بیوگرافی کیسان دیباج بازیگر نقش سهراب در سریال از سرنوشت +عکس و اینستاگرام

کیسان دیباج بازیگر و خواننده میباشد او متولد ۲۰ آذر سال ۱۳۷۴در تهران است. در رشته تئاتر تحصیل کرده و با ایفای نقش سهراب در سریال از سرنوشت ماندگار شده است.

در ادامه بیوگرافی کیسان دیباج بازیگر نقش جوانی سهراب در سریال از سرنوشت به همراه سوابق و عکس های شخصی او را در این صفحه از ممجله شبونه مشاهده نمایید.

آقای کیسان دیباج یکی از هنرمندان توانمند ایرانی بوده که در زمینه خوانندگی و بازیگری فعالیت میکند او از چهره های معروف موسیقی پاپ بوده که تا به حال اهنگ های بسیار جذابی را روانه بازار کرده است و در حال حاضر از طرفداران زیادی برخوردار میباشد.

بیوگرافی کیسان دیباج بازیگر نقش سهراب در سریال از سرنوشت فصل دوم

او با سریال از سرنوشت موفق شده که به شهرت زیادی در بین مخاطبان تلویزیونی نیز دست پیدا کند و در این مجموعه نقش جوانی سهراب را بازی میکند که به فصل دوم این سریال مربوط میشود.

بیوگرافی کیسان دیباج

این هنرمند توامند کشورمان در سال 1370 چشم به جهان گشوده و چندسالیست که در تئاتر و موسیقی به صورت حرفه ای فعالیت میکند.

بیوگرافی کیسان دیباج بازیگر نقش سهراب در سریال از سرنوشت فصل دوم

شروع فعالیت هنری

کیسان دیباج اولین فعالیت هنری خود را با موسیقیو  خوانندی اغاز کرد و موفق شد که اولین اهنگ خود را به نام یعنی میشه منتشر کند که با استقبال بسیار زیادی رو به رو شد و همین باعث شد که او انگیزه پیدا کند که در خوانندگی بیشتر تلاش کند تا آهنگهای بیشتری را روانه بازار کند.

همچنین ببینید:

📌 بیوگرافی راستین عزیزپور بازیگر نقش جوانی سهراب

وی تاکنون چندین تک آهنگ در فضای مجازی منتشر کرده است.

سبک کیسان دیباج در خوانندگی پاپ و مضمون آهنگهایش عاشقانه است.

بیوگرافی کیسان دیباج بازیگر نقش سهراب در سریال از سرنوشت

درخشش کیسان دیباج در تئاتر

این هنرمند کشورمان در تئاتر موفق شده که بازی های بسیار خوبی را از خود به نمایش بگذارد و همین دلیل اصلی انتخاب او در سریال از سرنوشت شده است چرا که در تئاتر دارای رزومه بسیار موفقی است.

سریال ازسرنوشت نخستین سریال تلویزیونی وی می باشد.

همچنین ببینید:

📌 بیوگرافی بازیگر نقش مه لقا (مهلقا) در سریال از سرنوشت

سریال از سرنوشت در دو بخش ساخته شده که کارگردان بخش اول آن محمدرضا خرمندان و کارگردان بخش دوم آن علیرضا بذرافشان می باشد.

بیوگرافی کیسان دیباج بازیگر نقش جوانی سهراب در فصل دوم سریال از سرنوشت

کیسان دیباج ایفاگر نقش جوانی سهراب است و در بخش دوم سریال بازی می کند.

این هنرمند در مقابل آقای دارا حیایی فرزند امین حیایی باید بازی کند که زوج هنری بسیار خوبی را تشکیل خواهند داد و این سریال میتواند سکوی پرتاب او به سوی موفقیت و شهرت باشد.

از دیگر بازیگران سریال از سرنوشت می توانیم به مجید واشقانی، مائده طهماسبی، علیرضا استادی، فاطیما بهارمست، فریبا نادری، شبنم فرشادجو، راستین عزیزپور، مرضیه موسوی، لیلا بلوکات، حسین پاکدل، کامران تفتی، مهدی صبایی، پوریا پورسرخ، بهزاد داوری، سارا والیانی و … اشاره کنیم.

همچنین ببینید: بیوگرافی کامل فاطیما بهارمست بازیگر و مجری

همچنین فصل سوم این مجموعه که اشاره دارد به بزرگسالی شخصیت سهراب و هاشم از روز 10 ابان ماه 99 به جای سریال بوم و بانو آماده پخش شد.

بیوگرافی کیسان دیباج بازیگر نقش جوانی سهراب در سریال از سرنوشت

کیسان دیباج بصورت حرفه ای ورزش می کند.

در دورانی که در سریال تلویزیونی ازسرنوشت بازی کرده، توانسته با بازیگر نقش مقابلش امین حیایی رابطه ی دوستی نزدیکی پیدا کند و همین موضوع به بهتر شدن بازیشان کمک کرده است.

بیوگرافی کیسان دیباج بازیگر نقش جوانی سهراب در سریال از سرنوشت

سهراب و هاشم دو کودک هستند که در پرورشگاه زندگی می کنند که پس از بزرگ شدن و ورود به جامعه، رویاهای بزرگی دارند

همچنین ببینید: بیوگرافی دارا حیایی بازیگر نقش جوانی هاشم در سریال از سرنوشت

ولی با چالش های بزرگی مواجه می شوند و تلاششان این است که بر مشکلات فائق آیند.مسیر هنری کیسان دیباج پس از بازی در نقش سهراب در سریال از سرنوشت تغییر پیدا کرده است و از این پس می توانیم شاهد نقش آفرینی وی در سریال های تلویزیونی و فیلم های سینمایی جذابی باشیم.

بیوگرافی کیسان دیباج بازیگر نقش جوانی سهراب در سریال از سرنوشت

فصل دوم سریال از سرنوشت به کارگردانی علیرضا بذرافشان از دی ماه پخش خواهد شد. فصل اول این سریال به کارگردانی محمدرضا خردمندان پخش شد و اینک فصل دوم با بازیگران جدید ساخته شده است.

فصل دوم این سریال در مورد اتفاقات دوران نوجوانی دو شخصیت اصلی این سریال هاشم و سهراب است که دارای حیایی و کیسان دیباج این نقش ها را بازی می کنند.

همچنین ببینید: فاطیما بهارمست (بازیگر نغمه در سریال از سرنوشت فصل دوم)

فصل دوم سریال از سرنوشت

در فصل اول این سریال بازیگرانی همجون مجید واشقانی، لیلا بلوکات، مریم کاظمی و فریبا نادری ایفای نقش می کردند و در این فصل بازیگرانی همچون فاطیما بهارمست، مرضه موسوی، مائده طهماسبی، دارا حیایی و … ایفای نقش می کنند.

زندگی خانوادگی کیسان دیباج

کیسان در یک خانواده کم جمعیت است یک خواهر دارد و ازدواج هم نکرده است. او دوستی عمیقی با دارا حیایی پیدا کرده‌است و همکارانش می‌گویند این دوستی به هر دوی آنها در ایفای نقششان بسیار کمک کرده است. این دو ورزشکاران حرفه‌ای هستند و چند ساعت در روز ورزش می‌کنند.

درخشش در نقش سهراب سریال از سرنوشت

کیسان دیباج نشان داد در کاراکتری که بر عهده او گذاشته شده است بسیار توانمند و حرفه ای عمل کرده است

کاراکتر سهراب پسری صبور و مهربان بوده که به آرزو علاقمند میشود و خیلی دوست دارد که به او کمک کند اما به دلیل اختلافات مالی فراوانی که با او دارد نمیتواند رابطه زیادی با آرزو داشته باشد.

همچنین ببینید: نسیم فروغ بازیگر نقش نیلوفر در سریال از سرنوشت

آرزو دختر جوانی بوده که سهراب را وارد مشکلاتی میکند و به او میگوید که برادر دوستش برای خرید گوشی از او پول قرض گرفته و نمیخواهد پس بدهد و همین باعث میشود که سهراب برای گرفتن پولی که آرزو قرض داده به سراغ آن پسر برود و با کمک هاشم از عهده این کار بر می آید اما آرزو از اینکه با برادر دوستش دعوا کرده و به زور گوشی را پس گرفته اند ناراحت میشود.

سهراب و مرضیه در سریال از سرنوشت

فصل سوم سریال از سرنوشت به کارگردانی محمدرضا خردمندان و تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان به اتفاقات دوران جوانی دو شخصیت اصلی داستان یعنی هاشم و سهراب می‌پردازد که ایفای نقش آن‌ها را دارا حیایی و کیسان دیباج بر عهده دارند.

پیشتر دو فصل این سریال که به دوران کودکی، نوجوانی و ماجراهای خروج هاشم و سهراب از مرکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست و اولین تجربه‌های حضور مستقل‌شان در اجتماع می‌پرداخت از این شبکه پخش شد که توانست عنوان یکی از سریال‌های پربیننده تلویزیون را به خود اختصاص دهد و با استقبال مخاطبان مواجه شود.

در سریال «از سرنوشت» که به قلم محمدمهدی سلطانی، روح‌الله صدیق، مسعود کرمی و سارا خسروآبادی نگاشته شده، حجت اشرف‌زاده خواننده نماهنگ‌های این سرال  بوده و امین بانی هم تیتراژ پایانی آن را می خواند.

بیوگرافی کیسان دیباج

در خلاصه داستان این سریال آمده: «همه چیز از رفاقت هاشم و سهراب دو پسربچه بی‌سرپرست آغاز می‌شود. آن‌ها از کودکی در مرکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست زندگی می‌کنند تا به مرحله نوجوانی و جوانی می‌رسند. این دو که آرزو‌های بزرگی را در سر می‌پرورانند، فراز و نشیب‌های زندگی‌شان آینده‌‌ای متفاوت برای‌شان رقم می‌زند…»

*با سریال از سرنوشت سر زبان ها افتادید. فکر می کردید این مجموعه تا این حد باعث دیده شدن شما شود؟

همان موقع از روی فیلمنامه و کاری که قرار بود انجام شود، مشخص بود که این کار می تواند کار خوبی شود و ما همه سعی خودمان را کردیم کاری تولید کنیم که مردم دوست داشته باشند. خدا را شکر مورد استقبال واقع شد و مردم دوست داشتند.

*از دو سری قبلی کدام بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است؟

نمی توانم بگویم بیشتر کدام، چون به هم مرتبط هستند، ولی فکر می کنم فصل دوم که بخش نوجوانی شخصیت ها بود، بیننده بیشتری داشت و حدس می زنم در فصل سه، بیننده های ما بیشتر شوند، به این دلیل که سریال الان طرفدار خودش را دارد و امیدوار هستیم بیشتر هم بشود.

*اصلا چه شد سراغ بازیگری رفتید؟

کلا از کودکی عشق و دغدغه من بازیگری و موزیک بوده است. در دانشگاه هم تئاتر خوانده ام و تئاتر بازی کرده ام. از اول هم قرار بود بازیگر شوم و هدف من از بچگی همین بوده است.

*بازی در این مجموعه چگونه پیش آمد؟

از طریق دوستان تئاتری به دفتری معرفی شدم و به این دفتر رفتم. برای نقش های هاشم و سهراب از چند صد نفری تست گرفتند و خدا را شکر من قبول شدم.

*همبازی شما «دارا حیایی» هم به همین شکل انتخاب شدند؟

بله، از دارا هم مثل من تست گرفتند و روند انتخاب شدن هر دوی ما به یک شکل بود. مثل باقی متقاضی ها تست داد و پذیرفته شد.

*قبل از سریال آشنایی داشتید؟

از طریق یکسری دوستان مشترک «دارا» را می شناختم، ولی بعد از سریال، رابطه ما خیلی صمیمانه و نزدیک شد.

بیوگرافی کیسان دیباج بازیگر نقش سهراب در سریال از سرنوشت فصل سوم

*در میان حرف هایتان گفتید موسیقی کار می کنید.

بله، از نوجوانی پیانو می زدم. برای خودم ترانه می نویسم و روی آن ملودی می گذارم و یک آهنگ منتشر شده به نام «یعنی می شه» هم دارم. بقیه موزیک هایم را هنوز منتشر نکرده ام، ولی موزیک را هم خیلی جدی کار می کنم.

*این وقفه پخش موزیک بعدی چرا پیش آمده است؟

یک سال و نیم گذشته دائم سر فیلمبرداری بودم و چون نقش من خیلی اصلی بود و فیلمنامه به شکلی نوشته شده بود که همه جا هاشم و سهراب حضور داشتند، در نتیجه فکر می کنم فقط چند روز کار نکردم و تقریبا هر روز سر فیلمبرداری بودم.

بیوگرافی کیسان دیباج بازیگر نقش سهراب در سریال از سرنوشت +اینستاگرام

*با این حساب اولویت، بازیگری و سپس موسیقی است؟

نمی توانم اینگونه بگویم، ولی چون بیشتر کارهای موزیک را خودم می کنم، پس به نوعی موسیقی برای من کار دلی است و بیشتر روی بازیگری تمرکز دارم.

* پدرتان بیننده سریال “از سرنوشت” است و آیا برای شما توصیه و تذکری داشته‌اند؟

خوشبختانه می‌بینند و کارهای درست را می‌گویند و اشتباهاتم را تذکر می‌دهند، اما هیچ‌وقت به من نگفته است در کدام مدیوم، تلویزیون، سینما یا نمایش خانگی کار کنم و در کدام سریال یا فیلم حضور داشته باشم، همیشه به من توصیه کرده نقش و کاری را که دوست دارم انتخاب کنم و اصلاً به شهرت و پول فکر نکنم.

به نقش منفی خاص و کارهای کمدی و معمایی فکر می‌کنم

* بعد از سریال “از سرنوشت” به چه ژانرها و سریال‌ها و فیلم‌هایی فکر می‌‌کنید؟

به‌جز “از سرنوشت” کار کمدی را خیلی دوست دارم، البته کارهای کمدی خیلی قوی و جدّی معمایی، نقش منفی خاص را هم خیلی علاقه‌مندم.

* نفش منفی مثل “تله” یا “قلب یخی” امین حیایی؟

واقعاً آن نقش منفی پدرم در “تله” و “قلب یخی” را خیلی دوست داشتم.

بیوگرافی کیسان دیباج بازیگر نقش سهراب در سریال از سرنوشت +اینستاگرام بیوگرافی کیسان دیباج بازیگر نقش سهراب در سریال از سرنوشت +اینستاگرام بیوگرافی کیسان دیباج بازیگر نقش سهراب در سریال از سرنوشت +اینستاگرام بیوگرافی کیسان دیباج بازیگر نقش سهراب در سریال از سرنوشت +اینستاگرام

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا