه پوستها و…. خوابید لطفا بیدار شید اکه بیدار نشید حتما زیر لگد دشمن بیدار میشید! یک روایت خیلی معتبرک میگه کسی ک خودشو ب خواب زده بیدار نشه زیر لگد دشمن اونوقت بیدار میشه

  4. دکتر قره ویسکی

    در مدت یک ماه سه دختر جوان فوت کردند . هر سه در اثر اصابت جسم سخت به سر . بعد اعلام شد :
    اولی در نیروی انتظامی از ابتدای کودکی مشکل مغزی داشته و خودش یک دفعه فوت کرده
    دومی از خانه فراری بوده رفته یک ساختمان نیمه کاره پرت شده پایین سرش خورده جایی فوت کرده
    سومی هم رفته بالای ساختمان خودش را انداخته پایین سرش خورده جایی فوت کرده .
    یعنی خودشون این داستانها باور کردند؟ یا برای درس عبرت مردم و بقیه معترضین اینقدر ضایع و تابلو اعلام می کنند ؟

    • ماجرای ندا اقا سلطان یادتونه؟؟؟؟؟؟؟ صدبار مرورش کنید تا از حرفتون پشیمون نشید اون دنیا جوابگو باشید. از منافق اینکار برمیاد خداروشکر نیروی انتظامی تاحالا کسی رو نکشته برو پلیس امریکا بهت میگه اونجا چ خبره! اونجا بزنن تو سرت حق اعتراض هم نداری

    • یکم فکر کنی شاید متوجه بشی اگر نیروی انتظامی بخواد یکی رو نیست کنه جوری اینکار رو انجام میده که هیچکس متوجه نشه چرا باید بیاد از پشت بام پرتش کنه پایین تا امثال شما حرفهای بی ربط بزنید؟

  5. دلم برای ساده لوح هایی میسوزه که خیلی باهوش هم نیستند و فکر میکنن مهساامینی رو نیرو انتظامی کشته! اینا از قبل برنامه ریزی شده بود. پلیس چرا تاحالا قبل صدتا رو نکشته بود؟! اکه این مهسا دم در خونه شون هم فوت میکرد بازم زبون شما دراز بود

  6. یعنی شما انقدر ساده اید که فکر میکنید نیروی انتظامی میاد یه سری زن رو دقت کنید فقط جنس زن رو میکشه بعد میزاره رسانه ای بشه بعدش مردم بریزن بیرون یعنی انقدر ابله تشریف دارید توی یک روز در ایران طبق امارها شاید حدود ۱۵ نفر یا بیشتر خودکشی میکنند از بین این افراد حدود ۱۰ نفر از ارتفاع خودشونو پرت میکنن پایین و اکثرا نوجوونن ایا چیز عجیبیه اگر براتون قابل درک نیست پس کلا کورید و جز خودتون کسیو نمیبینید همین چندماه پیش توی شهرستان جغتای خراسان رضوی یکی از بستگان ما با سم کشاورزی خودکشی کرد لابد اونم اگه این روزا این کارو انجام میداد میگفتید پلیس اونو کشته

    • شما خائن هستید وچشم روی حقیقت بسته اید یا جیره خوارید یا وابسته ….مومن اینا دستشون به هرکسی برسه که تو شلوغی دستگیر کنند روزگارش سیاه میکنن…مگر اینکه عذرخواهی والتماس کند و اگر زن باشه تن به رابطه بده در غیر اینصورت چنان شکنجه میکنن که اصلا آدم دیگه ای میشه (دارو خورش میکنن)

    • دلم واسه امثال شماها میسوزه که خداییش ملت و احمق فرضکردین بالای ۶۰۰ نفر مردم کشورمونو گشتین من جمله زنها و بچه هارو … ازیه مشت دزد و اختلاصگر که با اسم دین و لباس دین و خون شهدا دزدی میکنن هنر نیست! دورتو ن تموم شده عزیز دیگه مردم شماهارو قبول ندارن …چون از اولشم راه رو اشتباه رفتین

  7. علت خودکشی چی بوده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *