بیوگرافی بازیگران سریال از سرنوشت ۴ با نقش + پشت صحنه

بیوگرافی بازیگران سریال از سرنوشت ۴ فصل چهارم با نقش + پشت صحنه

بیوگرافی بازیگران سریال از سرنوشت ۴ فصل چهارم با نقش + پشت صحنه این سریال را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی بازیگران سریال از سرنوشت ۴ فصل چهارم با نقش + پشت صحنه

خلاصه داستان سریال از سرنوشت

از سرنوشت داستان جذاب و مهیج دو کاراته به نام هاشم و سهراب بوده که از کودکی در یک بهزیستی زندگی می‌کردند و در آنجا بزرگ شدند و حالا به دنبال خانواده خود می‌گردند آنها بعد از خارج شدن از بهزیستی به سراغ خانواده خود می روند اما وضعیت مالی بدی که دارند سبب می شود ابتدا به دنبال کار باشند و سپس به هدف اصلی خود بپردازند هاشم و سهراب در فصل سوم موفق شدند کارگاه تولیدی کمربند راه اندازی کنند اما به دلیل سهل انگاری که هاشم انجام داد به زندان می افتد در فصل چهارم داستان به گونه دیگر پیش می‌رود سهراب ازدواج می‌کند اما هاشم در زندان سرنوشت دیگر برایش رقم می‌خورد چرا که معشوغه اش نغمه دیگر او را دوست ندارد و به دلیل این که هاشم به او دروغ گفته است  او را رها می‌کند هاشم بعد از بیرون آمدن از زندان به دنبال نغمه میرود

بیوگرافی بازیگران سریال از سرنوشت ۴ فصل چهارم با نقش + پشت صحنه

سریال از سرنوشت یکی از سریال های تلویزیونی که به تازگی مراحل تولید آن به پایان رسیده است توسط آقای محمدرضا خردمندان و علیرضا بذرافشان کارگردانی شده و قرار است از شبکه دوم سیما پخش شود و مراحل تدوین آن در حال پایان است

سریال از سرنوشت | خلاصه داستان و بازیگران سریال از سرنوشت + پشت صحنه

این مجموعه تلویزیونی اولین همکاری آقای محمدرضا خردمندان و علیرضا بذر افشان به عنوان کارگردان بوده که به صورت مشترک تصمیم گرفته است تا پس از این مجموعه را با یکدیگر همکاری کنند

آقای اکبر تحویلیان تهیه کنندگی مجموعه تلویزیونی را برعهده دارد که سابقه زیادی در زمینه سرمایه‌گذاری داشته و مهمترین آن مجموعه‌ای از یادها رفته بود که برای ماه مبارک رمضان از شبکه اول سیما پخش شد و مورد توجه مردم قرار گرفت حالا با همکاری خود در محمدرضا خردمندان و علیرضا بذرافشان پروژه دیگری را همکاری کرده است

سریال از سرنوشت | خلاصه داستان و بازیگران سریال از سرنوشت + پشت صحنه

سریال از سرنوشت یکی از بلندترین مجموعه‌های اپیزودیک تلویزیون بوده که در سه فصل داستان آن با یکدیگر مرتبط است بدون شک مورد توجه مخاطبان تلویزیونی قرار خواهد گرفت

کارگردان فصل اول این مجموعه را آقای محمدرضا خردمندان برعهده دارد و فصل دوم آن را علیرضا بذرافشان قرار است کارگردانی کند ولی هنوز برای فصل سوم کسی مشخص نشده است

مجید واشقانی و لیلا بلوکات در پشت صحنه سریال از سرنوشت

تعداد قسمت ها و زمان پخش

این پروژه بزرگ ۵۰ قسمت داشته نویسندگان آن آقای محمد محمود سلطانی با همکاری روح الله صدیقی و سارا خسروآبادی و مسعود کرمی سناریو آن را تنظیم کرده اند تا به مرحله تولید برسد.

این مجموعه قرار است در مهر ماه بر روی آنتن تلویزیون برود.

بازیگران سریال از سرنوشت

اسامی بازیگران زن و مرد سریال از سرنوشت عبارتند از: پوریا پورسرخ ، امین تاریخ ، حسین پاکدل، حبیب دهقان نسب، مائده طهماسبی، کامران تفتی، مجید واشقانی، مهدی صبایی، لیلا بلوکات، فریبا نادری، علیرضا استادی، مریم کاظمی، علیرضا آرا، بهزاد داوری، سارا والیانی، دارا حیایی، فاطیما بهارمست، کیسان دیباج،نسیم فروغ، مرضیه موسوی، امیررضا فرامرزی، رامتین عزیزپور و … از جمله بازیگران ملحق شده به این سریال هستند.

عکس های پشت صحنه سریال از سرنوشت

راستین عزیزپور، امیررضا فرامرزی از دو بازیگر نقش کودک در فصل اول هستند که دارا حیایی و کیسان دیباج ادامه نقش آن‌ها را در سنین جوانی بازی می‌کنند.

عوامل سریال

عوامل فصل اول عبارتند از مدیر تصویربرداری: آرش خلاق دوست، مدیر صدابرداری: حمید یارندپور، طراح گریم: خاطره خاشعی، مدیر هنری: آیدین ظریف، صحنه و لباس: محمد کفاشیان، مدیر تولید: مهدی تحویلیان، و مدیر تدارکات: سعید رضوی.

عوامل فصل دوم سریال از سرنوشت عبارتند از مدیر تصویربرداری: علیرضا ودادتقوی، طراح صحنه: علی اسماعیلی، مدیر صدابرداری: منصور شهبازی، طراح گریم: خاطره خاشعی، عکاس: پیمان گرزم، و مدیر تولید: دانیال کاشانچی

مجید واشقانی و لیلا بلوکات و پوریا پورسرخ در سریال از سرنوشت

بازیگران سریال از سرنوشت

عوامل فصل دوم سریال از سرنوشت عبارتند از مدیر تصویربرداری: علیرضا ودادتقوی، طراح صحنه: علی اسماعیلی، مدیر صدابرداری: منصور شهبازی، طراح گریم: خاطره خاشعی، عکاس: پیمان گرزم، و مدیر تولید: دانیال کاشانچی.

این مجموعه بلندترین سریال اپیزودیك تلویزیون است كه مخاطبان خودش را داشت. او در كارنامه‌اش ساخت آثار دیگری به نام‌های چند قدم نزدیك‌تر، بیم موج و… را داشته است. حالا این تهیه‌كننده در تازه‌ترین اثرش سراغ مجموعه سه فصلی رفته است. كارگردانی فصل اول  و سوم را محمدرضا خردمندان و فصل دوم را علیرضا بذرافشان به عهده دارند.

فیلمنامه این سریال 60 قسمتی توسط جمعی از نویسندگان به سرپرستی محمد محمود سلطانی و نویسندگی روح ا… صدیقی، سارا خسرو آبادی و مسعود کرمی به نگارش درآمده است و برای گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما تولید خواهد شد.

 سرنوشت | بیوگرافی بازیگران سریال از سرنوشت + پشت صحنه

یکی از بازیگران مهم این مجموعه خانم میترا رفیع است که در نقش مه لقا بازی میکند.

خانم میترا رفیعی متولد ۱۲ آذر ۱۳۷۳ در شهر تهران می باشد

او در رشته بازیگری تحصیلکرده و دارای فوق لیسانس این رشته است

سریال از سرنوشت | خلاصه داستان و بازیگران سریال از سرنوشت + پشت صحنه

بیوگرافی بازیگران سریال از سرنوشت ۴ فصل چهارم با نقش + پشت صحنه

یکی از بازیگران جوان این مجموعه آقای کیسان دیباج است که نقش جوانی سهراب را بازی میکند.

سهراب و هاشم دو کودک هستند که در پرورشگاه زندگی می کنند که پس از بزرگ شدن و ورود به جامعه، رویاهای بزرگی دارند ولی با چالش های بزرگی مواجه می شوند و تلاششان این است که بر مشکلات فائق آیند.

کیسان دیباج در سال ۱۳۷۰ در تهران متولد شده است.

او فعالیت هنریش را با موسیقی و خوانندگی آغاز نمود.

وی تاکنون چندین تک آهنگ در فضای مجازی منتشر کرده است.

سبک کیسان دیباج در خوانندگی پاپ و مضمون آهنگهایش عاشقانه است.

معروفترین و پر طرفدارترین آهنگ وی نامش “یعنی میشه” است.

بیوگرافی بازیگران سریال از سرنوشت ۴ فصل چهارم با نقش + پشت صحنه

هاشم و سهراب در کارگاه

بنای قصله فصل چهارم سریال از سرنوشت تولید داخلی و مشکلات آن است. هاشم و سهراب در کارگاه خود کاری بزرگ را شروع کرده اند و طبیعی است که در این مسیر با موانع زیادی مواجه شوند اما در نهایت پیروز میدان خواهند بود. این روند درست همان چیزی است که قبلا هم شاهد بودیم.

هاشم و سهراب کار خود از کارگاه اسماعیل شروع کردند و بعد از تعطیلی آنجا ناچار شدند دنبال سرمایه گذار بگردند و همین شد که آقای خاکپور با وجود مخالفت های اولیه در نهایت دست آنها را گرفت تا کارگاه خودشان را راه بیندازند. آنها در این مسیر با دشواری های زیادی مواجه شدند اما خسته نشدند و از پا ننشستند. این بار و در فصل 4 باز هم همان اتفاقات تکرار شده و باز هم دو پسر جوان همان مسیر را از نظر داستانی می پیمایند و باز هم آقای خکپور با وجود مخلفت اولیه دست این دو را می گیرد.

در واقع آنچه از نظر شغلی برای هاشم و سهراب در فصل 4 سریال از سرنوشت رخ می دهد تکرار وقایعی است که در فصل های دو و سه دیدیم.

مجید واشقانی بازیگر سریال از سرنوشت

سهراب از فصل اول سریال از سرنوشت در جست و جوی خانواده اش بود. قطعات این پازل جذاب در طول سه فصل در کنار هم چیده و بالاخره معما حل شد و سهراب پدر واقعی اش را شناخت. داستان در اینجا به پایان رسید اما در فصل چهارم دیر سهراب معمایی درخصوص خانواده واقعی خودش نداشت و ما شاهد هستیم دوباره به گذشته رجوع می کند، با پدرش دچار مسئله می شود و ….

این موضوع نیز اتفاق تازه ای نیست و شکل ضعیف تری از آن چیزی است که در فصل سوم شاهد آن بودیم و در نهایت مشاهده کردیم سهراب پدرش را بخشید.

سارا والیانی بازیگر سریال از سرنوشت

شخصیت هاشم در فصل چهارم سریال تغییر کرده و بیشتر از قبل شوخ طبع شده است و گاه رفتارهایش اغراق آمیز به نظر می رسد. اضافه کردن بار طنز در فصل چهارم از سرنوشت در فصل دوم نیز به دلیل تغییر کارگردان رخ داد البته این بار کمی همه چیز غیرطبیعی به نظر می رسد.

وظیفه خنداندن بیننده به عهده هاشم است که رفتارها و حرکاتش گاه غیرواقعی می شود و از طرفی دهشت با بازی شاهو رستمی نیز این وظیفه را بر دوش می کشد که شخصیت او نیز چندان واقعی به نظر نمی رسد و بسیار اغراق شده، است. اگر از ابتدا به مجموعه ای طنز مواجه بودیم نقشی مانند حشمت دهشت می توانست بسیار جذاب باشد اما در یک درام چنین نقش و شخصیتی در واقع وصله ای است که زیاد به تن داستان نمی چسبد.

پشت صحنه سریال از سرنوشت پوریا پورسرخ در سریال از سرنوشت پشت صحنه سریال از سرنوشت سریال از سرنوشت | خلاصه داستان و بازیگران سریال از سرنوشت + پشت صحنه سریال از سرنوشت | خلاصه داستان و بازیگران سریال از سرنوشت + پشت صحنه سریال از سرنوشت | خلاصه داستان و بازیگران سریال از سرنوشت + پشت صحنه

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *