بیوگرافی میثم نثاری تجربه گر زندگی پس از زندگی +فیلم مرگ و دیدن برزخ

بیوگرافی میثم نثاری تجربه گر زندگی پس از زندگی +فیلم مرگ و دیدن برزخ

بیوگرافی میثم نثاری

میثم‌ نثاری متولد 1371 در بروجرد میباشد او فرزند آخر خانواده 8 نفری می باشد. در حال حاضر ساکن تهران است

میثم نثاری در این برنامه گفت در محل کارم که در قزوین مشغول کار بودم، به یکاباره دچار ایست قبلی شدم و به کما رفتم و عالم برزخ را با چشمانم دادم. در واقع دچار مرگ موقت شدم و تمام اعمال و زندگی ام مانند فیلم از جلوی چشمانم عبور کرد. من نمی خواستم برگردم و فقط به خاطر پدرم برگشتم
تاثیر محبت و عشق پدری بر تغییر حال تجربه‌گر مرگ موقت از دیگر گفتگوی قسمت سوم زندگی پس از زندگی در ماه رمضان ۱۴۰۲ بود.

بیوگرافی میثم نثاری تجربه گر زندگی پس از زندگی +فیلم مرگ و دیدن برزخ

دارای مدرک مهندسی علوم دامی بوده و شغلش دامپروری است او در محل کارش قزوین به یکباره دچاز ایست قلبی میشود و روح از تن اش جدا شد و عالم برزخ را مشاهده میکند.

تجربه مرگ در برنامه زندگی پس از زندگی

صحبت های میثم نثاری در برنامه زندگی پس از زندگی در نوع خود میتواند جالب باشد برنامه ای که از افرادی دعوت میکند که مرگ را تجربه کرده اند.

گفتگو و صحبت های میثم نثاری در قسمت سوم برنامه زندگی پس از زندگی که در ۵ فروردین ۱۴۰۲ در نوع خودش میتواند تکان دهندن و تامل برانگیز باشد و م توان تمام ادم ها را به فکر فرو ببرد.

گفتنی است، این برنامه در ماه رمضان ۱۴۰۲ از شبکه ۴ پخش میشود. «زندگی پس از زندگی» یک مجموعه دیدنی است که به بیان تجربیات مرگ موقت افرادی می‌پردازد که در شرایط مرگ کلینیکی و یا خروج موقت روح از جسم قرار گرفته‌اند. محتوای آماده شده برای این برنامه، حاصل ۴ سال پژوهش جدی از افراد مختلف در شهرها و روستاهای ایران است که در شرایط مختلف دنیای پس از مرگ را هرچند به صورت کوتاه تجربه کرده‌اند.

این برنامه در ماه رمضان 1401 پخش شد و فصل دوم آن در رمضان 1402 پخش میشود.

زندگی پس از زندگی ۱۴۰۲ ویژه برنامه محبوب و پرطرفدار شبکه 4 صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در ماه مبارک رمضان 1402 است که هر روز به مدت یک ساعت از تلویزیون پخش و در همین مدت زمان کوتاه توانسته محبوبیت خاصی را در میان بینندگان کسب کند.

«زندگی پس از زندگی» یک مجموعه دیدنی است که به بیان تجربیات مرگ موقت افرادی می‌پردازد که در شرایط مرگ کلینیکی و یا خروج موقت روح از جسم قرار گرفته‌اند. محتوای آماده شده برای این برنامه، حاصل 4 سال پژوهش جدی از افراد مختلف در شهرها و روستاهای ایران است که در شرایط مختلف دنیای پس از مرگ را هرچند به صورت کوتاه تجربه کرده‌اند.

بیوگرافی میثم نثاری تجربه گر زندگی پس از زندگی +فیلم مرگ و دیدن برزخ

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *