بیوگرافی سارینا اسماعیل زاده [کیست] و ماجرای مرگ

بیوگرافی سارینا اسماعیل زاده [کیست] +فیلم خودکشی از زبان مادرش

بیوگرافی سارینا اسماعیل زاده کیست ماجرای مرگ سارینا اسماعیل زاده دختر کرجی را در این صفحه بخوانید.

بیوگرافی سارینا اسماعیل زاده [کیست] و ماجرای مرگ

بیوگرافی سارینا اسماعیل زاده

چند روزیست که نام سارینا اسماعیل زاده در شبکه های اجتماعی دست به دست میشود و درباره فوت او حرف و حدیث های زیادی مطرح شده است.

گفته میشود که این دختر متولد ۱۱ تیر ۱۳۸۵ در مهرشهر کرج میباشد که در اغتشاشات اخیر فوت کرده است بر اساس گفته ها مادر این دختر بعد از مرگش فرزندش اقدام به خودکشی کرد و درگذشت.

بیوگرافی سارینا اسماعیل زاده [کیست] +فیلم خودکشی از زبان مادرش

از اواخر شهریور 1401 تا اوایل مهر ماه اعتراضاتی به مرگ مهسا امینی در خیابانها برگزار شد که با خشونت و اغتشاش تبدیل شد و متاسفانه برخی از افراد جان خود را از دست دادند.

ماجرای مرگ

خبر فوت سارینا اسماعیل زاده در رسانه های معاند از بحث های داغی بوده که در فضای مجازی دست به دست می شد در ابتدا گفته شده بود که او بر اثر اصابت باتوم به سرش توسط ماموران نیروی انتظامی در اعتراضات جانش را از دست داده است اما مادر سارینا در مصاحبه ای همه این اخبار را رد کرد و گفت دختر من به هیچ عنوان محل تظاهرات و معترض به حجاب اجباری نبوده است و یک بار سابقه خودکشی داشته که ۱۰ عدد قرص را خورده بود .

سارینا اسماعیل زاده خودکشی کرده است

حسین فاضلی رئیس کل دادگستری استان البرز درباره مرگ سارینا اسماعیل زاده میگوید که در مهر ماه حدود ۱۲ و نیم شب با کلانتری ۱۴ رسالت کرج تماس گرفته شده است و مرگ یک دختر جوان بر اثر سقوط از ارتفاع گزارش شده که بلافاصله ماموران نیروی انتظامی به محل حادثه رفتند و بعد از بررسی های ابتدایی مشخص شد جسدمتعلق به دختر نوجوان ۱۶ ساله بوده که در محل ورودی پارکینگ پشت ساختمان همسایه منزل مادر بزرگش در عظیمیه کرج قرار داد.

بیوگرافی سارینا اسماعیل زاده [کیست] +فیلم خودکشی از زبان مادرش

رئیس کل دادگستری استان البرز میگوید که ابتدا بازجویی از مادر و مادربزرگ این دختر شروع شد و در نهایت مشخص گردید که این دختر از راه پله خانه مادربزرگش به پشت بام طبقه پنجم رفته است و سپس از آنجا خود را به پایین پرتاب کرده است همچنین مادر این دختر نوجوان در مصاحبه می گوید که دخترم یک بار سابقه خودکشی ناموفق داشته و ۱۰ عدد قرص خورده بود.

بیوگرافی سارینا اسماعیل زاده [کیست] +فیلم خودکشی از زبان مادرش

اسنادی جدید از پرونده مرگ سارینا اسماعیل‌زاده

ماجرای دروغ‌پراکنی رسانه‌های فارسی زبان ضد انقلاب علیه مردم ایران تمامی ندارد. یکی از این سناریوسازی‌ها و دروغ‌پردازی‌ها نحوه مرگ سارینا اسماعیل‌زاده دختر نوجوان کرجی است که ساعت ۲۰ دقیقه بامداد روز دوم مهر ماه بر اثر سقوط از ساختمان فوت کرده است.

برای روشن شدن ماجرا خودم را به محل زندگی سارینا رساندم؛ چند روزی می‌شود فیلم مصاحبه مادر سارینا منتشر شده و برخی از شبکه‌های اجتماعی مدعی‌اند او مادر سارینا نیست! البته این تنها ادعا درباره مادر او نیست؛ برخی هم مدعی شده‌اند مادر سارینا خودکشی کرده است.

با اولین همسایه‌ای که صحبت می‌کنم از زندگی خصوصی سارینا اطلاعات زیادی ندارد و فقط می‌داند سارینا در هفت سالگی پدر از دست داده است و به همراه مادرش زندگی می‌کرده.

البته او ۲ گره را از ذهنم می‌گشاید؛ فیلم مصاحبه را که می‌بیند تأیید می‌کند این تصویر مادر ساریناست و البته تأکید که مادر سارینا خودکشی نکرده است و صحیح و سالم است.

به دنبال دیگر ابعاد پرونده مرگ سارینا هستم، نحوه فوت او که ضد انقلاب روی آن دست گذاشته است.

چند روز پیش حسین فاضلی هریکندی، رییس کل دادگستری استان البرز گفته بود: «در نخستین دقایق روز دوم مهرماه در حدود ۲۰ دقیقه بامداد، طی تماس تلفنی کلانتری ۱۴ رسالت کرج، گزارش یک مورد سقوط از ارتفاع به قاضی کشیک دادسرای ناحیه یک کرج ارائه شد.

پس از دریافت این گزارش بازپرس کشیک دادسرای مذکور شخصا در محل حادثه حاضر شده و با بررسی های اولیه مشخص گردید جسد متعلق به دختر نوجوانی حدودا ۱۶ ساله است که در محل ورودی پارکینگ پشتی ساختمان همسایه منزل مادر بزرگ متوفی در عظیمیه کرج قرار داشت.

با بررسی‌های اولیه مشخص شده است، متوفی که به همراه مادر خود در همان شب در منزل مادربزرگ خود بودند از راه‌پله منزل مادر بزرگ، خود را به پشت بام طبقه پنجم رسانده و از آنجا پس از ورود به پشت بام همسایه به پایین پریده و طبق بررسی‌های اولیه خودکشی کرده است.»

برای روشن شدن ابعاد ماجرا تلاش کردم تا متن گزارش اولیه بازپرس کشیک را مطالعه کنم؛ وقتی گزارش را دیدم متوجه شدم سخنان حسین فاضلی بر اساس متنی است که در گزارش بازپرس کشیک آمده است.

البته این نکته نیز در گزارش بازپرس مشهود است که مادر و مادربزرگ سارینا در پس از وقوع حادثه در محل حاضر شده‌اند و هویت جسد را تأیید کرده‌اند. همسایه‌ها هم ماجرای سقوط از پشت‌بام همسایه مادربزرگ وی را تأیید کرده‌اند.

یکی از نکات دیگر نظریه پزشکی قانونی درباره علت فوت است که رئیس کل دادگستری استان در این خصوص گفته بود: علت فوت، شوک ناشی از ضربه به دنبال صدمات و شکستگی‌های متعدد و خونریزی به واسطه سقوط از ارتفاع بوده است.

برای روشن شدن این موضوع هم گواهی فوت سارینا را بررسی کردم؛ موارد اعلامی دقیق بود.

حتی دقت در فیلم کوتاهی که او یک ترانه با زبان بیگانه را زمزمه می‌کند هم پیام ناامیدی و یأس مخابره می‌کند.

اما هوزیر کیست؟ هوزیر خواننده‌ای ایرلندی است که با سبک‌هایی نظیر راک و سول و بلوز راک است و محتوای اشعار او هم معمولا اجتماعی است؛ آهنگ مرا به کلیسا ببر قطعه موسیقی است که موزیک ویدئوی آن نیز با ماهیت ضد مذهبی به شدت در دنیا مشهور شده است و مفاهیمی چون مرگ در آن کاملا مشهود است.

و اما سازمان عفو بین‌الملل که مدعی اصلی کشته شدن سارینا در جریان اغتشاشات است؛ این سازمان اگر چه پسوند بین‌الملل دارد ولی در واقع موسسه‌ای ثبت شده در انگلیس در سال ۱۹۶۱ توسط شخصی به اسم «پیتر بنسون» است که با الگوی شبکه‌ای، چیزی شبیه به ویکیپدیا، تلاش کرده است تا با گردآوری افراد داوطلب از کشورهای مختلف آنچه را موارد نقض حقوق بشر می‌داند گزارش کند. البته ملاک و معیار آن الگوهای فرهنگی و اجتماعی غربی یا مورد پسند اداره کنندگان این مجموعه است بدون آن که به قوانین و مقررات یا وضعیت ویژه هر کشوری توجه شود.

در روزهای گذشته مرکز افکار سنجی خبرگزاری فارس با بررسی عملکرد ۵ رسانه بی بی سی فارسی وابسته به دولت انگلیس، ایران اینترنشنال وابسته به دولت سعودی، صدای آمریکا و رادیو فردا وابسته به دولت آمریکا، منو تو وابسته به جریان بهائیت و صفحات مجازی آنها اعلام کرد که این رسانه‌ها در ۲۵ روز گذشته (۲۳ شهریور تا ۱۶ مهر) مجموعا ۱۷۳۱۲ دروغ را درباره حوادث اخیر ایران منتشر کرده‌اند.

شب گذشته نیز رسانه ملی در مصاحبه‌ای با مادر سارینا موارد طرح شده از سوی رسانه‌های ضد انقلاب را دروغ خواند و تمام آن ادعاها را تکذیب کرد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. به نظر من به عنوان یک مادر که دختر دارم، مادر سارینا خیلی ریلکس برخورد میکنه انگار نه انگار پاره تنشو از دست داده تازه لبخند هم به لب داره . خدایی نکرده اگر اتفاقی برای دخترم بیفته توان ندارم روی پام وایسم چه برسه به یه مصاحبه اونم با این حجم از ریلکسی و لبخند!!!!

    توروخدا بگید که این مادرش نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *