فیلم قاچاق اعضای بدن اجساد کرونایی اجساد آسیب دیده +ماجرا

ماجرای فیلم قاچاق اعضای بدن اجساد انسان کرونایی

ماجرای فیلم قاچاق اعضای بدن اجساد کرونایی اجساد آسیب دیده که در شبکه های اجتماعی منتشر شده است

ماجرای شایعه فیلم قاچاق اعضای بدن اجساد کرونایی

ویدیویی خونین به صورت گسترده در واتس‌اپ و تلگرام پخش شده که اجسادی آسیب‌دیده را در اتاق و راهروی مکانی شبیه بیمارستان نشان میدهد.

ماجرای فیلم قاچاق اعضای بدن اجساد کرونایی اجساد آسیب دیده

در این ویدیو صدایی به فارسی روی ویدیو میگوید

“در ایران به اسم کرونا دارند مردم رو می‌کشند و اعضای بدنشون رو قاچاق می‌کنند به کشورهای عربی و از مردم می‌خواد تا جایی که ممکنه این ویدیو رو پخش کنند و اطلاع‌رسانی کنند!”

‼️ولی این صحنه‌ها مربوط به ایران نیست و صدای اصلی ویدیو را قطع کرده و سپس صداگذای کرده اند.

فیلم را در زیر ببینید

This is the scariest video I have ever seen in my life! Does anyone have info on where what this is? from r/Scary


در دروغی دیگر فایلی صوتی پخش شده به اسم مینو محرز و کسی به جای او میگوید کرونا برنامه‌ای بوده که این واکسن‌ها را بسازند و به همه مردم دنیا تزریق کنند تا هر سالی که لازم شد چیزی را در بدنشان فعال کنند و نسل غیریهودی را حذف کنند و…

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مهدی شادنوش رئیس مرکز پیوند و امور بیماری‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز یکشنبه ۱۱ آبان گفت: مطالبی که در سایت‌های ضد انقلاب درباره خرید و فروش و تجارت اعضای بدن بیماران کرونا مطرح شده، به هیچ وجه صحت ندارد.

شادنوش افزود: وزارت بهداشت به دقت شایعاتی را که در زمینه تجارت و خرید و فروش اعضای بدن در فضای مجازی منتشر می شود، رصد می کند، حراست وزارت بهداشت نیز به دقت این شایعات و افرادی را که با بازنشر این مطالب به گسترش آن دامن می زنند، زیر نظر دارد.

وی گفت: بررسی های انجام شده نشان می دهد که این مطالب کذب از خارج از کشور فرستاده شده و هدف این شایعه سازان ایجاد التهاب، تشویش اذهان عمومی و ایجاد نارضایتی در جامعه است.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس آذربایجان شرقی، سرهنگ محمودی در این خصوص گفت: طی رصدهای فنی و پلیسی توسط کارشناسان پلیس فتا، افرادی که در شبکه‌های اجتماعی اقدام به انتشار و ترویح شایعه‌ای مبنی بر پشت پرده تجارت اعضای بدن بیماران مبتلا به کرونا در تبریز کرده بود، شناسایی شدند.

جمال حسینی اقدم، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز گفت: قطعا چنین مطلبی شایعه ای بیش نمی تواند باشد..

روز گذشته فیلمی با عنوان خیانت جمهوری اسلامی به بیماران کرونایی منتشر شد. این فیلم راهروی مکانی شبیه به بیمارستان پر از جنازه را نشان می‌دهد و فردی ادعا می‌کند «در ایران به اسم کرونا مردم را می‌کشند و اعضای بدنشان را به کشور‌های غربی و عربی قاچاق می‌کنند». اما اصل ماجرا؛ این فیلم چند روز پیش در شبکه‌های اجتماعی خارجی منتشر شده و مراجعه به فیلم اصلی نشان می‌دهد ویدئویی که در ایران دست به دست می‌شود، صداگذاری شده و اصلا مربوط به ایران نیست.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *