ببینید: سریال از سرنوشت فصل چهارم قسمت ۲۸ (قسمت بیست و هشتم)

قسمت پنجم ۵ سریال از سرنوشت ۴ (فصل چهارم) پخش تکرار قسمت 5

قسمت پنجم ۵ سریال از سرنوشت ۴ (فصل چهارم) پخش تکرار قسمت 5 سریال از سرنوشت 4 را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید .

قسمت پنجم ۵ سریال از سرنوشت ۴ (فصل چهارم) پخش تکرار قسمت 5

قسمت پنجم ۵ سریال از سرنوشت ۴

سریال سرنوشت یکی از سریال های جذاب تلویزیونی بوده که طرفداران زیادی دارد این سریال توسط محمدرضا خردمندان و علیرضا بذرافشان کارگردانی شده است و در چهار فصل تولید گردیده است.

 

۷۲ قسمت این سریال در سه فصل تهیه و پخش شده فصل چهارم نیز در حال حاضر بر روی آنتن شبکه دوم سیما رفته است.

داستان سریال درباره سهراب و هاشم بوده که از دوران کودکی در بهزیستی زندگی می‌کردند و بعد از اینکه بزرگ می‌شوند و به دنبال خانواده خود رفته و با چالش‌ها و مشکلاتی روبرو می شود بازیگر نقش سهراب کیسان دیباج و بازیگر نقش هاشم دارا حیایی بوده که هر کدام از آنها از بازیگران شناخته شده و پرطرفدار محسوب می‌شوند که در این سریال توانسته محبوبیت فراوانی به دست آورند.

فصل چهارم این سریال از ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ بر روی آنتن رفته که در ماه مبارک رمضان می باشد فصل چهارم این سریال در 5 قسمت تا به حال تولید و پخش شده که قسمت پنجم این مجموعه را می توانید در این صفحه مشاهده نمایید همچنین شما می توانید قسمت های قبلی این سریال را در لینک زیر مشاهده کنید

دانلود همه قسمت های سریال از سرنوشت

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *