فیلم گریه و التماس پدر و مادر سما جهانباز دختر اصفهانی گمشده در شیراز

فیلم گریه و التماس پدر و مادر سما جهانباز دختر اصفهانی گمشده در شیراز

پدر و مادر سما جهانباز دیگر زندگیشان رو به نابودی است از فرزندشان هیچ خبری نیست 2 ماه گذشته و هیچ ردی یا سرنخی از فرزندشان پیدا نشده است امیدشان ناامید و قلبشان شکسته شده است چشم شان به در و گوش شان به تلفن و هر بار که تلفن همراه انها زن میخورد امیدی هولناک در دلشان پدید می آید که نکند خبر بدی از دخترشان رسیده نکند خبر ناگوار باشد و هزاران فکر و خیال دیگر که قلب انها را ترک می اندازد.

پدرش از مراجع قضایی و نیروی انظامی عاجزانه درخواست کمک دارد.
مادرش بی تابی میکند و میگوید 60 روز است که کارش گریه و زاریست و چشم انتظار اخباری از دخترش است.

فیلم گریه و التماس پدر و مادر سما جهانباز دختر اصفهانی گمشده در شیراز

فیلم گریه و التماس پدر و مادر سما جهانباز دختر اصفهانی گمشده در شیراز امروز +شماره تماس برای افرادی که از دخترش اطلاعی کسب کنند را در این صفحه ببینید.

سما جهانباز دختر دهه هشتادی بوده که چهل روز پیش به همراه خانواده اش به شیراز میروند او برای فروش قطعه ای طلا به بیرون رفته و بعد از انجام کارش به مادرش زنگ زده و گفته که تا ده دقیقه دیگه به خانه می آیم اما چهل روز است که از اثری نیست و ناپدید شده است.

فیلم گریه و التماس پدر سما جهانباز

دوربین های مداربسته شهر شیراز این دختر را در زیر پل معلق آباد نشان می‌دهند که از تاکسی پیاده شده است اما به یکباره در این محل ناپدید شده است و در هیچ دوربینی دیده نشده است .

این دختر متولد ۱۳۸۰ در اصفهان بوده و پدر و مادرش به شدت نگران حال فرزندشان می باشند.

پدر سما می گوید که من دست به دامان همه سلبریتی‌ها شده ام از پرویز پرستویی و علی کریمی و بسیاری از چهره‌های سرشناس دیگر درخواست کردم که عکس فرزندم را در اینستاگرام بگذارند و از کسانی که او را دیدند به من اطلاع بدهند.

پدر سما می‌گوید که دخترم برای فروش قطعی طلای کوچک به طلافروشی خیابان شریعتی شیراز رفته است و بعد به من زنگ زد و گفت که ده دقیقه دیگه به خانه می آیم اما به یکباره تلفنش خاموش شد و دیگر خبری از اون نشده است.

دخترم ۲۲ سال سن دارد بیش از چهل روز است که ناپدید شده است از مردم خواهش می کنم اگر از او خبردار شدند به من اطلاع بدهند مادر سما می‌گوید که ما ساکن اصفهان هستیم و برای سفر به خانه عمه دخترم به شیراز رفتیم

فیلم گریه و التماس پدر و مادر سما جهانباز دختر اصفهانی گمشده در شیراز
سالومه تنها خواهرش ۴۵ روز تمام، وجب‌به‌وجب خیابان‌های شیراز را گشت تا شاید ردی و نشانه‌ای از سما پیدا کند، ولی هیچ اثری از او نیست. خواهر سما طی روزهای گذشته در گفت‌وگو با خبرنگار «شهروند» جزئیاتی از این ماجرای غم‌انگیز را روایت کرد:

او گفت: ما ساکن اصفهان هستیم و چند روز بود برای سفر به شیراز و خانه عمه‌ام رفته بودیم. قرار بود همان شب یا فردا صبحش همگی راه بیفتیم و به اصفهان برگردیم. روز 25 تیرماه بود. سما ساعت 7:20 عصر، از خانه بیرون رفت تا برای خودش یک سری وسیله شخصی بخرد. به پاساژی در خیابان معالی‌آباد شیراز رفت. یکی دو ساعت بعد، حدود ساعت یک‌ربع به 10 بود که سما خبر داد، در حال برگشتن به خانه است و یک ربع دیگر می‌رسد. پس از آن گوشی‌اش خاموش شد و دیگر هیچ خبری از او نداریم.

حالا پدرش در ویدئویی تلخ و دردناک، از مردم و هنرمندان خواهش می‌کند که به دنبال دخترش بگردند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

4 نظر

  1. حرف حق جواب ندارد

    سلام سما جانباز ایا پیدا شد یا نه دختر اصفهانی که در شیراز ناپدید شده بود پیدا شد یا خیر جهت خبر تماس حاصل فرمایید

  2. ای خداسماروبی ناموس کافرازخدابی خبرچکارکردی لااقل هرجابیچاارش کردی ی سرنخی بده بی پدر خداوندببین چه بلایی سرت میاره لااقل این خانواده روازنگرانی نجات بده

  3. مثل روز روشنه که تو فیلم مدار بسته ای که پخش شده اونور سما یه دختری هستش اون دنبال اینه بی شک و تردید آخر فیلم مشخصه با عجله نگا میکنه ب سما میره دنبال اون باشین شاید ربطی ب آدم ربایان باشه یه ارتباطی داشته باشه

  4. میخواست تنها تو شهز غریب نره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *