فیلم کامل مهسا امینی با لباس کردی در قبرستان و کلیپ رقص

فیلم کامل مهسا امینی با لباس کردی در قبرستان

فیلم کامل مهسا امینی با لباس کردی در قبرستان و کلیپ رقص

فیلم کامل مهسا امینی با لباس کردی در قبرستان و کلیپ او که در شبکه های اجتماعی منتشر شده است مهسا امینی دختر 22 ساله که به دلیل حجاب نامناسب توسط گشت ارشاد بازداشت شد و به اماکن برده شد بر اثر سکته فوت کرد حالا ویدیوهایی از او در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

فیلم کامل مهسا امینی با لباس کردی در قبرستان

مهسا امینی دختر کردستانی اهل سقز بود که به همراه خانواده اش به تهران می آیند تا با اقوامشان ملاقات کنند اما توسط گشت ارشاد در پارک طالاقانی دستگیر و به اماکن برده میشود.

 

پلیس میگوید این دختر به همراه 3 خانم و و آقا در پارک بودند که گشت ارشاد به آنها تذکر میدهد اما چون لباس خانم مهسا امینی نامنساب بوده بازداشت شده تا به اماکن منتقل شود و کلاس های اموزشی برای انها ارائه شود اما به یکباره دچار سکته مغزی میشود و به بیمارستان منتقل میشود.

همچنان درباره علت فوت این دختر جوان حرف و حدیث های زیادی وجود دارد و بسیاری از سلبریتی ها نیز به آن واکنش نشان داده اند.

حتی برخی از مسئولان کشورمان نیز به نحوه برخورد گشت ارشاد با افراد بدحجاب انتقاد کرده اند اما اینکه چه کسی این قانون را تعیین کرده مشخص نیست حتی برخی نماینده های مجلس نیز معترض هستند در حالی که آنها خود از قانون گذاران میباشند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

9 نظر

  1. خدا لعنتشون کنه که این دختر رو کشتن

    • خدا لعنت کنه اونایی رو که به قانون عمل نمی کنن و بی حجابی یا بد حجابی می کنن. همه جای دنیا با قانون شکنان چکار می کنن؟؟ فرش قرمز جلوی پاشون پهن می کنن؟!!!

      • بله ولی نه انقدر فجیح اگر این اتفاق برای خودت یا یکی از عزیزانت بیوفته هم همین حرفو میزنی

    • خدا هدایتتون کنه تا حالا بیش از ۲۰۰۰شهید بخاطر این کومله ها ی منافق برای امنیت کشور از بین رفته و خانواده های زیادی داغدار شده و این خانواده ی منافق هنوز برایتان روشن نشده راهشون و حیله هاشون برای شما دخترای ساده بین ، خدا هدایتتون کنه ک امنیت کشور رو مسخره یه کومله و منافق میدونید، ولی بدونید ب جایی نمیرسن اینها ، فقط خودشونو بدبخت کردن و الان اون دنیا مهسا داره اب خنک میخوره ب لطف شماها و پدر مادر نادونش

  2. ضد تجزیه چی

    دلقک کومله .خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم واقعا!!! البته بد نیس از این دختر معلوم الحال بپرسیم عرفان و حداد کی بودن و ماجرای قرصی که کومله با برنامه به مهسا می خوروند چی بود!؟؟

  3. مهسا امینی چ بخواد چ نخواد باعث کشته شدن ی عده بیگناه شد. زنده باد یاد شهدای پلیس امنیت منم همینجا میگم : هشتگ شهدای پلیس.

  4. خداشمارو لعنت کنه که باعث و بانی مرگ هزاران جوان مظلوم و بی گناه شدین .خدا جهنمش رو نصیب شما ظالمین میکنه

  5. اگر شعورت انقدر میرسه که مهسا رو مقصر میدونی من حرفی ندارم اما فقط میگم کاش یکم بیشتر به مشکلات ایران فکر کنید که آیا فقط مشکل حجابه و ایا پلیسا اشتباهی نکردن که مردم خودشون رو با وحشیگری تمام کشتند به پلیس هایی باید آفرین گفت که همون اول استعفا دادند نه کسانی که برای کشتن هموطن داوطلب شدند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *