فیلم کامل / چاقوکشی بی شرمانه دختران بی حجاب روی آمر به معروف در بوشهر

فیلم کامل / چاقوکشی بی شرمانه دختران بی حجاب روی آمر به معروف در بوشهر

فیلم کامل چاقوکشی بی شرمانه دختر بی حجاب روی آمر به معروف در خیابان ساحلی بوشهر وقاحت تمام عیار زن بی حجاب که به آمر با چاقو حمله میکند و قصد آسیب زدن به وی را دارد و آمر به معروف با فیلمرداری از این زن محل را ترک میکند.

فیلم چاقوکشی بی شرمانه دختر بی حجاب روی آمر به معروف

چند دختر در خیابان ساحلی بوشهر به یک آمر به معروف با چاقو حمله کردند که خانم امر به معروف سعی کرد از این اقدام آنها فیلمبرداری کرده و ان را در اختیار پلیس قرار بدهد در نهایت این دختران توسط نیروی انتظامی دستگیر شدند.

نیروی انتظامی بوشهر اعلام کرد که این دختران هتاک به امر به معروف شناسایی و بازداشت شدند و خودروی انها توقیف و به پارکینگ منتقل شد و این دختران به مراجع ذیصلاح معرفی شدند.

فیلم کامل / چاقوکشی بی شرمانه دختران بی حجاب روی آمر به معروف در بوشهر

به نقل از پلیس بوشهر، سرهنگ جهانبخش صیادی اظهار داشت: در پی انتشار کلیپی از تعرض چند دختر بدحجاب به احدی از بانوان آمر به معروف در خیابان ساحلی بوشهر، پیگیری موضوع با هماهنگی قضائی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی اضافه کرد: پس از شناسایی، متهمان احضار و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع ذیصلاح قضائی معرفی و خودروی آنان نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

3 نظر

  1. دست نیروی انتظامی درد نکنه که این اراذل وحشی رو دستگیر میکنه 👏 هرچی آدمه وحشی و فحاش و اراذله شدن مخالف دین!

  2. ممنون پلیس با اقتدار.اگر در همه ی شهرها پلیس با اقتدار و قدرت قانون رو اجرا کنه،هنجارشکنی ها هم به حداقل خودش میرسه.

  3. پناه می بریم به خداازاین سلیطه های بی آبروی وحشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *