فیلم کامل میثم نثاری در زندگی پس از زندگی ۱۴۰۲ قسمت ۳ سوم

فیلم کامل میثم نثاری در زندگی پس از زندگی ۱۴۰۲ قسمت ۳ سوم

فیلم کامل زندگی پس از زندگی 1402 قسمت سوم با تجربه مرگ میثم نثاری را در زندگی پس از زندگی 1402 که در تاریخ 5 فروردین 1402 از شبکه چهار پخش شد در این صفحه درج کرده ایم برنامه زندگی پس از زندگی در مورد سرنوشت افرادی که در برزخ سرگردان میشوند و بی نهایت بودن برزخ و نحوه ورود به آن را روایت میکنند.

فیلم کامل میثم نثاری در زندگی پس از زندگی ۱۴۰۲ قسمت ۳ سوم

میثم نثاری درباره نحوه مرگ و دیدن برزخ به گفتگو پرداخت و مخاطبان را حسابی هیجان زده کرد میثم نثاری در این برنامه از اتفاقاتی صحبت کرد که درکش برای مردم بسیار سنگین بود و شنیدن حرفهای او لرزه بر تن هر انسانی میاندازد.

فیلم کامل زندگی پس از زندگی میثم نثاری

میثم نثاری تجربه گر مرگ، شنبه ۵ فروردین ۱۴۰۲ مهمان برنامه زندگی پس از زندگی در سومین روز ماه رمضان ۱۴۰۲ بود و درباره تجربه مرگ و برگشتن به زندگی و مواجه با جسم خود بعد از مرگ و عالم برزخ گفتگو کرد.

میثم نثاری کیست

آقای نثاری درباره لحظاتی که مرگ را تجربه کرده و اتفاقاتی که برای او رخ داده سخن گفت .بعد از مرگ برایش رخ داده بود در برنامه زندگی پس از زندگی به صحبت پرداخت. میثم نثاری درباره خودش را در تونل استوانه ای دید، اولین مواجهه تجربه گر با جسمش!، فقط پدر و دیدن فیلم زندگیش و اینکه تجربه گر دوست نداشت برگرده! و … روایاتی تکان دهنده را به نمایش گذاشت.

او از موضوعاتی سخن گفت که کمتر کسی آنرا شنیده و دیده و روایت می کند که در تجربه‌ی مرگ تقریبی، از کالبد جسم خارج شدند و عالم برزخ را درک کردند و بازگشتند.

۵ فروردین ۱۴۰۲ در سومین روز از ماه مبارک رمضان، شبکه چهار سیما گفتگو با تجربه‌گر میثم نثاری در خصوص تجربه‌ نزدیک به مرگ را پخش کرد.

زندگی پس از زندگی با اجرای عباس موزون برنامه‌ای متفاوت درباره مرگ و عالم ماوراء شبکه چهار سیما برای لحظات عرفانی افطار است.

«زندگی پس از زندگی» روایت افرادی است که در تجربه‌ی مرگ تقریبی، از کالبد جسم خارج شدند و عالم برزخ را درک کردند و بازگشتند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *